Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 10. 9h:12' EZ A 812. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD 813. játékheted kezdete: márc. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ef 23 511 | energia fejlesztése 23 |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyengén megütöd a kék rothasztó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kék rothasztó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Szöges bunkóval megcsapod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [32,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [32,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval megcsapod a sullár farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sullár jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Szöges bunkóval megcsapod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [32,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szöges bunkóval eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [32,64] Továbbra is síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [32,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [32,67] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy tűzbokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 211.]
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG) A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik. |
Erő: | 32 (36) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (32) | Védekezés: | 38 (42) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 30 (36) | Életpont: | 293/275 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 40 (45) | Varázspont: | 1394/238 | Pénz: | 775 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 125/115 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/64 (+40%) | ökölvívás: | 26/94 | szúrófegyverek: | 10/68 |
vágófegyverek: | 18/30 (+3%) | ütőfegyverek: | 3/54 (+38%) | lőfegyverek: | 24/66 |
dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/10 | 2. nyomkövetés: | 85/61 (+36%) | 3. mászás: | 8/46 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 23/18 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/107 | 6. gyógyítás: | 19/55 |
7. titkosírás: | 19/37 | 8. felderítés: | 42/58 (+40%) | 9. szörnyidomítás: | 10/55 |
10. teológia: | 50/83 (+12%) | 11. taumaturgia: | 28/70 (+1%) | 12. versengés: | 5/79 (+8%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 28/25 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 32/86 |
16. pszi: | 8/1 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/53 | 18. vadászat: | 32/103 |
19. bányászat: | 32/97 | 20. úszás: | 13/100 (+20%) | 21. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ), gromak páncélt (#270) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) | lángcsóva (#31) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 310 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kaja (#2) |