Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 20. 13h:06' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 61, gyógyulás: 39, összesen: -22 ÉP}
* 2. KP: vv 363 182 443 | elmormolod a 363. varázslatot a 182. varázslatot a 443. varázslatot |
* 3. KP: hh 2373 449 0 | használod a 2373. tárgyat a 449. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
h 1602 19 25 | használod az 1602. tárgyat |
h 1167 2 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
128 | 129 | 130 | |
74 | |
|
|
75 | |
|
|
76 | |
|
|
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 574 4 | bemész az 574. épületbe |
m 4 2 1 | mozogsz délre, keletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy tudatrombolás. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb karját. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb oldalát. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+46 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ököllel a varkaudar néhányszor megcsapja a nyakadat. (6 támadástól 337 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +68 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal lábát. (8 támadással 436 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a varkaudar testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 23 életpontot sebeztél. Képzett harcos vagy, ezért ellenfelednek nem sikerült használnia rád a pörölycsapás technikáját. Ököllel a varkaudar többször eltalálja a testedet. (6 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +76 ÉP.) Amikor a másik a földre zuhan, egy pillanatig hitetlenkedve bámulsz. Sikerült megölnöd! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 23 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1439, sebződés: 713, gyógyulás: 144, összesen: -569 ÉP}
(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy fény szentélyét. Találsz egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy sötét gnóm. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a sötét gnóm fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 14, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[129,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a vérszomjas csüldő egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 285 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 18 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 7 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 57, gyógyulás: 25, összesen: -32 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb oldalát. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 441 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 131, gyógyulás: 41, összesen: -90 ÉP}
m 5 8 1 | mozogsz délnyugatra, északra, északkeletre |
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó ködös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó jobb karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord jobb oldalát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz lord jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a csontváz lord rozsdás páncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [128,75] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Sheran híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Choler. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy szürke rinocérosz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr [rinóbőr ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP]. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 74 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester fejét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester rotható húsát. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-64 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a zombi mester bal lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 39 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1125, sebződés: 307, gyógyulás: 90, összesen: -217 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc egyik csápját. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod a dermesztő lidérc jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-13 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 44, gyógyulás: 23, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [129,74] Még mindig füves síkságon vagy. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy trosnyogó szakóca formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 68 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 57, gyógyulás: 25, összesen: -32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 7 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 57, gyógyulás: 26, összesen: -31 ÉP}
kt 2372 1 | elkészíted a 2372. tárgyat (1 darabot) |
vv 11 79 167 | elmormolod a 11. varázslatot a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
im | imádkozol |
v 7 367 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 22 94 10 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 187 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 176 10 | elmormolod a 22. varázslatot |
kt 190 5 | elkészíted a 190. tárgyat (5 darabot) |
hu 188 436 183 | hulladék: 188 436 183 |
v 22 71 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
ef 10 532 | energia fejlesztése 10 |
tk 18 2264 | többszemélyes kaland 18 2264 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga testét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal megvagdalod a gnomori rémszolga véreres karját. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a gnomori rémszolga bal karját. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Méregtagadóval kicsit megvagdalod a gnomori rémszolga bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 31 életpontot sebeztél. A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 323 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1412, sebződés: 723, gyógyulás: 163, összesen: -560 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 2. BP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár jobb oldalát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). {GYD:} Varkaudar che-karddal épp hogy megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősvillám varázslat. 234 életpontot sebeztél. {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 100, gyógyulás: 46, összesen: -54 ÉP}
SIKAMLÓS BÚVÁRRUHA (1123. TÁRGY) Ha egy víz alatti labirintus feltárásán ügyködsz, pont egy ilyen búvárruhára lesz szükséged ahhoz, hogy mozgásod a tengerek és tavak hatalmas ragadozóinak kecses hajlongására hasonlíthasson. Ehhez szükséged lesz néhány csupasz és sima bőrre, mely áramvonalas burkot képezhet tested köré. Fogj egy hibátlan cetbőrt, és alakítsd ki a búvárruha alap szabásmintáját. Különösen ügyelj a legapróbb részletekre is, hiszen az elnagyoltan megmunkált felületek jelentősen csökkenthetik a kész ruha minőségét. A testedre szabáshoz tehát ollót használj. Ez után még két üreges cetuszonyra lesz szükséged, melybe majd a karjaidat dughatod, és ezeket egy aranytűvel tudod majd a cetruha vázához illeszteni. Az elkészítés 50 TVP-nyi időt vesz igénybe. A sikamlós búvárruhát automatikusan fogod használni, ha víz alatti labirintusba látogatsz. Ilyenkor a mozgás -1 TVP-be fog kerülni, valamint +10 védettséget és -5 erőt kapsz. A víz alatt köpenyként KF-eled, vagyis akár a krapixlon fürdőruhád fölé is húzhatod. A búvárruha nem átadható. |
NANDA (224. SZÖRNY) A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét. |
INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY) Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak! |
GRÁNIT ŐRSZOBOR (369. TÁRGY) Akinél ez az apró, alig 10 cm magas szobor fel van állítva táborozáskor egy olyan helyre, ahonnan jól belátható a környék, az biztos lehet benne, hogy nagy valószínűséggel senki sem tud lopni tőle (kivéve a leghírhedtebb mestertolvajokat). A szobrot úgy készítheted ki, mint egy csapdát (az helyett), 2 TVP-ért, a H 369 paranccsal. Ha esetleg tolvaj osonna táborod közelébe, a szobor egy energiacsípést mér a tolvajra, és közben mentális úton figyelmeztet téged, így aztán a "betolakodó" kénytelen feladni aljas szándékait. A szobor érzékeli a láthatatlant. Megjegyzés: a gránit őrszobor felállításától a csapdakészítés szakértelmed egyáltalán nem fejlődik. |
GNOMORI RÉMSZOLGA (589. SZÖRNY) Lehet, hogy az árnytündérek még a kyorgokénál is hatalmasabb erő birtokában vannak? Erre utal a tény, hogy a rémszolgák testében az első, Gnomor erdeinél járt kyorg felderítők nyughatatlan lelke van bebörtönözve. Az már csak ráadás, hogy az átalakult külsőbe rejtve, megalázó feladatok elvégzésére vannak rákényszerítve: ez pedig az árnypiramisok építése. És miről ismered fel őket, ha nem éppen követ hordanak, hanem széttépési szándékkal, vicsorogva a nyakadba ugranak (mert ők csupán a Halált megtagadó árnytündéreknek tartoznak engedelmességgel)? Áttetsző testük különös fényt áraszt még a legsötétebb éjszakában is, hosszú karjaik és lábaik összeaszott testben találkoznak, mely egy csökevényes, piciny fejben végződik. Brrr... meg kell állapítanod: semmi nem maradt benne a kyorgok felsőbbrendű délcegségéből! Ütőfegyverrel hiába is püfölnéd szerencsétlent, az ilyen támadási formával képtelenség megsebezni. |
Erő: | 51 (75) | Szint: | 44 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 32 (68) | Támadás: | 76 (80) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 41 (68) | Védekezés: | 112 (120) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 36/39 év |
Egészség: | 33 (61) | Életpont: | 1337/1019 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 47 |
Szerencse: | 41 (73) | Varázspont: | 1695/65 | Pénz: | 9966 arany | Kép. pont: | 68 |
Tudatpont: | 97/28 | Pszi pont: | 261/148 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/37 | ökölvívás: | 37/40 (+5%) | vágófegyverek: | *34/100 |
dobófegyverek: | 35/29 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
129,74 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,59 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61, 65, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 112/28 | 2. nyomkövetés: | 72/70 (+9%) | 3. lopás: | 4/84 |
4. mászás: | 30/2 | 5. csapdakészítés: | 43/46 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/59 |
7. gyógyítás: | 19/28 | 8. titkosírás: | 7/8 | 9. felderítés: | 27/93 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 13/9 | 11. teológia: | 62/29 (+61%) | 12. taumaturgia: | 74/84 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 5/0 | 14. versengés: | 21/31 | 15. harcművészetek: | 30/89 |
16. zene: | 48/15 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 72/38 (+20%) | 18. pszi: | 28/75 (+12%) |
19. zárnyitás: | 4/55 | 20. vadászat: | 7/56 | 21. vitalitás: | 9/35 |
22. bányászat: | 42/35 | 23. testépítés: | 28/45 (+28%) | 24. úszás: | 10/95 |
25. főzés: | 25/19 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/27 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 100 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), inváziós ellenfelek (#9089), északi tűzsárkány (#219), lidérckirály (#316), sötét ölész (#314), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) | mágikus ütés (#147) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Morgan rúnája (#363) | harci induló (#443) | esszenciavédelem (#165) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
izomernyesztés (#33) | >> | zafír sárkány (#329) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
2. makró parancsai: vv 70 71 73, hh 1546 1100 1133, vv 26 227 364, vv 224 86 88, hh 1269 1253, le 711 253 453, kf 820 366 812, ek 145 2, vv 147 139 188, v 84 393. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 70 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) OK |
Az új képesség készen van, de még 26 nap szükséges, hogy használhassátok. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
44 | bomló esszencia (#2367) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | grifftojás (#179) | 15 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | rézpáncél (#71) | 9 | smirglilevél (#29) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | Trákin csákánya (#367) | 1 | varányszem (#30) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
469 | arany (#50) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyenge méreg (#26) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
38 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 11 | madártoll (#112) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
5 | óndarab (#85) | 10 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
21 | rézdarab (#70) | 6 | spiritusz (#170) | 5 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
127 | 128 | 129 | 130 | |
73 | |
|
|
|
74 | |
|
|
|
75 | |
|
|
|
76 | |
|
|
|
77 | |
|
|
|