428. forduló, 430. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 24. 9h:25'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: ápr. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [205,4] koordinátán. Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+151 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 656. hetének nyerőszámai: 16, 13, 9. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

* 2. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 729.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 699.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 7. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 688.]
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 688.]

* 9. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

kb 310 3 kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 682.]

kt 511 1 elkészíted az 511. tárgyat (1 darabot)
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a var.tárgy készítés varázslatot! Öregedtél 3 évet. Hozzálátsz a mágikus szertartáshoz. Varázskört rajzolsz. Lassan, a megfelelő szavak kíséretében sorban kipakolod a szükséges komponenseket, kialakítva a varázstárgy alakját. Speciális, forrasztómágiákkal egymáshoz passzintod a tökéletes minőségű alkotóelemeket. A tárgy kezd formát ölteni! Kékes szikrázás fut végig rajta, ahogy megtörténik az egybeforradás és a tárgy elnyeri végső alakját a mágikus formulád szerint. Órákig tart a transzformáció, de végül sikeresen befejeződik. Izgatottan kezedbe veszed a tárgyat. Fantasztikus! Tökéletes! Működik! Elégedett vagy a teljesítményeddel. [-300 varázspont.] Legyártottál 1 Eldereth kristályt. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 652.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 647.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 617.]

at 5230 10 TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10
A másik kalandozó TU szintje már telítve van, így nem adhatsz át neki TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

a 1253 5300 3 átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 csillezsályalevelet Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

a 1253 5300 3 átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 3 csillezsályalevelet Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

a 1253 5300 3 átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 csillezsályalevelet Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 602.]

fas 200 felt. ásás 200 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TF 1 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 597.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 51 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 557.]
[A parancs tárolásra került.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[206,3] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy ében halálhajcsár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [207,2] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy törpe bányát. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió bal oldalát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével végigvágod a sziklaskorpió farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}


(Továbbmész...) [208,1] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál lord. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a pszi elementál lord testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Csápjaival a pszi elementál lord csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a pszi elementál lord egyik csápját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Mágikus Koponya, 11 arany és egy trófea nyaklánc. Eldobod az értéktelenné vált sárkányfajzat trófeát, és kiszedsz egy pszi elementál lord trófeát. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 123, gyógyulás: 9, összesen: -114 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 512.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[209,0] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősvortexet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áldott okerón. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón farkát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [210,-1] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy csapat Chara-din fattya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [211,-2] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy áldozati oltárt. Nyugatra nézve látsz egy törpe bányát. Északnyugatra egy sárkánybarlang van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [41 pontot használtál fel, van még 471.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[211,-3] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (adamantit) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy sárkánybarlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [211,-4] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délkeletre egy áldozati oltár van. Délnyugatra egy sárkánybarlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,-5] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.

[32 pontot használtál fel, van még 439.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 439.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[211,-6] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy kátránygödröt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 423.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

* 3. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 421.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 421.]
Szupersebesen mormolsz. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 419.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 419.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 419.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 319.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

* 8. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 236.]

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [36 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 19, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 570 pontot. A következő körben tehát 770 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY)
Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni!

ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 429. fordulód.

Erő: 47 (45) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 171 cm
IQ: 44 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 42 Védekezés: 60 Menekülés: 40 % Életkor: 30/37 év
Egészség: 41 (43) Életpont: 394/335 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 50 (52) Varázspont: 672/19 Pénz: 1023 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 25/4 Pszi pont: 133/-2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1961 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9211 TP-t kaptál. Jelenleg 1028745 TP-d van. A következő szinthez még 171255 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Blounther apó, pszi elementál lord. A 423. fordulódban 5834 arany került a bankszámládra. 6009 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/28 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 24/14 (+2%)
vágófegyverek: 25/20 (+9%) ütőfegyverek: 24/32 lőfegyverek: 27/78 (+2%)
dobófegyverek: 10/69

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/65 (+11%) 2. nyomkövetés: 90/63 3. mászás: 7/86
4. csapdakészítés: 28/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/15 6. gyógyítás: 66/98
7. titkosírás: 12/98 8. felderítés: 48/74 9. szörnyidomítás: 16/74
10. teológia: 39/43 (+24%) 11. taumaturgia: 36/98 (+8%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 80/66 (+30%) 14. szörnyismeret: 27/77 15. pszi: 12/32 (+13%)
16. zárnyitás: 6/75 17. vadászat: 30/93 18. bányászat: 32/59 (+19%)
19. úszás: 15/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 csillezsályalevél (#1253) 30 Eldereth szilánk (#512)
3 gyöngymangó (#135) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 4 arkog kő (#632)
1 Eldereth kristály (#511) 3 kaja (#2) 1 Mágikus Koponya (#279)
6 ramit kő (#226) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(206,3) Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(207,2) ősvortex (#587), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(208,1) pszi elementál lord (#272)
(209,0) ősvortex (#587), áldott okerón (#336)
(210,-1) Chara-din fattya (#236)
(211,-6) érclelőhely
(211,-4) érclelőhely
(211,-3) Raia oltár, érclelőhely
(211,-2) sziklaskorpió (#339), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek