Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 13. 13h:27' EZ A 461. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD 462. játékheted kezdete: dec. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal |
* 5. KP: | makró 1 |
vv 127 59 224 | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1133 504 1760 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
ek 145 1 0 | t. energia kisütése: 145 1 |
le 511 853 956 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat |
kf 707 813 1322 | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot |
h 1167 13 | használod az 1167. tárgyat |
hh 1534 248 473 | használod az 1534. tárgyat a 248. tárgyat a 473. tárgyat |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1367 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 15 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}
h 1602 360 30 | használod az 1602. tárgyat |
kt 578 3 | elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot) |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {KCC:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
bb 2 390 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (390 darabot) |
bb 1341 722 1000 | beraksz a bankba az 1341. tárgyat (722 darabot) |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [201,26] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom aranylille egytálételt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor császár. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor császár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {FM:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 5, gyógyulás: 49, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [200,27] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő legyengült purifikátor császár nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal súrolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 2309 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megcsapod az éjkornis bal hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az éjkornis feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az éjkornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 3150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 23, gyógyulás: 15, összesen: -8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP] 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem bal lábát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a smaragdgólem testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a smaragdgólem bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 8010 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 260, gyógyulás: 20, összesen: -240 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz hadúr testét. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Te 37 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+30 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz hadúr jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 58, gyógyulás: 73, összesen: +15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kultúrmasztodon sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Lábával meglök a kultúrmasztodon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2974 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 9, gyógyulás: 11, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [197,26] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő tüskés gigaféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés gigaféreg jobb oldalát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. {HD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a tüskés gigaféreg testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A tüskés gigaféreg feléd harap, de sikertelenül. {FM:} Fókuszpengével végigvagdosod a tüskés gigaféreg farkát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A tüskés gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3743 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
(Továbbmész...) [196,27] Dombos vidékre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 303 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az ongóliant lendületes ütése célt téveszt. Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 3916 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 6, gyógyulás: 36, összesen: +30 ÉP}
m 6 7 4 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (8 támadással 590 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (183,31)-> 25 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya [Krogan buzogánya ládikóba-> (183,31)-> 230 arany, -2 ÉP]. 4801 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 75, gyógyulás: 66, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [194,26] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északkeletre tart. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy norpadolótika. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A norpadolótika csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A norpadolótika feléd harap, de sikertelenül. A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2801 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [194,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősdentor került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. {FM:} Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4555 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}
kt 1406 | elkészíted az 1406. tárgyat |
kt 1408 | elkészíted az 1408. tárgyat |
v 198 189 32 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,32] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
v 253 384 | elmormolod a 253. varázslatot |
kt 392 1 | elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot) |
ef 30 507 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal |
* 7. BP: | használod az 1576. tárgyat |
SHERAN AVATÁRJA (384. LÉNY) Ha egy Sheran avatár érkezik Ghalla halandó világába, minden levél, minden tó vize, és minden vadon élő állat a megtiszteltetéstől áthatva egyszerre, egy ütemre rezdül egyet, ezzel is bizonyítva, hogy bármikor készen állnak életüket adni ezért az univerzum felsőbb régióiba emelkedett lényért. Erre persze nincs gyakran szükség: Sheran igazságot osztó hírnökei maguk is tökéletesen el tudják végezni dolgukat... megoldani a feladatot, felkutatni és meggyőzni szándékainak értelmetlenségéről azt, aki miatt e földre hívták őket. |
Erő: | 59 (78) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 46 (79) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 57 (79) | Védekezés: | 158 (164) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 47 (71) | Életpont: | 843/745 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 54 (79) | Varázspont: | 1548/47 | Pénz: | 35035 arany | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 41/24 | Pszi pont: | 204/108 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 (+6%) | ökölvívás: | 36/9 (+7%) | vágófegyverek: | 26/72 (+11%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 32/39 (+5%) | dobófegyverek: | 5/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/83 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 74/48 (+5%) | 3. mászás: | 26/14 |
4. csapdakészítés: | 37/61 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 23/34 | 6. gyógyítás: | 59/70 (+46%) |
7. titkosírás: | 7/50 | 8. felderítés: | 29/49 | 9. szörnyidomítás: | 14/79 |
10. teológia: | 58/87 (+40%) | 11. taumaturgia: | 54/55 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 8/5 |
13. versengés: | 24/83 (+10%) | 14. harcművészetek: | 39/47 | 15. zene: | 50/71 |
16. szörnyismeret: | 60/52 (+20%) | 17. pszi: | 24/40 (+21%) | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 26/11 | 20. vitalitás: | 1/31 | 21. bányászat: | 31/70 (+7%) |
22. úszás: | 22/6 (+12%) | 23. főzés: | 18/74 (+10%) | 24. csapatmunka: | 5/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) | láth. észlelése (#78) |
éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 48, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | élőholt pozdorja (#134) | >> | zombi mester (#251) | |
gömbvillám (#176) | >> | ezerszemű bestia (#288) | armageddon (#218) | >> | halálelementál (#279) | |
armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | armageddon (#218) | >> | nők (#999) | |
méregfelhő II (#193) | >> | 35. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 48, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | varázsvédelem II (#108) | >> | triklem drakolder (#275) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | varázsvédelem II (#108) | >> | 35. szintű lényekre | |
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A gonosz elleni harcunk állandó. Csekélyke hozzájárulás lenne, ha megsemmisítenél egy ében halálhajcsárt. |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 171 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | háború gyűrűje (#722) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hoarián bőröv (#1341) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 375 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
4 | korinthai talizmán (#814) | 1 | madártoll (#112) | 5 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
59 | polip szívóka (#391) | 1 | pszi kő (#248) | 31 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
11 | ugh méreg (#166) | 1 | vízionár szem (#102) | 4 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
452 | arany (#50) | 1 | agyértágító (#1406) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 3 | ében toboz (#578) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | mászó-karperec (#392) | |||
1 | molluszk ház (#353) | 3 | purifikátor háj (#269) | 4 | rézdarab (#70) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 1 | sejtfiatalító (#1408) | 58 | smirglilevél (#29) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 10 | víz (#27) |