44. forduló, 46. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. szept. 16. 9h:16'
EZ A 859. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
860. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367
ingyenf: 0

RUN KELEDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,109] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+5 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 214.]

erki erőszakos kilépés
A K.T., amelynek tagja vagy, már nem felel meg az igényeidnek. Tudatodat megacélozva koncentrálni kezdesz, hogy elszakadhass. Iszonyatos fájdalmat érzel! A dolog sikerült, de milyen áron? (-1 IQ, -1 egészség, -4 max. életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 194.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 154.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

kno 7 1 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 154.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [20 pontot használtál fel, van még 134.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Gyümölcsöktől roskadozó mayuto-bokor az első fogás! (+5 kaja.)

[40 pontot használtál fel, van még 94.]

kno 10 3 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyismeret.)
[0 pontot használtál fel, van még 94.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[14,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol egy barna, kontyos hajú, piros szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea és egy gátvakond trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Thord, a Rettenet. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [13,109] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Összeakadsz Tyrraniddal. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[20 pontot használtál fel, van még 74.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[13,110] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [13,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy woor-antilop nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a woor-antilop testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a woor-antilop fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. [20 pontot használtál fel, van még 54.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
[14,110] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gátvakond. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [15,110] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Szöges bunkóval megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [15,109] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Szomjazva veted magad a vízre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy garokk került az utadba. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke mágustorony (503. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 24.]

fog 22 242
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 23.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 8 Merészség: 6/5 Magasság: 120 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 12 (14) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 17 Életpont: 132/130 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 28/22 Pénz: 63 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 96 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 260 TP-t kaptál. Jelenleg 4 535 TP-d van. A következő szinthez még 2 465 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 6 (+1) lőfegyverek: 5 dobófegyverek: 4

15,109 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 (+1) 6. gyógyítás: 17
7. felderítés: 5 (+1) 8. teológia: 1 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 4 (+3) 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 6
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) aranyat (#50)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 44.01 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 4 kaja (#2) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

12 13 14 15 16
108
109
110
111
112
(13,109) Fairlight oltár, Tyrranid (4009. kalandozó)
(13,111) woor-antilop (#31), oltár
(14,109) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Thord, a Rettenet (3082. kalandozó)
(14,110) oltár, gátvakond (#57)
(15,109) szürke mágustorony (#503), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, Sheran oltár, garokk (#73)
(15,110) Leah oltár, evaporőr (#69)

Üzenet küldése a karakternek