Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 18. 12h:11' EZ A 414. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD 415. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1483. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal |
cir | vándorcirkusz látogatása |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
hu 280 172 277 | hulladék: 280 172 277 |
ve 280 1 | megveszed a 280. tárgyat 1 |
ve 172 1 | megveszed a 172. tárgyat 1 |
kb 179 1 | kiveszel a bankból a 179. tárgyat (1 darabot) |
cir 64 | vándorcirkusz látogatása 64 |
kf 817 1550 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1550. tárggyal |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
le 511 853 309 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 309. tárgyat |
bb 1341 152 110 | beraksz a bankba az 1341. tárgyat (152 darabot) |
m 4 1 7 | mozogsz délre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [183,89] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [182,88] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lápi hajlékot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.
m 5 6 4 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [180,89] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg nagymester. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 28 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [180,90] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [179,89] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő Krogan, a pusztító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranytű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 4157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 189, gyógyulás: 12, összesen: -177 ÉP}
(Továbbmész...) [180,88] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú! Halálos rettegésedet egy koncentrált üvöltésbe fókuszálod, majd menekülsz, amerről jöttél. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Előrehajolva csap a Raia szent lovagja, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 9, gyógyulás: 21, összesen: +12 ÉP}
kt 1595 1 | elkészíted az 1595. tárgyat (1 darabot) |
v 15 69 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 778 765 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 309. tárggyal |
* 7. BP: | használod az 1576. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 25 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért |
KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY) Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál. |
KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY) El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni. |
Erő: | 41 (49) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 36 (56) | Támadás: | 50 (52) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 48 (57) | Védekezés: | 120 (125) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/41 év |
Egészség: | 38 (43) | Életpont: | 518/401 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (55) | Varázspont: | 985/665 | Pénz: | 8435 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 35/22 | Pszi pont: | 160/214 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/52 | ökölvívás: | 31/71 (+6%) | vágófegyverek: | 24/66 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 29/44 (+3%) | dobófegyverek: | 5/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/84 | 2. nyomkövetés: | 71/26 | 3. mászás: | 22/87 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 34/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/2 | 6. gyógyítás: | 57/16 |
7. titkosírás: | 6/98 | 8. felderítés: | 31/64 | 9. szörnyidomítás: | 14/69 |
10. teológia: | 44/9 (+16%) | 11. taumaturgia: | 49/65 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 6/50 |
13. versengés: | 22/58 | 14. harcművészetek: | 35/42 | 15. zene: | 42/46 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 53/26 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/0 |
19. vadászat: | 25/69 | 20. bányászat: | 30/45 (+4%) | 21. úszás: | 19/80 |
22. főzés: | 15/49 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | gömbvillám (#176) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | gömbvillám (#176) | >> | nők (#999) | |
jégcsóva (#41) | >> | 35. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | 35. szintű lényekre | életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | vörös rakolits (#356) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | oldás (#372) | >> | Jerome (#956) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | arany (#50) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | hoarián bőröv (#1341) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 9 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | szigony (#389) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | tüske (#22) | 1 | vapár ág (#110) | 9 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 10 | drótszőr (#37) | |||
7 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | illatos rózsaszál (#1595) | 24 | kerek kő (#19) | 1 | Krogan buzogánya (#1561) | |||
6 | ragasztó (#83) | 2 | rézdarab (#70) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | tyrex csont (#280) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
63 | víz (#27) |