Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 18. 16h:04' EZ A 402. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 403. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (99,81)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 8. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 9. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
kt 405 1 | elkészíted a 405. tárgyat (1 darabot) |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
v 77 14 | elmormolod a 77. varázslatot |
bb 331 391 360 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (391 darabot) |
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 99 23 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
v 7 92 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 22 39 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
ek 503 93 59 | t. energia kisütése: 503 93 59 |
90 | 91 | 92 | |
80 | |
|
|
81 | |
|
|
82 | |
|
|
[93,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár farkát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 3 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 100, gyógyulás: 34, összesen: -66 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb első lábát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 3 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 92, gyógyulás: 33, összesen: -59 ÉP}
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
m 6 3 2 | mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. [ubuk tüske ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [92,82] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 4 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 39, gyógyulás: 21, összesen: -18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 59 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 3 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 43, gyógyulás: 22, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [93,82] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadtroll került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz görbe csontjait. Kritikus ütés! (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 31 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 3 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 41, gyógyulás: 22, összesen: -19 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A hegymélyi lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 4 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 48, gyógyulás: 23, összesen: -25 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál jobb oldalát. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 10, gyógyulás: 28, összesen: +18 ÉP}
v 181 99 82 | elmormolod a 181. varázslatot |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | |
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
[99,82] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 szulfin. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi szamár testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a hegyi szamár hosszú fülét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a hegyi szamár rúgása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [94,82] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy trappoló dinymák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a trappoló dinymák jobb vállát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [95,81] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy nektoraf közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a nektoraf testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
a 2331 1949 5 | átadod a 2331. tárgyat az 1949. kalandozónak (5 darabot) |
ef 10 554 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lábascet farkát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a lábascet farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A lábascet melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 cetuszony. 2 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a ryuku gárdista jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
Erő: | 48 (77) | Szint: | 39 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 70 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 35 (60) | Védekezés: | 101 (108) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 35/36 év |
Egészség: | 24 (47) | Életpont: | 1177/964 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 40 (67) | Varázspont: | 1515/1281 | Pénz: | 32394 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 92/81 | Pszi pont: | 233/233 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/76 (+15%) | ökölvívás: | 33/62 (+9%) | vágófegyverek: | 33/20 (+1%) |
dobófegyverek: | 32/85 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar che-kard (#1112) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,59 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 110/22 | 2. nyomkövetés: | 62/90 (+32%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/38 | 5. csapdakészítés: | 40/75 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/5 |
7. gyógyítás: | 19/6 (+7%) | 8. titkosírás: | 5/97 | 9. felderítés: | 24/77 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 51/36 (+10%) | 12. taumaturgia: | 57/30 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 4/17 | 14. versengés: | 19/89 | 15. harcművészetek: | 25/77 |
16. zene: | 41/30 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 61/81 (+34%) | 18. pszi: | 24/90 (+8%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 7/18 | 21. vitalitás: | 7/40 |
22. bányászat: | 41/26 (+4%) | 23. testépítés: | 25/90 (+15%) | 24. úszás: | 8/67 (+18%) |
25. főzés: | 21/83 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), ismeretlen (#9089), északi tűzsárkány (#219) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | villámmágia (#227) |
tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 525 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 170 TU. szükséges még: 20 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | fekete gyöngy (#99) | 14 | ilkin érc (#232) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kötél (#92) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 31 | polip szívóka (#391) | 14 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 14 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | |||
14 | ramit kő (#226) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vortexvessző (#2331) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
482 | arany (#50) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 6 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | bunthar bőr (#733) | 1 | cetuszony (#1075) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | drótszőr (#37) | 16 | kaja (#2) | 14 | kvazár (#244) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | rájabőr úszógatya (#405) | 28 | rézdarab (#70) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szulfin (#676) | |||
2 | tinta (#101) | 1 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
80 | |
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|