Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 25. 9h:10' EZ A 407. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 408. játékheted kezdete: szept. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 7. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 8. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
* 10. KP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
le 811 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
h 1602 112 24 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
ek 7 6 10 | t. energia kisütése: 7 6 10 |
hh 473 305 348 | használod a 473. tárgyat a 305. tárgyat a 348. tárgyat |
kf 823 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
lm 27 28 30 | mozogsz 27 28 30 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal középső lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a fémbontó szójer testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A velociraptor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 763 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 14, gyógyulás: 17, összesen: +3 ÉP}
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 181 99 79 | elmormolod a 181. varázslatot |
132 | 133 | 134 | |
76 | |
|
|
77 | |
|
|
78 | |
|
|
[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
be 573 1 | bemész az 573. épületbe |
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb vállát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 131 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (6 támadással 345 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a noth szellem bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 17 életpontot sebeztél. A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vitalitásod védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 25, gyógyulás: 19, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc fejét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a hegymélyi lidérc bal vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 46 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 5 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 45, gyógyulás: 23, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 115, gyógyulás: 37, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [133,76] Még mindig bozótos. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy vérfürdető magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim bal oldalát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-20 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 992, sebződés: 289, gyógyulás: 86, összesen: -203 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a dermesztő lidérc nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-13 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 40, gyógyulás: 22, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [133,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár fejét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 139, gyógyulás: 43, összesen: -96 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan csontváz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 59, gyógyulás: 26, összesen: -33 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 67, gyógyulás: 28, összesen: -39 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris vércsíkos bőrét. Kritikus ütés! (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod az élőholt tigris testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 6 023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 151, gyógyulás: 45, összesen: -106 ÉP}
(Továbbmész...) [135,73] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. Kritikus ütés! (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 32, gyógyulás: 21, összesen: -11 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (5 támadással 285 életpontot sebezve.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a drakolich jobb vállát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 210, gyógyulás: 42, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) [136,72] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy sóhajtó dorony. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [138,74] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?
(Továbbmész...) [139,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz bal lábát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+14 életerő ). A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 29, gyógyulás: 20, összesen: -9 ÉP}
ef 10 561 | energia fejlesztése 10 |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
* 2. BP: v 84 393 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
FELTÉTELES PAJZSHASZNÁLAT Nahát, hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Mivel már gyakorló fegyverforgató vagy (a legmagasabb fegyverszakértelmed elérte a 36-ot), ezért képes vagy megtenni azt, hogy a pajzsodat úgy rögzíted a hátadon, hogy egyetlen mozdulattal elő tudd kapni csata közben. Persze ekkor a bal kezes fegyveredet eldobod, de sebaj, majd a csata után felveszed. Nyilván számtalan előnye lesz annak, hogy ezt így okosan kifundáltad! Egy kis gyakorlás után már tökéletes a mozdulat, csata közben is alkalmazni tudod majd. Mostantól használhatod az FPH (pajzs) (szörny) parancsot. Ennek hatására, ha a megadott szörnnyel csatázol, közvetlenül a közelharc előtt automatikusan a bal kezedbe veszed a parancsban megadott pajzsodat, és azzal harcolsz. A csata után visszacseréled a pajzsot arra, ami korábban a bal kezedben volt. Összesen maximum 30 beállított FPH parancsod lehet. A paraméternélküli FPH parancs törli az összes kiadott FPH parancsodat, |
Erő: | 51 (78) | Szint: | 42 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 73 (77) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 41 (71) | Védekezés: | 106 (114) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 35/58 év |
Egészség: | 24 (52) | Életpont: | 1258/114 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 34 |
Szerencse: | 40 (72) | Varázspont: | 1576/1 | Pénz: | 41331 arany | Kép. pont: | 58 |
Tudatpont: | 97/4 | Pszi pont: | 247/238 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/13 | ökölvívás: | 36/6 (+6%) | vágófegyverek: | 34/25 (+4%) |
dobófegyverek: | 34/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
139,74 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,59 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61, 65, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 111/82 (+64%) | 2. nyomkövetés: | 68/1 (+19%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/86 | 5. csapdakészítés: | 42/33 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 25/59 (+1018%) |
7. gyógyítás: | 19/6 | 8. titkosírás: | 6/97 | 9. felderítés: | 25/91 |
10. szörnyidomítás: | 13/9 | 11. teológia: | 56/65 (+13%) | 12. taumaturgia: | 61/34 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 4/24 | 14. versengés: | 20/49 (+5%) | 15. harcművészetek: | 28/5 |
16. zene: | 45/9 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 67/58 | 18. pszi: | *26/100 (+9%) |
19. zárnyitás: | 4/55 | 20. vadászat: | 7/18 | 21. vitalitás: | 8/67 (+2%) |
22. bányászat: | 41/70 (+1%) | 23. testépítés: | 28/17 | 24. úszás: | 10/62 |
25. főzés: | 24/1 | 26. csapatmunka: | 5/18 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 90 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: szellemkastély (32) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), ismeretlen (#9089), északi tűzsárkány (#219) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) |
tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 703 TU szükséges.) |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 190 TU. szükséges még: 20 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | fiatalság itala (#473) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
24 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
273 | arany (#50) | 10 | bomló esszencia (#2367) | 1 | bronzpáncél (#90) | |||
2 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | galachmit (#310) | 5 | kaja (#2) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | rókafarok (#124) | |||
24 | tükör (#43) | 3 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |
132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | |
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|