Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 24. 9h:25' EZ A 549. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD 550. játékheted kezdete: ápr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 2. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
kb 310 3 | kiveszel a bankból a 310. tárgyat (3 darabot) |
kt 511 1 | elkészíted az 511. tárgyat (1 darabot) |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
at 5230 10 | TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10 |
a 1253 5300 3 | átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot) |
a 1253 5300 3 | átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot) |
a 1253 5300 3 | átadod az 1253. tárgyat az 5300. kalandozónak (3 darabot) |
fas 200 | felt. ásás 200 pontért |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [207,2] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ősvortexet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy törpe bányát. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió bal oldalát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével végigvágod a sziklaskorpió farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 101, gyógyulás: 21, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [208,1] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál lord. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a pszi elementál lord testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 80 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Csápjaival a pszi elementál lord csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-4 pszi pont.) (-1 TU.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a pszi elementál lord egyik csápját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Mágikus Koponya, 11 arany és egy trófea nyaklánc. Eldobod az értéktelenné vált sárkányfajzat trófeát, és kiszedsz egy pszi elementál lord trófeát. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 123, gyógyulás: 9, összesen: -114 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón farkát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [210,-1] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy csapat Chara-din fattya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [211,-2] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sziklaskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sziklaskorpió fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [211,-4] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez?
(Továbbmész...) [211,-5] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kátránygödröt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 423.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | VP elővétele: 100 |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 77. varázslatot a 66. varázslatot |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 36 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY) Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni. |
Erő: | 47 (45) | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 42 | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/37 év |
Egészség: | 41 (43) | Életpont: | 394/335 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 50 (52) | Varázspont: | 672/19 | Pénz: | 1023 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 25/4 | Pszi pont: | 133/-2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/28 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 24/14 (+2%) |
vágófegyverek: | 25/20 (+9%) | ütőfegyverek: | 24/32 | lőfegyverek: | 27/78 (+2%) |
dobófegyverek: | 10/69 |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/65 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 90/63 | 3. mászás: | 7/86 |
4. csapdakészítés: | 28/25 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/15 | 6. gyógyítás: | 66/98 |
7. titkosírás: | 12/98 | 8. felderítés: | 48/74 | 9. szörnyidomítás: | 16/74 |
10. teológia: | 39/43 (+24%) | 11. taumaturgia: | 36/98 (+8%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 80/66 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 27/77 | 15. pszi: | 12/32 (+13%) |
16. zárnyitás: | 6/75 | 17. vadászat: | 30/93 | 18. bányászat: | 32/59 (+19%) |
19. úszás: | 15/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | revitalizáció (#52) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | 30 | Eldereth szilánk (#512) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 4 | arkog kő (#632) | |||
1 | Eldereth kristály (#511) | 3 | kaja (#2) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
6 | ramit kő (#226) | 1 | trófea nyaklánc (#196) |