Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 24. 15h:04' EZ A 403. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 404. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku futárbérenc csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 7. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 8. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
v 181 99 79 | elmormolod a 181. varázslatot |
95 | 96 | 97 | |
84 | |
|
|
85 | |
|
|
86 | |
|
|
[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb vállát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal oldalát. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus örvénylő köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ököllel párszor keményen megütöd a vortexmágus testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a vortexmágus ködlő lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 11 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1112, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
be 573 6 | bemész az 573. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A pszi elementál elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 11, gyógyulás: 13, összesen: +2 ÉP}
kt 2372 1 | elkészíted a 2372. tárgyat (1 darabot) |
ek 503 93 59 | t. energia kisütése: 503 93 59 |
95 | 96 | 97 | |
84 | |
|
|
85 | |
|
|
86 | |
|
|
[93,59] A bozótost ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1900 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Méregtagadóval súrolod a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 34 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-11 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 38, gyógyulás: 21, összesen: -17 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz fejét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 56, gyógyulás: 25, összesen: -31 ÉP}
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya farkát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a mélység fattya testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 27, gyógyulás: 19, összesen: -8 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 18, gyógyulás: 18, összesen: +0 ÉP}
h 1167 2 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 43 23 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 35, gyógyulás: 20, összesen: -15 ÉP}
h 1589 122 669 | használod az 1589. tárgyat |
ef 9 554 | energia fejlesztése 9 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. [aurach fog ládikóba-> (100,80)-> 3 arany, -2 ÉP] 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [95,83] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [95,82] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Varkaudar che-karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Varkaudar che-karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 235 életpontot sebeztél. Méregtagadóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 31, gyógyulás: 30, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,80] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Továbbmész...) [95,79] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
bb 360 522 2369 | beraksz a bankba a 360. tárgyat (522 darabot) |
hh 313 313 2372 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 2372. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus nyakát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod az élőholt ősmágus nyakát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-58 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ).
Az élőholt ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 940, sebződés: 139, gyógyulás: 39, összesen: -100 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc nyakát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregtagadóval megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a kisebb quwarg isten csáprágójával. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (100,80)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (94,53)-> 100 arany, -2 ÉP]. 14 437 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 238, gyógyulás: 60, összesen: -178 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
TUDATI CSERKÉSZÉS (554. TUDATI KÉPESSÉG) Nyilván felismerted már, hogy korlátozott mértékben, de az ostoba szörnyeknek is van tudati vetülete a kasztroplanáris térben. Legtöbbször ezek alaktalan ködpamacsokként, ritkábban kis növénykék formájában találhatók meg itt, illetve még ritkábban kezdetleges lények, rovarok, lepkék, apró rágcsálók alakját veszik fel. Az igazi megvilágosodás akkor ér, amikor rájössz végre, hogy melyik kasztroplanáris megjelenési forma, melyik evilági lény tudtai lenyomatának felel meg. Amint ez megvan, játszi könnyedséggel tudod majd követni a megsebzett vadak nyomait. Akármilyen ügyesek is a rejtőzködésben, meg fogod találni a rejteküket, hiszen elmeműködésüket, legyen az bármilyen kezdetleges, nem rejthetik el előled! A cserkészés másik előnye, hogy sokkal kisebb eséllyel hagyod majd el a dolgaidat, hiszen saját tudati jeledet minden tárgyad magán viseli, így sokkal könnyebb megtalálnod azokat. Elég csak egy hangyafuttányira összpontosítanod rájuk, és máris előkerül még a legapróbb tüske is a sűrű bozótosból. [Mostantól, ha szörnyet keresel a táborozásod alatt, megnő a siker esélye, és az is előfordulhat, hogy két azonos fajhoz tartozó példányra is bukkansz egymás után (akár ha ryuku vadászinget viselnél). Ha viseled a ryuku vadászinget, még arra is lesz egy csekélyke esélyed, hogy egy harmadik példány is előkerüljön a szörnykeresés során. Emellett megnő a távfegyvereid megtalálási esélye is. A megtalálásuk esélye fixen 90%, ha ez alatt volt, és max. 99%, ha felette, ami fölé ez az esély még a fürkésző szemek használatával sem nőhet. A fürkésző szemek varázslat használatával fixen 99%-ra nő a megtalálási esély.] |
Erő: | 48 (77) | Szint: | 40 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 71 (75) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 37 (62) | Védekezés: | 102 (110) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 35/36 év |
Egészség: | 24 (47) | Életpont: | 1187/672 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 26 |
Szerencse: | 40 (67) | Varázspont: | 1535/448 | Pénz: | 41092 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 92/79 | Pszi pont: | 240/31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/17 (+12%) | ökölvívás: | *33/100 (+7%) | vágófegyverek: | 33/41 (+3%) |
dobófegyverek: | 33/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,79 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,59 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 110/22 | 2. nyomkövetés: | 63/91 (+40%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/44 | 5. csapdakészítés: | 40/98 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/5 |
7. gyógyítás: | 19/6 | 8. titkosírás: | 6/7 | 9. felderítés: | 24/83 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 51/86 (+6%) | 12. taumaturgia: | 58/10 (+12%) |
13. szerencsejáték: | 4/19 | 14. versengés: | 20/1 (+4%) | 15. harcművészetek: | 25/77 |
16. zene: | 41/58 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 62/65 (+30%) | 18. pszi: | 25/15 (+13%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 7/18 | 21. vitalitás: | 7/57 |
22. bányászat: | 41/44 (+3%) | 23. testépítés: | 26/2 (+12%) | 24. úszás: | 9/21 (+18%) |
25. főzés: | 22/22 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), ismeretlen (#9089), északi tűzsárkány (#219) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) |
tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 458 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 48 | bomló esszencia (#2367) | 33 | éjkő (#2369) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halálvirág (#2371) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
9 | quwarg tojás (#360) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 10 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
440 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gyenge méreg (#26) | 13 | gyíkfű (#201) | |||
9 | kaja (#2) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
3 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
2 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
94 | 95 | 96 | 97 | |
78 | |
|
|
|
79 | |
|
|
|
80 | |
|
|
|
81 | |
|
|
|
82 | |
|
|
|
83 | |
|
|
|
84 | |
|
|
|
85 | |
|
|
|
86 | |
|
|
|