395. forduló, 397. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 2. 9h:26'
EZ A 641. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD
642. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [159,48] koordinátán.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy varázskő van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. Varázserőd regenerálódik. (+289 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 705. hetének nyerőszámai: 5, 20, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy zoloboo sámán nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 527.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 521.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 517.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 127% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

ek 7 4 3 t. energia kisütése: 7 4 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 mászás.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 517.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 507.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Nekilátsz a mínosz-kúpban rejtőző titkosírás megfejtésének. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [50 pontot használtál fel, van még 457.]

v 15 110 4 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új vapár ág. [-28 varázspont.] [+4% teo] [20 pontot használtál fel, van még 437.]

fkt 111 1 felt. készítesz a 111. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hosszú íjat. [50 pontot használtál fel, van még 387.]

hu 129 hulladék: 129
Hulladékgyűjtés törölve: sallank nyíl. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

fkt 108 20 1 felt. készítesz a 108. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 15 nyílvesszőt. [60 pontot használtál fel, van még 327.]

fkt 114 felt. készítesz a 114. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 107 108 kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal
Előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

flh 14 414 felt. lőfegyver haszn. 14 a 414. tárggyal
Ok, FLH 14 414 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

flh 997 351 felt. lőfegyver haszn. 997 a 351. tárggyal
Ok, FLH 997 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[160,47] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél.

Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot!
(Feltételes készítés:) Legyártottál 13 stukilövedéket.

(Továbbmész...) [161,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Thalios Severin lábát masszírozza. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy norpadolótika. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. [+2% teo] Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad a norpadolótika jobb első lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 46, gyógyulás: 1, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 133 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany, egy aranytű és egy obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzhegyű lándzsa és egy sallank nyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a pszi őselementál bal vállát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Thór pörölyével megcsapod a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 37, gyógyulás: 1, összesen: -36 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Tolmokov-koktélt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy taalru támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a taalru egyik lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-4 varázspont.) Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a taalru fejét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 99, gyógyulás: 1, összesen: -98 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Látsz egy gyilkos csalánt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] [159 pontot használtál fel, van még 168.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[163,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Axillon előtt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [164,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [165,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

[45 pontot használtál fel, van még 123.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[166,48] Még mindig füves síkságon vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy pordémon lábát masszírozza. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. [+1% tau] A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. [+2% tau] A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 139 életpontot sebeztél. [+1% teo] Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, egy arany, egy fűszertartó és egy gyöngymangó. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [168,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Folytatod a kutatást. Egyelőre még semmi. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy dögkeselyű jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a dögkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb szárnyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az élőholt mágus fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy fűszertartó, egy aranygyűrű és egy ezüst nyaklánc. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[85 pontot használtál fel, van még 38.]

m 3 mozogsz délkeletre
[169,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 23.]

szk 978 keresed a 978. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
A fejlesztés már befejeződött, egyenlőre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 21.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 13, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 537 pontot. A következő körben tehát 558 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 411. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 396. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 35 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 25/27 év
Egészség: 38 Életpont: 364/226 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 643/6 Pénz: 331 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 146/120 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2198 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9633 TP-t kaptál. Jelenleg 1376200 TP-d van. A következő szinthez még 23800 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 388. fordulódban 2527 arany került a bankszámládra. 2729 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 13/92 (+4%)
vágófegyverek: 15/59 ütőfegyverek: 30/43 (+6%) lőfegyverek: 17/86 (+9%)
dobófegyverek: 23/69 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/60 2. nyomkövetés: 92/71 (+4%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 11/72 (+300%) 5. csapdakészítés: 22/86 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/33
7. gyógyítás: 102/27 8. titkosírás: 21/3 (+25%) 9. felderítés: 25/1 (-15%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 47/75 (+32%) 12. taumaturgia: 69/48 (+11%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/64 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/68 (+18%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/67
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 31/51 (+3%) 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 8 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 13 rézdarab (#70) 2 smirglilevél (#29)
4 tolmokov-koktél (#351) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193)
2 aranytű (#272) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 ezüst nyaklánc (#117)
2 fekete gyöngy (#99) 2 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 15 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
3 óndarab (#85) 1 rövid íj (#107) 1 sallank nyíl (#129)
4 stukilövedék (#414) 3 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(160,47) Fairlight rúnaköve, vaskohó (#155), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely
(161,46) nekrofun (#173), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, művészi porolit (#720), norpadolótika (#226)
(162,46) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 48. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(163,46) patak, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba
(164,46) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(165,47) 47. jellempróba, márványtorony (#175), Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(166,48) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), 48. jellempróba
(167,47) Sheran oltár, márványtorony (#175)
(168,46) zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Dornodon oltár
(169,47) quwarg boly (#359), Fairlight oltár

Üzenet küldése a karakternek