Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. aug. 17. 22h:38' EZ A 497. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD 498. játékheted kezdete: aug. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5920 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: le 2438 0 0 | leveszed/lerakod a 2438. tárgyat |
t 104 1 | támadod a 104. szörnyet |
cir 26 | vándorcirkusz látogatása 26 |
fog 92 219 | elfogod a 92. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 73 219 | elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 117 219 | elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval súrolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
be 41 | bemész a 41. titkos labirintusba |
lm 12 11 7 | mozogsz 12 11 7 |
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 7 1 | mozogsz 7 1 |
m 3 1 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [56,11] Az erdőt dombvidék váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [57,10] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen garokk nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő dobóháló, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [59,12] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy fabontó szójer ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 6 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
jlk 3011 | jelszó kimondása 3011 |
m 2 | mozogsz keletre |
be 553 | bemész az 553. épületbe |
szk 50 | keresed az 50. szörnyet |
h 233 10 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -3 pontért |
VERSENGÉS A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY) A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért. |
Erő: | 16 | Szint: | 12 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 113 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 182/142 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 451 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 14/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/11 | ütőfegyverek: | 17/1 (+31%) | dobófegyverek: | 9/88 (+25%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 671 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 2/46 (+55%) | 3. mászás: | 4/10 |
4. csapdakészítés: | 5/50 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 1/49 (+5%) | 6. gyógyítás: | 12/18 |
7. titkosírás: | 1/59 | 8. felderítés: | 1/69 | 9. szörnyidomítás: | 1/64 |
10. szerencsejáték: | 1/9 (+109%) | 11. versengés: | 1/23 (+123%) | 12. zene: | 1/82 (+3%) |
13. szörnyismeret: | 8/1 (+18%) | 14. zárnyitás: | 2/46 (+10%) | 15. vadászat: | 2/26 |
16. bányászat: | 6/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), garokkot (#73) háló-csapdával (#220), púpos burástyát (#92) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 31, 32, 41. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4155 TU szükséges.) |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | * | bumeráng (#249) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |
1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
12 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany éjmedál (#2438) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | $1 | csontkulcs ($74) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 18 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | ||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | távcső (#42) | |||
$1 | tüskecsapda ($242) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 6 korty víz (#27), fér még: 34] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 2 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
8 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
6 | lapkorong (#80) | $1 | lapockacsont ($33) | 32 | madártoll (#112) | |||
$5 | magszim bél ($103) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
2 | óndarab (#85) | 5 | pirkit (#153) | 2 | rókafarok (#124) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 16 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | $1 | varkaudar csont ($1113) |
Összsúly: 41.69 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | móri gyümölcs (#116) |
53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | |
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|