Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 8. 9h:14' EZ A 382. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD 383. játékheted kezdete: jún. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 1 |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat |
bb 328 135 1000 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (135 darabot) |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 72 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
h 1602 203 20 | használod az 1602. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 4 | mozogsz délre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a mélység fattya farkát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor testét. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod az ősdentor jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tükörpajzs varázslatot. A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod a kőkorszaki szaki fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm bal karját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Szigonnyal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [192,103] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú poshadt hasát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 34 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 szuper dobóhálót. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [191,103] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nothar cserjét. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!
A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 20, gyógyulás: 10, összesen: -10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 131 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét főgnóm jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 13 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 144, gyógyulás: 15, összesen: -129 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 188 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított bal vállát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kitaszított bal lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Te 37 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+30 életpont.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Kitaszított fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A Kitaszított fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Elhajítod a vacak ősdentor trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Kitaszított trófeát. 4859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 222, gyógyulás: 69, összesen: -153 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról becsületjel varázslatot lő rád a másik. Ajjaj! Ellenfeled rád rakott egy becsületjelet. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a trikornis herceg hófehér sörényét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg farkát. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a trikornis herceg bal első lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 3490 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 12, gyógyulás: 29, összesen: +17 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 vas dobónyilat. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 313 10 | elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot) |
m 5 6 3 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre |
(Továbbmész...) [188,103] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja bal karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja bal vállát. (5 támadással 304 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 3026 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [189,104] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
im 0 3 | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ftv 34 365 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 365. szörnyet |
ftv 372 147 | felt. tám/véd. varázslat a 372. varázslatot a 147. szörnyet |
szk 781 765 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
Erő: | 37 (45) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 34 (54) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 42 (51) | Védekezés: | 113 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 31 (36) | Életpont: | 436/363 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (1) | Varázspont: | 814/101 | Pénz: | 8677 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 35/24 | Pszi pont: | 160/176 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/84 (+10%) | ökölvívás: | 29/50 (+3%) | vágófegyverek: | 23/99 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 28/13 (+7%) | dobófegyverek: | 5/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/84 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 69/20 (+19%) | 3. mászás: | 20/85 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 32/60 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/76 | 6. gyógyítás: | 55/37 |
7. titkosírás: | 6/87 | 8. felderítés: | 30/91 | 9. szörnyidomítás: | 13/14 |
10. teológia: | 42/0 (+5%) | 11. taumaturgia: | 45/65 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 6/20 |
13. versengés: | 21/41 | 14. harcművészetek: | 33/27 | 15. zene: | 36/76 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 48/89 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/81 |
19. vadászat: | 25/54 | 20. bányászat: | 26/55 | 21. úszás: | 18/82 (+12%) |
22. főzés: | 13/59 (+9%) | 23. csapatmunka: | 5/67 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | becsületjel (#158) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Droma Shelagoru (#973) | védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | |
varázsvédelem (#34) | >> | bandita (#758) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vörös rakolits (#356) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | |
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | |
tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | |
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | |
tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | |
oldás (#372) | >> | Jerome (#956) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 7) |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 297 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
19 | amniosz (#203) | 6 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaktusztüske (#114) | 5 | kerek kő (#19) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | púderkő (#119) | 5 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | 6 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
216 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 39 | mákrózsa virág (#56) | 1 | rájabőr (#404) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szopókő (#259) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 16 | víz (#27) |