385. forduló, 445. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 18. 12h:11'
EZ A 414. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD
415. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,90] koordinátán.
Lady Változás, amikor összefutottatok, adott neked egy nyomkereső talizmánt és 3 vashegyű nyilat. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. A méregtermő iszák termelt 4 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+196 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 851. hetének nyerőszámai: 24, 13, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy szánalmas pondró nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 756.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 2. KP: elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 748.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 732.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 730.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 728.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 707.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: díszes rézpajzs (186,106)-> (kudarc), nyílvessző (186,106)-> (kudarc), szigony (186,106)-> (14 ap), összesen 14 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 701.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+99 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 697.]

* 7. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1483. tárggyal az 1322. tárgyat
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Leveszed a mihlanil medált, majd a nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 1 bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP], 99 mákrózsa virág. Elrakod őket. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 657.]

hu 280 172 277 hulladék: 280 172 277
Hulladékgyűjtés törölve: tyrex csont. Hulladékgyűjtés törölve: téfea-agy. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

ve 280 1 megveszed a 280. tárgyat 1
Vásároltál 1 tyrex csontot. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

ve 172 1 megveszed a 172. tárgyat 1
Vásároltál 1 téfea-agyat. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kb 179 1 kiveszel a bankból a 179. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

cir 64 vándorcirkusz látogatása 64
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kf 817 1550 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1550. tárggyal
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
KF 1117 1483 1322 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

le 511 853 309 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 309. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Leveszed a kreiton fókuszt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
[A parancs tárolásra került.]

bb 1341 152 110 beraksz a bankba az 1341. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 hoarián bőrövet. Beraksz a bank széfjébe 9 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 657.]

m 4 1 7 mozogsz délre, északkeletre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[182,90] A terep lápos, mocsaras területre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [183,89] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet.


Találkozol egy kopasz, piros szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kráken gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy ében halálhajcsár trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Összeismerkedtek. Az ő neve Dzsoki a gonosz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [182,88] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy lápi hajlékot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet.

[24 pontot használtál fel, van még 633.]

m 5 6 4 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délre
[181,89] Bozótos terepre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...) [180,89] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg nagymester. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 28 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [180,90] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 605.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 834 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 603.]

m 6 8 1 mozogsz nyugatra, északra, északkeletre
[179,90] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel jobb első lábát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [179,89] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gránátkaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Emella a Bombázó lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő Krogan, a pusztító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (36 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a Krogan, a pusztító testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany és egy aranytű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 4157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 189, gyógyulás: 12, összesen: -177 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [180,88] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú! Halálos rettegésedet egy koncentrált üvöltésbe fókuszálod, majd menekülsz, amerről jöttél. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.

[77 pontot használtál fel, van még 526.]

m 6 mozogsz nyugatra
[179,88] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 194 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Előrehajolva csap a Raia szent lovagja, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 9, gyógyulás: 21, összesen: +12 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 518.]

kt 1595 1 elkészíted az 1595. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 illatos rózsaszált. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 488.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 458.]

szk 778 765 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 457.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 24 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 24 kerek követ találsz. [3 pontot használtál fel, van még 454.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [9 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt.
Leveszed a smaragd karkötőt.
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 309. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 445.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 445.]

* 7. BP: használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 425.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 173 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 133 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 4 25 fejleszted a 4. tulajdonságodat 25 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 3, 8.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-6 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 538 pontot. A következő körben tehát 738 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 397. fordulód.

Erő: 41 (49) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 36 (56) Támadás: 50 (52) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 48 (57) Védekezés: 120 (125) Menekülés: 30 % Életkor: 38/41 év
Egészség: 38 (43) Életpont: 518/401 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (55) Varázspont: 985/665 Pénz: 8435 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 35/22 Pszi pont: 160/214 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 3216 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16367 TP-t kaptál. Jelenleg 2765905 TP-d van. A következő szinthez még 234095 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 6581 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/52 ökölvívás: 31/71 (+6%) vágófegyverek: 24/66 (+3%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 29/44 (+3%) dobófegyverek: 5/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -19.); mérg. ubuk tüske (#137) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/84 2. nyomkövetés: 71/26 3. mászás: 22/87 (+8%)
4. csapdakészítés: 34/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/2 6. gyógyítás: 57/16
7. titkosírás: 6/98 8. felderítés: 31/64 9. szörnyidomítás: 14/69
10. teológia: 44/9 (+16%) 11. taumaturgia: 49/65 (+12%) 12. szerencsejáték: 6/50
13. versengés: 22/58 14. harcművészetek: 35/42 15. zene: 42/46 (+23%)
16. szörnyismeret: 53/26 (+20%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/0
19. vadászat: 25/69 20. bányászat: 30/45 (+4%) 21. úszás: 19/80
22. főzés: 15/49 (+10%) 23. csapatmunka: 5/67

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás II (#169) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) éber vadászkutya (#62) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) gömbvillám (#176) >> férfiak (#998)
méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985) gömbvillám (#176) >> nők (#999)
jégcsóva (#41) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
varázsvédelem II (#108) >> 35. szintű lényekre életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) varázsvédelem (#34) >> bandita (#758)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> vörös rakolits (#356)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) varázsvédelem (#34) >> kneopatikus mollusk (#209)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083)
elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756) varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142)
fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960) oldás (#372) >> Jerome (#956)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 1 díszes rézpajzs (#84) 1 hoarián bőröv (#1341)
4 isteni könnycsepp (#260) 5 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114)
1 mákrózsa virág (#56) 9 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 szigony (#389) 1 tükör (#43)
4 tüske (#22) 1 vapár ág (#110) 9 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 3 borkonyó bibe (#312) 10 drótszőr (#37)
7 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
1 illatos rózsaszál (#1595) 24 kerek kő (#19) 1 Krogan buzogánya (#1561)
6 ragasztó (#83) 2 rézdarab (#70) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 téfea-agy (#172) 1 tyrex csont (#280) 4 ugh méreg (#166)
63 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,88) Raia szent lovagja (#239), 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(179,89) a 180. labirintus bejárata, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 25. jellempróba, Fairlight oltár, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)
(179,90) ezoterikus mardel (#184), Dornodon oltár
(180,88) kristálypalota (#401), 48. jellempróba
(180,89) Dornodon oltár, quwarg nagymesterek (#214)
(180,90) kputtyintó csalán (#247)
(181,89) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 39. jellempróba, quwarg parafenomén (#248)
(182,88) lápi hajlék (#670)
(182,90) nekrofun (#173)
(183,89) a 76. labirintus bejárata, Dzsoki a gonosz (2279. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek