Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Lávaóriás
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Vajon hol kezdődik a lávamező talaja és hol az óriás? Késő lesz ezt akkor eldönteni, amikor a szörnyeteg már rád támadt.
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (10)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (69)
Építéses küldik (137)
Lapötletek (65039)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Vadállat Rabban 374. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. dec. 14. 9h:33'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 374. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: dec. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 540
Ingyenforduló: 1
Extra forduló: 1

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


141 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [170,58] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Xantorpextyn Xorxyval. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy Batharak vértjét, egy cápabõr csizmát, egy drakolder gyûrût, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyût, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy ryuku nadrágot és egy Tharr Keresztjét, egy zafír fülbevalót visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Ruházatát egy drótszõrû mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rothadó lián trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 3. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemû törpe férfi. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bõre. Õ Alaria Volerdi férje! Chara-din félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Egy angyalok gyûrûjét, egy Batharak vállemezét, egy cápabõr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy jegygyûrût, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbõr övet és egy rothasztó talizmánt, egy ulkor kötényt, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élõholt õsmágus trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy óriásölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 4. napon ismét összefutsz Xantorpextyn Xorxyval. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 7. napon összefutsz Tirkiz Azorral. Elenios félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy Eldereth kristályt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy õsmágus fülbevalóját, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot és egy tûzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszõrû mópat trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vámpírölõt, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltûnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 10. napon összefutsz egy kopasz, barna szemû troll férfival. Fekete a bõre. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy arany papi karkötõt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy rézpáncélt, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Orkhan Thai trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy Tharr pajzsát tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Tohony a Melák. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Tohony a Melák kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat gyõzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 18. napon összefutsz Arjunával. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy törpe bakancsot és egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy elemi rin trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Málhásállata egy sivatagi doareg. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Egy mesterrel találkoztál, elismerõen fejet hajtasz elõtte. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elköszöntök egymástól. A 28. napon összefutsz egy szõke, tüsi hajú, kék szemû ember férfival. Sheran fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy woorgard trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy kultúrmasztodon trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Vadak Ura. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikõtök elõtt 1-1 manaelementál. Megkezdõdik a csata. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat gyõzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A 28. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bõre. Chara-din félisten hatalmú szolgája. Egy Bufa páncélját, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy nehéz harci kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: prédára lesõ drónkeselyû. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat. A 29. napon összefutsz egy hosszú õsz hajú, szürke szemû, körszakállas alakváltó férfival. Bõre gránitszürke. Tharr fõpap-jelöltje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gránit szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy taalru trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Irral Qua'Drunk. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 31. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû ember nõvel. A bõre világosabb az átlagosnál. Õ Ultimate Warrior felesége! Sheran személyes tanácsadója. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy cetbõr válltömést, egy császári kesztyût, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyûrût, egy Luthius karkötõjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet és egy tûzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy zafír erõövet, egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemû bestia trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy cápafogat tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Összeismerkedtek. Az õ neve DéMóni. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Idõmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyûlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a talriai behemót (ld. enc.), a korinthai amõba (ld. enc.), a hópárduc (ld. enc.), a dombi yeti (ld. enc.), a vortexmágus (ld. enc.) és a varkaudar íjász (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) szulfagor agyart (ld. enc.), teremtés zsákját (ld. enc.), varkaudar látógömböt (ld. enc.), varkaudar csontot (ld. enc.), ostromlétrát (ld. enc.) és varkaudar tekercset (ld. enc.). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz szimbólum... Varázserõd regenerálódik. (+276 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idõ telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 712.] Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 710.] Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 708.]

* 2. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 707.] Beizzik a turbómágia. Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 705.] Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 705.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 142% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 705.]

* 4. KP: elmormolod a 227. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Megidézted a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+4% tau] [5 pontot használtál fel, van még 700.]


v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(170,58) a 70. labirintus bejárata

[143,61] Épületek tûnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betûkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fõutcát. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Látsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 153 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lõ rád. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel épp hogy megszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Távolról tûzkéz varázslatot lõsz a másikra. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fûszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerõ). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerõ). [-9 varázspont.] [+3% teo]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerõ). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerõ). [-9 varázspont.] [+1% teo] Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A következõ épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 2 gromak bõrt 16 aranyért, 4 gyöngymangót 8 aranyért, 2 ilkin ércet 6 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 9 óndarabot 18 aranyért. [-50 varázspont.] [+7% tau] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 670.]

a 737 3872 átadod a 737. tárgyat a 3872. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 rémbõr tarkóvédõt Csöcsös Hilga részére. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork bérgyilász lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 153 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fõutcát.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Látsz egy akasztófát, tövében sírhanttal. Elolvasod a szöveget a síron: "Itt fekszik White Nor Wacak, aki azért halt meg, mert nem gonosz istent követett." Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). Összefutsz Darlannal. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül elõtörõ hajnali fénysugár. Elenios nagyhatalmú fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbõr válltömést, egy ezüst gyûrût, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián függõt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védõgyûrût, egy szem szimbólumot és egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!

Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemû mutáns nõvel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötõt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyût, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy fagyelementál trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy mágusölõt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve HóKinn,CsendBenn. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szockó hólyag (ld. enc.)} Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg elõttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Aztán elköszöntök egymástól. [12 pontot használtál fel, van még 658.]

be 705 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentrõl. - Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád. - Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejû Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Bemutatkozol az egyik bent lévõnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 5286 arany van a számláján. Ki kíván venni valamennyit? Remélem, tudja, hogy ez esetben megszakad a kamatozással töltött napok száma, úgyhogy én a helyében nem tenném! - pillant oldalra egy keménykötésû trollra. [5 pontot használtál fel, van még 653.]

be 706 bemész a 706. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselõ, áttetszõ alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerõsként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexbõl (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod): izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital fõzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tûzmágia (#157) 510 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, kalmárszem (#228) 77 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért, idõcsere (#285) 100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért. Lebotorkálsz a lépcsõn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 648.]

be 712 bemész a 712. épületbe
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és fõleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sõt mondhatnánk itt megállt az idõ, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az elõzõ látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fûbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis idõre kimegy a fejedbõl a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelõsségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 643.]

fa 737 3872 1 feladod a 737. tárgyat a 3872. kalandozónak (1 darabot)
Nincs is nálad ebbõl a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 643.]

m 6 7 4 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre
[143,61] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fõutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy részeg kalandozó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy méregfelhõ varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel kicsit megsebzed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Ellenfeledre tûzkéz varázslatot lõsz. 48 életpontot sebeztél. [+1% tau] A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötõ. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 1 gyöngymangót 2 aranyért, 1 ezüst karkötõt 14 aranyért.

(Továbbmész...) [142,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll doronggal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Troll doronggal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Oldalt pillantva, meglátsz egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy morgud hagymatövet.

(Továbbmész...) [142,61] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fõutcát. Találsz egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Találsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Feltöltöd a vizestömlõt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Összeakadsz Leon Silverrel. Leah esszenciájának örököse. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyûrût, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyûjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy tûzúr csizmáját és egy Vlagyimir gyûrûjét, egy Xanathal karkötõjét, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy vámpírféreg trófea és egy ezerszemû bestia trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót. [36 pontot használtál fel, van még 607.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyûrûbe gyûjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lõ rád. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: elõkapod a troll dorongot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpírtõrrel megbököd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy és egy obszidián függõ. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy fõutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A következõ épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.). Eladsz 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 obszidián függõt 10 aranyért. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 595.]


* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
6 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
A fejlesztés már befejezõdött, egyenlõre nincs szükség további fejlesztésre. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 593.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 553.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [40 pontot használtál fel, van még 513.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 473.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 433.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az õsi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedzõ gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 393.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú idõt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 353.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 313.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 273.]


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetõen fejlõdjön. [40 pontot használtál fel, van még 233.]


tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 20, 26. Csak most tûnik fel, hogy a városban mindenütt látható az eltaposott quwarg jól ismert jelképe. Tényleg, a Vasalt Bunkók! Hát persze, már emlékszel! Hisz az Olimpián még az uralkodó is engedélyezte a megemlékezést a nagyhírû KT évfordulójáról! A fõtéren, a parázs fölött, hatalmas nyárson valami egzotikus jószág serceg saját zsírjában. Összefut a szádban a nyál... - te is közelebb mész, hátha jut egy-két falat. Végül egy borvirágos orrú, enyhén dülöngélõ törp mászik fel egy boroshordóra: "Legyetek üdvözölve, barátaim! A Vasalt Bunkók mindenkit szeretettel várnak az ünnep alkalmából, tartsatok velünk!" Nagy éljenzés következik, majd, mikor egy ügyes kezû alakváltó szeletelni kezdi a sültet, nagy zsibongásba csap át az egész. Egyszer csak sorra kerülsz te is. (+1 kaja). Aztán máris tovább tol a mögötted lökdösõdõ, éhes csõcselék. Odébb a pityókás kedvû, piros köpenyes, fehér szakállú törp egy társzekérrõl csillogó papirosba csavart csomagokat osztogat. Amit kaptál, az 1 vasalt bunkó! "Boldog karácsonyt! Hukk..." - mondja a törp, és máris nyújt egy új csomagot a mögötted állónak. Valaki örömében dalra fakad, és táncra perdül. Nem sokára, mint egy õrült, te is járod a quwarg-taposóst. Késõ éjszakába nyúlik az ünneplés, s végül fáradtan, de nagyon boldogan térsz nyugovóra. Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 515 pontot. A következõ körben tehát 715 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY)
A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, õsi idõk óta növekedõ óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyérõl, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerûen kerüld el.

KORINTHAI AMÕBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestû szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amõba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tûzte ki céljául. Hömpölygõ masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti õket. Legyõzése nem egyszerû feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtûrõ sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tûnik lehetetlennek.

HÓPÁRDUC (642. SZÖRNY)
A hópárduc puha, nagymacska-mancsain közlekedve még a friss, ropogós hóval borított mezõkön is abszolút hangtalan lopakodásra képes. Ráadásul vakítóan fehér bõre úgy simul bele környezetébe, mintha egy lenne azzal, és ez többnyire így is van. Hogy a jég létsíkján bebörtönözve mi szolgált neki táplálékul, nem tudni, de az egyes szemtanúk állításai szerint nincs olyan élõlény, aminek Ghallán ne támadna neki: látták már trikornist szétmarcangolni, sallankokkal acsarkodni egy dögletes sünmedve teteme felett, de már olyan is elõfordult, hogy egy bibircsók-óriás rohant lélekszakadva, nyomában a hópárducok egy megtermett példányával.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult õsmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törõdik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az õsmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

VORTEXMÁGUS (418. SZÖRNY)
Ha a vortexmágusban dobófegyverrel szeretnél kárt tenni, nem sok esélyed van. Ez a varázstudó lény képes az örvénylõ szellõket maga köré gyûjteni, és a bennük lévõ energiát a maga javára fordítani. Így teste szinte állandóan ködbe veszik, mozgása szellõszerûvé válik. Senki sem tudhatja, mit rejt bokájáig érõ köpenye alatt, mely szinte önálló életet él, képes a legügyesebb vágás elõl is könnyedén kisiklani. Persze nem mindig...

VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY)
Ha az íj használatát lõfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínûleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tûznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklõdését.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy elsõ ránézésre nem tûnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbrõl is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretû eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt elsõ ránézésre gondolhatnád. Elsõsorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet késõbb szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különbözõ varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelõhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielõbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja elõtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi idõre van szükség.

VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY)
Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)...

OSTROMLÉTRA (510. TÁRGY)
Bárki, aki közepesen képzett a várharcászatban, tudja, hogy ostromhoz nemigen lehet hozzálátni ostromlétra nélkül. A helyi erõdöcskékhez szükséges rövid ostromlétra elkészítése ugyan kevés hozzáértést igényel, de annál több türelmet. Az ostromlétrát ritka vagy sûrû erdõben tudod elkészíteni, 60 TVP árán, további alkotóelemekre nincs szükség (minden hozzávaló kitermelése benne van a 60 TVP költségben). Sajnos az ostrom során még akkor is hátrányban vagy, ha létrán próbálsz fölmászni: nem használhatsz lõ ill. dobófegyvert, és -6 támadásod van.

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bõrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértõt! A varkaudar tekercset féltve õrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.

ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitûnõ bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élõ titkos alvilági szervezetek ezért elõszeretettel alkalmazzák õket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesbõl támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztõ szaguk messzirõl elárulja õket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit õ szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból õt.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésû folyadékkal a belsejében. Valószínûleg egy ork sámán mûve lehet a benne lévõ zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegbõl, valószínûleg az az ork kortyolt belõle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következõképpen: H 1228 <mennyiség>.)

SZOCKÓ HÓLYAG (355. TÁRGY)
Leölve a joviális mikroszockót, kimetszheted központi hólyagját, amely egy létfontosságú szerv. Bár nem tudod, mire jó, valami hasznát majdcsak látod. A szockó hólyag kinyerésekor - a hólyag mérgezõ tüskéi miatt - speciális védelemre van szükség! De nagyon vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertõzés).

PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messzirõl felismerhetõ, sötétnarancs termésû növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévõ olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyûjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belõle (azaz nem átadható).

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla õshonos növényfajta. Egy-egy tõrõl kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különbözõ égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerû fejben végzõdik. Ha rászánsz némi idõt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Elsõ ötletként az ütõfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élõsködõ gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyûjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.



KARAKTERLAP
Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemû, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bõröd sárga. Fairlight fõpapja vagy. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 374. fordulód.

 Erõ:30  Szint:23  Merészség:6/5 Magasság:251 cm 
 IQ:33  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:457 kg 
 Ügyesség:31 (34)  Védekezés:51  Menekülés:30 % Életkor:25/26 év 
 Egészség:34  Életpont:335/232  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:39 (41)  Varázspont:553/6  Pénz:965 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:146/6   Halhatatlanság:1 %   EFejl:14 
Eddig összesen 2006 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4874 TP-t kaptál. Jelenleg 1121255 TP-d van. A következõ szinthez még 78745 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, orbitális mackósajt. A 370. fordulódban 5183 arany került a bankszámládra. 5286 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 11/94   ökölvívás: 6/0   szúrófegyverek: 11/63 (+4%)
  vágófegyverek: 14/29 (+4%)   ütõfegyverek: 29/49 (+2%)   lõfegyverek: 17/41
  dobófegyverek: 23/57        

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%) << troll dorong (#550) (110%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); nyílvesszõ (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvesszõ (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 20/43   2. nyomkövetés: 89/50   3. lopás: 6/97
  4. mászás: 3/97   5. csapdakészítés: 21/69 (+6%)   6. csapdaészlelés: 7/62
  7. gyógyítás: 99/32   8. titkosírás: 20/43   9. felderítés: 24/66
  10. szörnyidomítás: 11/41   11. teológia: 42/54 (+11%)   12. taumaturgia: 64/83 (+19%)
  13. versengés: 1/88   14. harcmûvészetek: 2/14   15. zene: 30/13
  16. szörnyismeret: 13/92   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 2/60
  19. vadászat: 12/29   20. bányászat: 30/63   21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kõkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot , csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot , csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
cirkusz: (64)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tûzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)  
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)    
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tûzesõ (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tûzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
tûzesõ (#61) >> zoloboo sámán (#230)   tûzesõ (#61) >> õrült varázsló (#255)
tûzesõ (#61) >> quwarg parafenomén (#248)   tûzesõ (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tûzesõ (#61) >> Mnebolath (#237)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyõzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HÕSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynõ, 5 élõholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * arany pikkelyvért (#456) $1   bakkura csizma ($96) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * kvazár sisak (#266) 1 * lánckesztyû (#230) 1 * mágusköpeny (#453)
1   rejtõköpeny (#277) 4   rézsisak (#72) 1   vasvért (#164)
1   zafír erõöv (#397) 2 * zangrozi csizma (#451)    
Fegyverek és lövedékek
1   csontszablya (#64) 1   ezüsttõr (#322) 2   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 3   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10   mérg. ubuk tüske (#137)
3   mérg. vas dobónyíl (#190) 1   mérg. vasnyíl (#187) 1 * Pusztítás Botja (#316)
4   rövid íj (#107) $3   szöges bunkó ($8) 2   tolmokov-koktél (#351)
1   troll dorong (#550) 6   ubuk dobónyíl (#138) 46   ubuk tüske (#131)
1 * vámpírtõr (#364) $1   vasalt bunkó ($181)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * arany papi karkötõ (#309) 1   ezüst papi karkötõ (#308) 1   réz masszariasztó (#436)
2   réz papi karkötõ (#307) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1   trófea nyaklánc (#196)
1 * umbatari karkötõ (#278) 2 * villám szimbólum (#145)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   acéltû (#334) 1   áldott kõ (#642) 9   aranytû (#272)
2   ásó (#34) 1   csontkulcs (#74) 6 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 6   ezüst kulcs (#184) 1   hebrencs csapda (#147)
107   kaja (#2) 11   kötél (#92) 3   kristálygömb (#265)
2   nagy bronzkulcs (#185) 1   nagy vaskulcs (#186) 1   ork csodaszer (#1228)
1 + piranha zsákvédõ (#337) 1   rézkulcs (#75) 3   sötét tekercs (#535)
3   szeksztáns (#32) 3   szent jogar (#150) 3   tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
10   fûszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 39]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1   sullár hólyag (#168) [benne 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
1   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
1   uzbány csõr (#169) [benne 12 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1   vizestömlõ (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8   álompor (#396) 1   bev formázó minta (#299) 11   borkonyó bibe (#312)
6   csuklyavirág (#133) 102   drótszõr (#37) 12   ezüstdarab (#326)
1   fémrúd (#104) 3   fokhagyma (#403) 6 + fõnixtoll (#563)
1   hro formázó minta (#601) 21   kaktusztüske (#114) 2   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 13   kõszem (#304) 5   kvazár (#244)
64   madártoll (#112) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   mocsári penke (#148)
10   mutáns csont (#331) 11   pirkit (#153) 6   púderkõ (#119)
5   pular kristály (#239) 1   purifikátor háj (#269) 2   raptor karom (#281)
22   rézdarab (#70) 8   rókafarok (#124) 2   sallank karom (#128)
3   smirglilevél (#29) 24   szvó-ektoplazma (#151) 2   téfea-agy (#172)
1   teknõsesszencia (#702) 6   Thargodan esszencia (#328) 1   vapár ág (#110)
13   vasérc (#152)        

Összsúly: 172.96 kgMegterheltség: 157%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1   kvazár kard (#297) 1   szívkeresõ (#423)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gromak bõr (#268) 4 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232)
2 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 9 óndarab (#85)
1 rémbõr tarkóvédõ (#737) 1 sötét tekercs (#535)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
84 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csontszablya (#64)
1 fûszertartó (#210) 1 ork csodaszer (#1228) 3 szöges bunkó (#8)
1 vasalt bunkó (#181) 12 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(142,60) manaelementál (#290), fõutca (#399), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belõle
készíthetõ: #934), csillagbozótos (#928, belõle készíthetõ: #929), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), morgud
hagymatõ (#402, belõle készíthetõ: #403)
(142,61) fõutca (#399), ház (#400), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), barátság szent tüze (#484), rát-fa (#77,
belõle készíthetõ: #69), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203),
borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), szent tölgyfa (#393),
városi kút, Leon Silver (3467. kalandozó)
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák
Shop (#704), fõutca (#399), fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), sárkánytanya (#492), borkonyó cserje (#311,
belõle készíthetõ: #312), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), ház (#400), barátság szent tüze (#484),
szent tölgyfa (#393), részeg kalandozó (#187)
(144,61) ork bérgyilász (#781), maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis
Futárszolgálat (#712), fõutca (#399), Darlan (2529. kalandozó), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2004.09.02 12:57 Változások a számládon! 300 zsetont levontunk a Kalandok Földje elõfizetéshez!

2004.10.05 11:27 Változások a számládon! 200 zsetont levontunk a Kalandok Földje elõfizetéshez!

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Mostantól mûködik a labirintusokban is a Feltételes KészíTés (ez mozgásonként történik meg, ha van tárgy, amit el akar készíteni a karakter). Természetesen olyan tárgyakat, amelyek elkészítése tereptípusfüggõ, vagy felszíni tereptárgyat igényel, nem lehet labirintusban elkészíteni.
* Az FTV listába mostantól bepakolhatók azokra a szörnycsoportokra is feltételes varázslatok, amik eddig csak FT parancsban voltak használhatóak. Ezek a szörnycsoportok a következõk: 9095 öregedést okozó lények, 9096 éjfattyak, 9097 szintszivó lények, 9098 halált okozó képességgel megáldott lények, 9099 armageddon varázslatot lövõ lények. Egy példa: ha kiadod az FTV 260 9096 parancsot, minden éjfatty ellen éjfattyak végzete támadó varázslattal fogsz kezdeni (ha komponensed is van, és nincs az adott éjfattyra konkrétabb beállításod).
* Eddig a Közös Tudatokra és egy konkrét vallásra kiadott FT, ill. BA parancsok egyenlõ prioritásúak voltak, mostantól azonban a KT-ra kiadott parancsokat elõbb értékeli ki a program. Ezenkívül szövetségre kiadott BA parancs esetén a szövetség tagjaival nem csak harcolni, de tõlük lopni sem fog karaktered.
* A mocsári penkét most már nem használod el a 37-es jellempróbában, ha nagyon õrzöd.
* Az esõidézés, illetve öntözés varázslatok elmondását követõen az összes addigi lábnyom törlõdik az aktuális mezõrõl.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.