Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 5. 9h:30' EZ A 404. JÁTÉKHETED, 385. FORDULÓD 405. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1767 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
* 6. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 812. tárgyat |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1117. tárgyat az 1483. tárggyal az 1322. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat a 813. tárggyal a 707. tárgyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vv 165 27 | elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot |
a 168 2765 2 | átadod a 168. tárgyat a 2765. kalandozónak (2 darabot) |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {HD:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod a mélység fattya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélység fattya csápol, de mindhiába. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 28, gyógyulás: 2, összesen: -26 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Egy gyóntatás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a trikornis herceg jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a trikornis herceg rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3490 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [151,98] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [150,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal végigmetszed a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Földrengető bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Földrengető testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a Földrengető ragyás bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Félrehajolsz, de a Földrengető karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Földrengető feléd harap, de sikertelenül. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-30 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő. 1701 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
kb 85 152 244 | kiveszel a bankból a 85. tárgyat (152 darabot) |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 88 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal vállát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 3 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár ragyás testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bávatag golombár testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A bávatag golombár lendületes ütése célt téveszt. Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (63 életpontot vesztettél) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1559 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 66, gyógyulás: 10, összesen: -56 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod a zoloboo sámán jobb karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 21, gyógyulás: 9, összesen: -12 ÉP}
bb 85 152 244 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (152 darabot) |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [148,100] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
lm 905 2 900 | mozogsz 905 2 900 |
lm 5 5 1 | mozogsz 5 5 1 |
Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a halálosztó kain testét. (5 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-18 életpont.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálosztó kain bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1649 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ekharion testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel iszonyatosan megcsapod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megcsapod az ekharion fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 35 aranyat. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2047 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika bal oldalát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a norpadolótika testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2546 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 24, gyógyulás: 14, összesen: -10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nanda nyakát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a nanda testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A nanda állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2338 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 38, gyógyulás: 16, összesen: -22 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 20 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt fejét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 62 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3428 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 71, gyógyulás: 25, összesen: -46 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú poshadt hasát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1077 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [148,102] Továbbra is síkságon vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megpillantasz egy tanyaépületet. Közelebb mész hozzá, és már látod, hogy nemrég itt valami szörnyűség történt! Egy középkorú nő, egy kislány és egy fiatal suhanc zokog egy nyílvesszőkkel teletűzdelt holttest felett. Ajjaj! Barátságosan köszönsz, aztán megkérded, mi történt, és hogy tudsz-e segíteni valamiben. Az asszony, könnyeivel küszködve mondja el, hogy férje tüzifáért ment a közeli erdőbe, de hamarosan futva tért vissza. Rémült kiáltozására jöttek ki a házból. Egy egész csapat furcsa, félig ember, félig ló testű szörnyeteg üldözte az urát, és mire az elért az udvarig, egyszerűen halálra nyilazták.
- Nem jöttek ki az erdőből... nem láttam hányan voltak... - folytatja az asszony zokogva. - Dühösek voltak, és üvöltöztek. Mi lesz most velünk. Jaj, mi lesz most velünk!
A suhanc ekkor se szó, se beszéd berohan a házba és egy rozsdás szablyával tér vissza, aztán összeszorított fogakkal, bőszen az erdő felé indul. A botor! Még szerencse, hogy itt voltál! Gyorsan lebeszéled esztelen tervéről, és inkább felajánlod, hogy majd te utánajársz a dolognak. Nagy nehezen végül sikerül rávenned, hogy várjon azzal az ostoba bosszúval, és legalább addig legyen türelemmel, amíg összeszedsz néhány tapasztalt kalandozót, és visszatérsz ide. Aztán majd együtt elégtételt vesztek a szörnyeken! (30. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sardullah Sharpa előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [148,103] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szeppent rákfatty közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal kilukasztod a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
szk 232 778 | keresed a 232. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 707. tárgyat az 1322. tárgyat a 711. tárgyat |
* 5. BP: | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat az 1324. tárggyal a 309. tárgyat |
* 8. BP: | használod az 1576. tárgyat |
ZOLOBOO SÁMÁN (230. SZÖRNY) A zoloboo sámán a primitív zoloboo törzsek korlátlan hatalmú ura, komoly mágikus és világi hatalommal rendelkező teremtmény. Sokak szerint olyan zolobook, akiket megszállt egy másik létsíkról megidézett szellem, és ennek köszönhetőek iszonyatos képességeik. Annyi viszont egészen bizonyos, hogy megállapodásuk van a királlyal: ha a királyság lakói nem császkálnak az erdőben, akkor cserébe nem rabol a zoloboo sámán az erdőhöz közeli falvakból embereket áldozatként rituális szertartásaihoz. Ha szembekerülsz egy zoloboo sámánnal, alaposan kösd fel a felkötnivalódat - ő ugyanis nemcsak a varázslás tudományában jártas az emberfeletti teremtmény, hanem döbbenetes gyorsasággal képes parányi, rituális pengéjét forgatni. Ha sikerül legyőznöd, kövesd a nyomait: esetleg megtalálhatod titkos rejtekhelyét, ahol kincsét őrzi. |
Erő: | 40 (48) | Szint: | 28 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 34 (58) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 43 (50) | Védekezés: | 117 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/41 év |
Egészség: | 32 (37) | Életpont: | 476/401 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 37 (53) | Varázspont: | 880/474 | Pénz: | 7494 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 35/10 | Pszi pont: | 160/168 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 (+4%) | ökölvívás: | 30/99 (+12%) | vágófegyverek: | 24/30 (+2%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | *28/100 (+12%) | dobófegyverek: | 5/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/40 | 2. nyomkövetés: | 70/47 | 3. mászás: | 22/12 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 33/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 16/66 (+6%) | 6. gyógyítás: | 56/9 |
7. titkosírás: | 6/87 | 8. felderítés: | 31/60 | 9. szörnyidomítás: | 14/69 |
10. teológia: | 44/43 (+9%) | 11. taumaturgia: | 47/88 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 6/30 |
13. versengés: | 21/98 | 14. harcművészetek: | 33/38 | 15. zene: | 39/54 |
16. szörnyismeret: | 51/58 (+39%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/0 |
19. vadászat: | 25/58 (+4%) | 20. bányászat: | 28/93 (+68%) | 21. úszás: | 19/32 (+6%) |
22. főzés: | 14/89 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), acélkolosszus (#35) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás II (#169) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
méregsemlegesítés (#14) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
jégcsóva (#41) | >> | 35. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | 35. szintű lényekre | életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | vörös rakolits (#356) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | oldás (#372) | >> | Jerome (#956) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7) |
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 102 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | kaktusztüske (#114) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sullár hólyag (#168) | 8 | tüske (#22) | 37 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
165 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | ilkin érc (#232) | 22 | kaja (#2) | |||
4 | kerek kő (#19) | 1 | kőszem (#304) | 3 | kvazár (#244) | |||
1 | monstrum vállvédő (#1577) | 1 | polip szívóka (#391) | 4 | púderkő (#119) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 6 | rézdarab (#70) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) |