38. forduló, 40. forduló, Zaislo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 25. 9h:23'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: okt. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5518
SZÁMLA : XXXX

ZAISLO KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,80] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Atrax-szal. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy törpemammut trófea és egy sullár trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Atraxot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Raia hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Krissah Noriel. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 5. napon összeakadsz Krissah Noriellel . Raia hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {egészsége: 18.} Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon találkozol Krissah Noriellel . Raia hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 7. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy liumbe trófea, egy mutáns pók trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gormille. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 7. napon találkozol Atrax-szal. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy törpemammut trófea és egy sullár trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Atraxot kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 9. napon találkozol Krissah Noriellel . Raia ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ork sámán trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {ereje: 20.} Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon megintcsak összeakadsz Gormille-lal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 13. napon összefutsz Krissah Noriellel . Raia ministránsa. Egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {egészsége: 20.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az uzbány nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 169.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 169.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 164.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 159.]

* 4. KP: használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

kpb kezd. parancs berakása:

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 151.]
[A parancs tárolásra került.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[90,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.

[10 pontot használtál fel, van még 141.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[89,78] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó. {támadása: 20.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 120 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A boszorka sátrához sétálsz. A bibircsókos öregasszony örömmel fogad, hisz olyan küldetése van számodra, melynek megoldásával mindketten jól jártok. A jutalmadért cserébe a legközelebbi alkalommal a következő tárgyak legyenek nálad: 47 madártoll, 2 rézsisak, 2 szulfagor agyar, 7 gyöngymangó, 9 mákrózsa virág.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. A marcona alak végigpillant rajtad, és közli, hogy ha nincs nálad 100 arany, szó sem lehet játékról. Kotorászol a zsebeidben, de meg kell állapítanod, hogy nincs nálad ennyi. Bánatosan odébbállsz.
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Az egyik folyosón egy fekvő alakba botlasz. Kiderül, hogy maga a szirén az, megsérült, és a segítségedért könyörög. Legnagyobb megrökönyödésére, selyemruhájának szegélyéből letépsz egy csíkot, majd bekötözöd vele vérző lábszárát. Aztán hatásosságod láttán elmosolyodik. A szirén egy közeli terembe vezet, ahol egy félkész oltár áll. A hiányzó kövek a terem padlóján szétszórva hevernek. Mivel számtalan oltárt láttál már, gyerekjáték számodra minden egységét a helyére illesztened. Miután a köveket az imádkozóhelybe építetted, büszkén húzod ki magad. 120 tapasztalati pontot kaptál. A szirén elégedetten rád mosolyog.
- Köszönöm - hebegi, és átnyújtja neked az ajándékát, a szirén köpenyét. Összeszeded tárgyaid a sátor előtt, majd továbbindulsz. (ld. enc.)
[100 pontot használtál fel, van még 41.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[88,77] Tovább barangolsz a fák között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.

[10 pontot használtál fel, van még 31.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[87,76] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 21.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[86,75] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az uzbány bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 11.]

m 8 mozogsz északra
[86,74] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy uzbány volt. {max. életpontja: 55-58.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


Találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének beavatott rangú tagja. Egy ezüst papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Hátasállata egy sullár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Szadis Tata. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 178 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Zaislo, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 39. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 26 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 165/50 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 124/20 Pénz: 86 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/5 Pszi pont: 54/5 EFejl: 4
Eddig összesen 75 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 908 TP-t kaptál. Jelenleg 17297 TP-d van. A következő szinthez még 7703 TP szükséges. Trófeáid: sötét gnóm, orgyilkos, mutáns pók. A 37. fordulódban 30 arany került a bankszámládra. 30 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 11 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 7 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 13 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. taumaturgia: 6 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. szörnyismeret: 2 (+1)
16. pszi: 9 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 4 21. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
palotaőr (#134) (csak egyszer), udvari mágus (#142) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 * Métely páncélja (#1562) 1 szirén köpenye (#820) 1 * zafír erőöv (#397)
1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
15 * bronzhegyű nyíl (#94) 1 * hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
1 * mandibulakasza (#127) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 rézgolyó (#343)
1 * rövid kard (#171) 2 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötő (#309) 1 * griff nyakék (#1579) 1 koponya szimbólum (#139)
1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 umbatari karkötő (#278) 1 virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 1 bronzkulcs (#76) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüst kulcs (#184) 10 fűszerkeverék (#1170)
1 hebrencs csapda (#147) 28 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32) 6 varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 213]
1 vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 33 amniosz (#203) 1 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 3 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
20 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lapockacsont (#33)
2 madártoll (#112) 17 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 16 ovimon-bogyó (#207)
5 pirkit (#153) 1 tükör (#43) 8 vadász tatu bőr (#15)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 60.07 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2)
1 varkaudar pálinka (#1137) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 lapockacsont (#33) 1 szirén köpenye (#820) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(86,74) szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), Szadis Tata (3075. kalandozó)
(86,75) oltár, uzbányok (#102)
(87,76) gorombilla (#38)
(88,77) egy ismeretlen isten rúnaköve
(89,78) halálhozó (#419)
(90,79) 32. jellempróba, oltár
(91,80) uzbányok (#102)

Üzenet küldése a karakternek