430. forduló, 432. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:14'
EZ A 551. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
552. játékheted kezdete: máj. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [393,50] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy pular kristályt. UgyanKedvesPotrien, amikor találkoztál vele, adott neked egy fokhagymát. HóKinn,CsendBenn egyszer odajött hozzád, és adott neked egy kvazár kardot (ld. enc.) és egy szeksztánst. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 771.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Csak egy áldott okerón. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót a másikra rontasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd az áldott okerón testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 731.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 701.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 699.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 690.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

ff 639 427 434 felt. fegyverváltás: 639 427 434
Felt. fegyverváltás: << Fókuszpenge << őstroll agyaló << bányászcsákány. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

a 415 5367 1 átadod a 415. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

a 415 5188 1 átadod a 415. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

a 264 5367 1 átadod a 264. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 remák szivet Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 677.]

kb 292 7 kiveszel a bankból a 292. tárgyat (7 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

a 292 5300 1 átadod a 292. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánypikkelyt Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 672.]

a 292 3296 1 átadod a 292. tárgyat a 3296. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánypikkelyt ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 667.]

a 292 4718 1 átadod a 292. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánypikkelyt HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 662.]

a 292 1850 1 átadod a 292. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánypikkelyt UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 657.]

a 292 5230 1 átadod a 292. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánypikkelyt Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 652.]

a 292 5367 1 átadod a 292. tárgyat az 5367. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sárkánypikkelyt Szőrös Karom részére. [5 pontot használtál fel, van még 647.]

a 292 5188 1 átadod a 292. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[394,50] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy ében halálhajcsár volt a rémület okozója. {támadása: 44.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kronokukac. {védettsége: 24 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval csak érinted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Őstroll agyalóval csak érinted a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 32, gyógyulás: 9, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [395,50] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy szubreális vámpír. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [396,50] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy áldott okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval néhányszor megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az áldott okerón összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

[26 pontot használtál fel, van még 607.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 587.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[397,50] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Mnebolath került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Mnebolath bal vállát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Pengepajzzsal kicsit megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 70, gyógyulás: 5, összesen: -65 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [398,50] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Mnebolath. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Mnebolath testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vas dobónyíl. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 123, gyógyulás: 14, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [399,50] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat Chara-din fattya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Őstroll agyalóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [39 pontot használtál fel, van még 548.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 528.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 528.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[400,50] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [401,50] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy taalru. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 38 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval párszor keményen megütöd a taalru egyik lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a taalru tigristestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a taalru póklábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+182 életerő.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [402,50] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 452.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 432.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[403,50] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy Raia angyala közeledik feléd! (ld. enc.) {támadása: 77.} Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy árnylord. {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 45 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 424.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 419.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Trollként kezdesz regenerálni (+43 életpont). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 417.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 417.]
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 317.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 314.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 274.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 193 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 234.]

tf 4 34 fejleszted a 4. tulajdonságodat 34 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 159 TVP-t kell elköltened.]

[34 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 6, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR KARD (297. TÁRGY)
A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével.

RAIA ANGYALA (333. LÉNY)
Raia angyalai, az isteni síkról származó avatárok folyamatosan háborúznak a Thargodanokkal, próbálják a sötétség eme förtelmes manifesztációit visszaszorítani. Így könnyen előfordulhat, hogy összeakadsz Raia egy avatárjával a Sötét Földön, esetleg még annak is szemtanúja lehetsz, ahogy a gyönyörűséges és nagyhatalmú teremtmény vibráló energiapengéjével sistergő rongykupaccá változtatja a démonokat.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 47 (45) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 Védekezés: 60 Menekülés: 40 % Életkor: 30/37 év
Egészség: 42 (44) Életpont: 396/399 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (52) Varázspont: 678/0 Pénz: 1007 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 25/10 Pszi pont: 133/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1969 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8941 TP-t kaptál. Jelenleg 1045088 TP-d van. A következő szinthez még 154912 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Blounther apó, pszi elementál lord. A 423. fordulódban 5834 arany került a bankszámládra. 6067 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/14
vágófegyverek: 25/25 (+5%) ütőfegyverek: 24/52 (+12%) lőfegyverek: 27/87 (+5%)
dobófegyverek: 10/69

Feltételes fegyverváltás: Fókuszpenge (#639) (200%) << őstroll agyaló (#427) (50%) << bányászcsákány (#434) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/31 (+22%) 2. nyomkövetés: 90/81 3. mászás: 7/86
4. csapdakészítés: 28/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 67/44 (+23%)
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 49/40 (+33%) 9. szörnyidomítás: 16/74
10. teológia: 39/70 (+13%) 11. taumaturgia: 37/4 (+4%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 81/26 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 12/56 (+15%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 18. bányászat: 32/69 (+4%)
19. úszás: 15/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 4 gyöngymangó (#135)
7 kaja (#2) 1 remák szív (#264) 6 sárkánypikkely (#292)
9 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüstdarab (#326) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(222,-6) érclelőhely, ében halálhajcsárok (#295), kronokukac (#285)
(223,-6) szubreális vámpír (#223)
(224,-6) áldott okerón (#336)
(225,-6) Mnebolathok (#237)
(226,-6) Mnebolath (#237)
(227,-6) Chara-din fattya (#236)
(229,-6) érclelőhely, taalru (#249)
(230,-6) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(231,-6) Raia angyala (#333), ősvortex (#587), árnylord (#342)

Üzenet küldése a karakternek