Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 27. 8h:36' EZ A 585. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD 586. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
a 1253 5230 2 | átadod az 1253. tárgyat az 5230. kalandozónak (2 darabot) |
at 3296 20 | TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 20 |
fog 339 274 | elfogod a 339. szörnyet a 274. tárggyal |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sárkányfajzat bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat fejét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sárkányfajzat farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 104, gyógyulás: 23, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [205,31] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távolból robbanások hangját hallod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy ében sárkány ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [204,30] Elkerülve a mérges gázt okádó gejzíreket, és a fekete folyadékban rejtőző nevenincs ocsmányságokat, óvatosan mész tovább. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy legyengült tollaskígyó ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (8 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}
(Továbbmész...) [202,28] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy jégelementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [201,27] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy különös vadászházat. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz vadásznyakörvet. (ld. enc.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy mópat bolyt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy jégelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [199,25] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sötét ölész. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [198,24] Tovább kóborolsz a pusztán. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 129.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY) Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre. |
ÉBEN HADÚR (294. SZÖRNY) Az ében hadurak nagyhatalmú Thargodan lordok, alakjuk ugyan emberi, de annál sokkal nagyobb, és persze belülről nagyon mások. Hatalmas, tüskékkel kivert páncélt hordanak, amelyet halandó nem lenne képes magára ölteni az iszonyatos súlya miatt. Fegyverük egy óriási pallos, amelyet nem súlya, hanem a benne lakozó irtózatos gonoszság miatt nem képes emberfia megérinteni. Az ében hadurak intelligensek, ravaszak és kegyetlenek. Szolgálatra kényszerítik az alacsonyabb rangú Thargodanokat, és kijátsszák egymás ellen a náluk nagyobb hatalmúakat. Legtöbbjük többezer éves, nem csoda, hogy alaposan kitanulták a mágia tudományát is. |
KÜLÖNÖS VADÁSZHÁZ (1684. TEREPTÁRGY) Soha nem gondoltad volna, hogy a Sötét Földön egy vadászházba botlasz. Különlegesebbnél-különlegesebb trófeák díszítik a ház falát. A kunyhó gazdája - egy idős elf - mosolyogva jön eléd. Beszédbe elegyedtek. Kiderül, hogy már hatszáz éve itt lakik, és tökéletesíti a vadásztudományát. Van néhány tárgy, amire már nincs szüksége, és szívesen odaadná az arra érdemes vadászoknak. A legegyszerűbb ilyen a vadásznyakörv. |
VADÁSZNYAKÖRV (1680. TÁRGY) - Egy jó vadásznak először is jól kell érteni az állatokhoz - mondja az elf. - Ez a nyakörv meg van bűvölve. Ha viseli egy állatod, amelyik tud vadászni, akkor kiélesedik a hallása és a látása, így több zsákmányt fog neked ejteni, a tojást tojó állatok nyakába akasztva pedig azok többet tojnak! Tudod, az a fiatal mágus, aki a nyakörvet alkotta, elég furcsának tűnt. Már a neve is különös volt, valami Blounther. Szívesen neked adom cserébe három csalánkoktélért. Ha nem vagyok ott a főzésénél, akkor könnyebb lesz lenyelni. A vadásznyakörv elég ha nálad van, mindig a vadászásra idomított állatod fogja hordani. Ha meg akarod szerezni magadnak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1680 parancsot add ki a különös vadászháznál. A tárgy nem átadható. |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
Erő: | 47 (49) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 43 | Védekezés: | 67 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 31/39 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 429/430 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 | Varázspont: | 751/1 | Pénz: | 2370 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 159/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 24/40 (+2%) |
vágófegyverek: | 26/57 (+2%) | ütőfegyverek: | 24/96 | lőfegyverek: | 28/24 (+2%) |
dobófegyverek: | 11/4 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << bányászcsákány (#434) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 40/13 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 94/13 (+5%) | 3. mászás: | 14/4 |
4. csapdakészítés: | 29/67 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 70/14 (+23%) |
7. titkosírás: | 12/98 | 8. felderítés: | 52/85 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 17/20 |
10. teológia: | 42/83 (+13%) | 11. taumaturgia: | 37/43 (+5%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 86/36 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 27/77 | 15. pszi: | 14/42 (+13%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/93 | 18. bányászat: | 34/17 (+3%) |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), sziklaskorpiót (#339) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | púderkő (#119) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 2 | arkog kő (#632) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
3 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) |