Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Jégviharos emlékek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Azért mégiscsak volt valami hasznos abban, hogy a múltban - egyik napról a másikra - ránk köszöntött a Nagy Hóvihar időszaka. A Túlélők Földjének mágiatudósai még soha nem haladtak annyit a jég alapú varázslatok elsajátítása terén, mint amennyire a jéglények váratlan megjelenése óta jutottak. Új varázslatok, új, nemcsak a hidegben használható tárgyak jelentek meg... bizony, ebből is látszik, hogy a Hóviharnak nagy hatása volt Ghalla történelmére.
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
HKK –Moa civilizáció
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2025. február 15., 10 Minutes
Hatalom Kártyái verseny - 2025. január 18., 10 Minutes

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (2)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (62)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vadak Ura 411. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 10h:48'
EZ A 526. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
527. játékheted kezdete: nov. 15.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2083

VADAK URA KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,33] koordinátán. Redyque mentális üzenete érinti elmédet: A mostani képességbe még 2264 TU kell összesen. Aki tud, tegyen még bele! Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked 4 gyöngymangót, 10 galachmitot, egy moa gyöngyöt, egy moa obszidiánt és 6 moa üveggömböt. Tars Tarkasz, amikor találkoztál vele, adott neked egy kristályfolyadékot. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyû nyilat. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+53 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+148 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 632. hetének nyerõszámai: 2, 12, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 181 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejû troll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejû troll testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a kétfejû troll ragyás bõrét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a kétfejû troll ragyás bõrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A kétfejû troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 518.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+24 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 488.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 77. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhetõ (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 486.] Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 486.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ilkin érc). [0 pontot használtál fel, van még 486.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.] Szupersebesen mormolsz. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 482.] Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.] 2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 478.] 2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 478.]


e 30 élelemszerzés 30 pontért
Néhány lefelé guruló kõ figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledõ legyengült woorgard nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy szárazság varázslatot. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard szörcsögõ hátát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a woorgard szörcsögõ hátát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögõ hátát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+5 kaja.) Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlõasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 448.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

a 32 5230 1 átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 443.] [A parancs tárolásra került.]

h 1 4 20 használod az 1. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

vpf 100 VP elõvétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 443.] [A parancs tárolásra került.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

ep 720 100 165 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy mûvészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a mûvészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elõdött. [100 pontot használtál fel, van még 343.] [A parancs tárolásra került.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[-7,-23] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku csapásvezetõ. Ettõl nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezetõ testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölõt a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezetõ fényes páncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elõrehajolva csap a ryuku csapásvezetõ, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezetõ még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze délnyugatra látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [-6,-23] Vált a terep: sûrû erdõben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy kihívás tornyát. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 325.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkveltrip néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladat egyszerû: a terem egyik végébõl a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtõzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezõk által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az elõtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Varlzorjiuslopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy velociraptor. Öld meg a szörnyet! A lény már elõ is bukkan.

A hosszú íjjal célzol és lõsz. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor bal oldalát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a velociraptor bal lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a velociraptor fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.

Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Tekergõdzõ csigalépcsõn kell felgyalogolnod. Idõnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcsõ tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quillena néven mutatkozik be. Õ lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy! A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 295.]

(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Tekergõs, csúszós csigalépcsõn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcsõ tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szõke elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat egyszerû: a terem egyik végébõl a másikba kell úgy átjutnod, hogy a fel-alá szaglászó Chara-din fattyak ne fedezzenek fel. Bevetve rejtõzködési tapasztalatod, megindulsz. Árnyékként suhansz el a szervezõk által berendezett tereptárgyak között, és már lóbálod is a zászlócskát. 500 tapasztalati pontot kaptál. Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerû valami viszi fel a próbatevõket a következõ szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimlópjiushhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy mibõl is áll a próba. A feladatod egy szutykos remák legyõzése. Már nyitják is a ketrecet!

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölõt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont, -1 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.

Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következõ szintre. Szûk csigalépcsõn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsõsor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy árnyéksár. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerõ tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy ónix masszavadító. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következõ feladathoz. Végtelennek tûnõ lépcsõsor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erõnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következõ lesz. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettõt kinyitnod. A harmadik, egyszerûnek tûnõ zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 250.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépõt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsõfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következõ. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy bumerángot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják õket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott bumerángot 600 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következõ feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következõ szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevû gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerû! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony elõtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 230.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[-5,-24] Még mindig az erdõben vagy. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy kronotapír. Ettõl nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerõ.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: elõkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltûnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltûnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idõ szivárog el (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Mielõtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielõtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény idõdet lopja (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idõdet lopja (-7 TVP). A lény szörnyû sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerõ.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Úgy döntesz, ebbõl elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerõ). [-15 varázspont.] A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy darázsfelhõ közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy szárazság varázslatot. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled rovarfelhõ varázslatot lõ rád. 38 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: elõkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a darázsfelhõ feléd esõ részét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a darázsfelhõ nagyját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a darázsfelhõ farkától. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy õrült.

(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerõ). [-15 varázspont.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-4,-25] Az erdõt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tûzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah hívõi építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Elõször egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképû árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietõsebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedõ törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy õsi csatamezõ van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [-3,-26] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Belebotlasz valamibe: 1 kötél. Elteszed. [37 pontot használtál fel, van még 169.]

m 3 mozogsz délkeletre
[-2,-25] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetûzöd:

Mit kell HOZZÁTENNI egy húsz kiló súlyú, esõvízzel teli hordóhoz, hogy tizenöt kiló legyen?

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. [14 pontot használtál fel, van még 155.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza dermedt torát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tûz csak megpörköl. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölõvel többször mélyen végigmetszed a massza testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza dermedt torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont, -2 TU.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A massza nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levõ bányászcsákány felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2902 tapasztalati pontot kaptál. Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, egy bronzsisak, egy rézpáncél, 35 arany és egy ezüsttõr. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 95.]

(Feltételes gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerõ). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 90.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[-1,-26] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfûz. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy mûvészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [0,-27] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kõ, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze délkeletre látsz egy õsi csatamezõt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vashegyû nyilat. Ügyességed TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 szögletes követ. Ügyességed TF-elõdött.

(Továbbmész...) [1,-26] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy õsi csatamezõt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál elõtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsõvel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel északkeletre egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 26.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[2,-26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy grok-képzõdményt. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 14.]

ef 21 energia fejlesztése 21
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 11.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 23, 5. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját bezabál a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következõ körben tehát 563 pontot költhetsz el.


KARAKTERLAP
Vadak Ura, egy szõke, tüsi hajú, kék szemû ember férfi vagy. Sheran fõpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

 Erõ:39 (42)  Szint:22  Merészség:7/5 Magasság:171 cm 
 IQ:44 (46)  Támadás:21  Agresszió:6 Testsúly:96 kg 
 Ügyesség:41 (43)  Védekezés:65  Menekülés:40 % Életkor:30/30 év 
 Egészség:40 (44)  Életpont:373/178  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:49 (53)  Varázspont:624/363  Pénz:357 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/0   Pszi pont:97/-1   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1880 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10018 TP-t kaptál. Jelenleg 874202 TP-d van. A következõ szinthez még 125798 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Raia szent lovagja, tyrannoszaurusz rex. A 410. fordulódban 5077 arany került a bankszámládra. 5102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 11/28   ökölvívás: 2/83   szúrófegyverek:24/0
  vágófegyverek: 24/24 (+7%)   ütõfegyverek: 23/95 (+4%)   lõfegyverek:27/9 (+3%)
  dobófegyverek: 10/69       

Feltételes fegyverváltás: mágusölõ (#422) (200%) << vasalt bunkó (#181) (50%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyû nyíl (#94) (10 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 33/75 (+16%)   2. nyomkövetés: 87/20 (+18%)   3. mászás:7/72
  4. csapdakészítés: 27/35 (+6%)   5. csapdaészlelés: 15/15   6. gyógyítás:65/8
  7. titkosírás: 12/32 (+29%)   8. felderítés: 47/67 (+3%)   9. szörnyidomítás:16/68
  10. teológia: 35/94 (+13%)   11. taumaturgia: 36/16 (+3%)   12. versengés:5/55
  13. zene: 76/16 (+30%)   14. szörnyismeret: 27/25   15. pszi:9/83 (+9%)
  16. zárnyitás: 6/59 (+10%)   17. vadászat: 28/55 (+34%)   18. bányászat:32/5 (+4%)
  19. úszás: 12/34       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
gyógyítasz 44% életerõ alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyû nyilat (#176) (max. 10 darabot , csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) szuper hálócsapdával (#274), rõtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Fõmágus (#273)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívõk (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bûbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)tompítás (#40, 8 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP)felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP)szárazság (#48, 6 VP)revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)vasszervezet (#86, 8 VP)szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP)életpajzs (#142, 16 VP)gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
méregfelhõ (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35)
Védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tûz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)    
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Fõmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élõholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   arany pikkelyvért (#456) 1   bõrpáncél (#51) $1   bronzsisak ($88)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78)
$1   rézpáncél ($71) 1 * Rhatt páncélja (#458) 1 * sárga erõöv (#276)
$1   szirén köpenye ($820) 1 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1   biami kvazárlándzsa (#568) 8   bot (#4) 24 * bronzhegyû nyíl (#94)
2   bumeráng (#249) 3   csontpálca (#329) 1   ezüsttõr (#322)
1   Fókuszpenge (#639) 1 * hosszú íj (#111) 39   kerek kõ (#19)
3   kõkalapács (#13) 1 * mágusölõ (#422) $1   mérg. ubuk tüske ($137)
1 * pengepajzs (#425) $1   rövid íj ($107) $1   szöges bunkó ($8)
2   szögletes kõ (#17) 1   vámpírtõr (#364) 1   vasalt bunkó (#181)
2   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $1   aranygyûrû ($193) $1 * gólem talizmán ($811)
$1   halálhozó talizmán ($813) $1 * hatalom fülbevalója ($817) $1   korinthai talizmán ($814)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * virág szimbólum (#143)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 6   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
2   bronzkulcs (#76) 2   csontkulcs (#74) 1   dorony duda (#235)
7   ezüst kulcs (#184) $7   fáklya ($36) 8   gyógykenõcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 6   kaja (#2) 1   kholden kulcs (#470)
1   kinemfogyó tegez (#368) 2   kis aranykulcs (#240) 1   kis vaskulcs (#40)
2   kötél (#92) 1   kristályfolyadék (#449) 4   manakristály (#500)
2   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165) 2   nagy aranykulcs (#246)
9   nagy bronzkulcs (#185) 4   nagy vaskulcs (#186) 2   rézkulcs (#75)
1   smaragd kulcs (#241) 1   szuper dobóháló (#273) 1   távcsõ (#42)
2   vaskulcs (#183)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   fûszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
3   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
1   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
3   sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
16   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 192]
1   vizestömlõ (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
3   zöld üveg (#82) [bennük $3 csepp ragasztó ($83), fér még: 57]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   csillezsályalevél (#1253) 2   dorony tüdõ (#212) 155   drótszõr (#37)
1   Eldereth szilánk (#512) 5   ezüstdarab (#326) 7   fekete gyöngy (#99)
7   fokhagyma (#403) 6   fõnixtoll (#563) 10   galachmit (#310)
5   gromak bõr (#268) 1   jégszív (#282) 2   kazmár gyökér (#205)
6   kék orchidea (#68) 3   kvazár (#244) 2   lajhár csont (#236)
23   madártoll (#112) 4   magszim bél (#103) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa gyöngy (#378) 1   moa obszidián (#380) 6   moa üveggömb (#383)
19   óndarab (#85) 1   pirkit (#153) 41   pular kristály (#239)
2   purifikátor háj (#269) 4   quwarg tojás (#360) 120   ramit kõ (#226)
$1   raptor karom ($281) 2   remák szív (#264) 23   rézdarab (#70)
4   rókafarok (#124) 5   sallank karom (#128) 60   sárkánypikkely (#292)
11   smirglilevél (#29) 16   Thargodan esszencia (#328) 1   vadász tatu bõr (#15)
2   varányszem (#30) 14   vasérc (#152)    

Összsúly: 206.50 kgMegterheltség: 154%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 400% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   bo'adhun gyûrû (#743) 6   galachmit (#310) 4   moa gyémánt (#385)
4   moa gyöngy (#378) 2   moa katalizátor (#386) 7   moa obszidián (#380)
2   moa rubin (#379) 4   moa smaragd (#377) 33   moa üveggömb (#383)
3   moa zafír (#381) 2   optiri agysisak (#315)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
48 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 2 madártoll (#112)
4 pirkit (#153) 1 szeksztáns (#32) 8 víz (#27)
4 gyöngymangó (#135)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 3 ezüstdarab (#326)
1 ezüsttõr (#322) 2 fekete gyöngy (#99) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 raptor karom (#281) 1 remák szív (#264)
1 rézpáncél (#71) 1 vasérc (#152) 2 vashegyû nyíl (#176)



E körben tett lépéseid térképe

(-7,-23) ryuku csapásvezetõ (#778), mûvészi porolit (#720)
(-6,-23) Elenios rúnaköve, kihívás tornya (#502), noth szellem (#250), velociraptor (#161), szutykos remák (#191)
(-5,-24) kronotapír (#286), darázsfelhõ (#763)
(-4,-25) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba
(-3,-26) kristálypalota (#401)
(-2,-25) phua-kúp (#372), oltár, mûvészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), massza (#217)
(-1,-26) 47. jellempróba
(0,-27) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), 35. jellempróba, érclelõhely
(1,-26) õsi csatamezõ (#263), Leah oltár, 27. jellempróba
(2,-26) grok-képzõdmény (#149)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A KUT paranccsal csatamezõkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.