Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 24. 9h:14' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: máj. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 189 3 | elmormolod a 22. varázslatot |
a 135 5300 3 | átadod a 135. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot) |
at 4718 30 | TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 30 |
tv 49 50 98 | támadó/véd. varázslat a 49. varázslatot az 50. varázslatot a 98. varázslatot |
t 9097 1 | támadod a 9097. kalandozót |
ba 777 | nem támadod a 777. szörnyet |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [233,-8] Tovább kóborolsz a pusztán. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Felismered a közeledőt. Csak egy szubreális vámpír. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [234,-9] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 92, gyógyulás: 19, összesen: -73 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a sziklaskorpió testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a sziklaskorpió bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 135, gyógyulás: 29, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [236,-11] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy csapat Chara-din fattya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [237,-12] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A messzeségben füstoszlopot látsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szubreális vámpír közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szubreális vámpír bal karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón jobb oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [239,-14] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted.
(Továbbmész...) [240,-15] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy taalru. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod a taalru testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a taalru fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a taalru testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a taalru bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 101, gyógyulás: 23, összesen: -78 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
in 3796 777 418 | leírod a 3796. kalandozónak a 777. szörnyet a 418. tárgyat |
in 3796 333 419 | leírod a 3796. kalandozónak a 333. szörnyet a 419. tárgyat |
in 3796 342 420 | leírod a 3796. kalandozónak a 342. szörnyet a 420. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bányászcsákányt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bányászcsákánnyal tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Bányászcsákánnyal többször eltalálod a kronokukac testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 47 (45) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 42 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/37 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 397/378 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (52) | Varázspont: | 678/0 | Pénz: | 1240 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 133/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 24/16 (+2%) |
vágófegyverek: | 25/33 (+8%) | ütőfegyverek: | 24/62 (+10%) | lőfegyverek: | 27/92 (+5%) |
dobófegyverek: | 10/69 |
Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << őstroll agyaló (#427) (50%) << bányászcsákány (#434) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/42 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 90/81 | 3. mászás: | 7/86 |
4. csapdakészítés: | 28/43 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 67/67 (+23%) |
7. titkosírás: | 12/98 | 8. felderítés: | 49/73 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 16/74 |
10. teológia: | 39/87 (+17%) | 11. taumaturgia: | 37/7 (+3%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 81/56 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 27/77 | 15. pszi: | 12/69 (+13%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/93 | 18. bányászat: | 32/73 (+4%) |
19. úszás: | 15/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | aranypikkely (#415) | 9 | arkog kő (#632) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | gyöngymangó (#135) | 10 | kaja (#2) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
162 | arany (#50) | 2 | ramit kő (#226) |