Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 31. 9h:12' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: szept. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
vv 83 77 3 | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
a 458 5188 1 | átadod a 458. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 205 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 205 5230 1 | átadod a 205. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [223,7] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy ében sziklatornyot. Elrakod a távcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áldott okerón. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón bal középső lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 523, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [223,8] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy káoszbajnok. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár sisak. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a Tguarkhan bal oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb, 2 aranygyűrű és egy borostyán függő. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 64, gyógyulás: 7, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [223,10] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rontasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 15 arany. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 96, gyógyulás: 10, összesen: -86 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [223,11] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csapat Chara-din fattya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 97, gyógyulás: 21, összesen: -76 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [223,13] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
(Továbbmész...) [223,14] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ!
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az aurapollátor fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az aurapollátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 407.]
in 4718 336 369 | leírod a 4718. kalandozónak a 336. szörnyet a 369. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón bal középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 22 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
NORGAT KULCS (471. TÁRGY) A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor. |
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY) "Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea. |
SZENT PÖRÖLY (485. TÁRGY) A Szent Pöröly a Pöröly Rend szent tárgya, amelyet egy másik létsíkról sikerült visszaszerezni, a Gonosz ellen vívott harc során. A pörölyben egy nagyhatalmú szellem van bezárva, aki valaha maga is harcot vívott az elnyomásra törekvő gonosz ellen. A pöröly megvédi hordozóját a kasztroplanáris térben terjedő káros csapásoktól. Ehhez a pörölyt nem kell KF-elni. A Szent Pörölyt természetesen lehetetlen ellopni, és védő hatását kizárólag a KT tagjaira fejti ki. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY) Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek. Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk! |
Erő: | 47 (48) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 42 | Védekezés: | 69 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/38 év |
Egészség: | 45 (47) | Életpont: | 401/348 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (52) | Varázspont: | 678/3 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 146/2 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 24/16 |
vágófegyverek: | 25/74 (+11%) | ütőfegyverek: | 24/82 (+6%) | lőfegyverek: | *27/100 |
dobófegyverek: | 10/79 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << őstroll agyaló (#427) (50%) << bányászcsákány (#434) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/18 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 90/91 | 3. mászás: | 7/86 |
4. csapdakészítés: | 28/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 67/90 (+23%) |
7. titkosírás: | 12/98 | 8. felderítés: | 50/79 (+40%) | 9. szörnyidomítás: | 16/97 |
10. teológia: | 40/62 (+18%) | 11. taumaturgia: | 37/15 (+2%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 82/76 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 27/77 | 15. pszi: | 13/21 (+13%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/93 | 18. bányászat: | 32/88 (+3%) |
19. úszás: | 15/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 1 | Rhatt páncélja (#458) | 4 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
15 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | arkog kő (#632) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | remák szív (#264) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) |