40. forduló, 42. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. jan. 10. 9h:40'
EZ A 719. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
720. játékheted kezdete: jan. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [8,16] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+5 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]
[A parancs tárolásra került.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézgolyót. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 200.]

kt 42 1 elkészíted a 42. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 180.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szeksztánst. [15 pontot használtál fel, van még 165.]

kf 18 19 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal
Előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

ba 3 999 998 nem támadod a 3. fajúakat a nőket a férfiakat
BA 3 parancs tárolva. BA 999 parancs tárolva. BA 998 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

vi 6 3 viselkedésed: 6 3
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 2 mozogsz nyugatra, keletre
[7,109] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hamupók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a hamupók testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy démontetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a démontetű nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüsthajú Rinhil. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy fekete hajú, kék szemű ember férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Knarx. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [8,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy kopasz, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy borostyán függőt, egy bundás kabátot, egy gyöngysort, egy harci maszkot, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval.gyémántját, egy trófea nyakláncot és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy lajhárlord trófea és egy rőtmanó berzerker trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bőrzekés Balin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[20 pontot használtál fel, van még 105.]

in 2931 39 leírod a 2931. kalandozónak a 39. szörnyet
Leírod pontosan, hogy milyen is egy lebegő gomba. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[9,109] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Régen nagy aranybányái voltak itt a Nyugati Birodalomnak. Bár arany már rég nincs itt, a helyet még mindig Arany Dombságnak hívják.

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [10,109] Amerre csak a szem ellát, dombok. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval megütöd a mélységi grittang farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Messze hajítod a vacak kis pókvadász trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő mélységi grittang trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Tréfivel. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[24 pontot használtál fel, van még 81.]

in 3491 19 51 leírod a 3491. kalandozónak a 19. szörnyet az 51. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy kavadu. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

in 3491 22 96 leírod a 3491. kalandozónak a 22. szörnyet a 96. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy drótszőrű pincsi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

a 68 3491 1 átadod a 68. tárgyat a 3491. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kék orchideát Tréfi részére. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[11,109] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy spagulár került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a spagulár jobb hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a spagulár farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a spagulár bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 33 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [12,109] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kavadu. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kavadu testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kavadu testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a kavadu testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [13,109] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Tyrraniddal. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy dárda. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[32 pontot használtál fel, van még 49.]

kotb 9143 belépés K.T.-be: 9143
Belépésedet fogod kérniA Homály Dalnokai K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a szeksztánst, és az ég felé fordítod. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve unkreáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Végezz egy varkaudarral. [30 pontot használtál fel, van még 19.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. Pl. V 22 7 hatására a kőhegyű lándzsát 6 VP-ért alkotóelemeire bontod. Egyszerre mindig csak egy tárgyat unkreálhatsz.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight követője vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 6/2 Magasság: 120 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 (13) Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 18 Életpont: 122/66 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 Varázspont: 22/14 Pénz: 63 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 86 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 252 TP-t kaptál. Jelenleg 3257 TP-d van. A következő szinthez még 743 TP szükséges. Trófeáid: kőevő, mélységi grittang.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. gyógyítás: 16 (+1)
7. felderítés: 4 8. teológia: 1 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 6
13. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz parittyát (#18) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
húsevő magszim (#67), félelem-járó (#56), csontlepke (#746), acéldarázs (#140), piromenyét (#99), törpe (#3), nők (#999), férfiak (#998)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 35.14 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 grákóbőr (#41) 1 kék orchidea (#68)
2 kerek kő (#19) 2 ormánygőte csont (#21) 1 tükör (#43)
4 varányszem (#30) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 szeksztáns (#32)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(7,109) hamupók (#40), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), démontetű (#15), Ezüsthajú Rinhil (3998. kalandozó), Knarx (4087. kalandozó)
(8,109) Bőrzekés Balin (2931. kalandozó)
(9,109) olvasztókemence (#86), érclelőhely
(10,109) mélységi grittang (#103), Tréfi (3491. kalandozó)
(11,109) olvasztókemence (#86), spagulár (#82)
(12,109) kavadu (#19)
(13,109) Fairlight oltár, Tyrranid (4009. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2011.01.07 12:04 Változások a számládon! 14 zsetont átutaltak a(z) 9181. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek