Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 14. 15h:03' EZ A 401. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD 402. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 8. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 9. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
v 84 219 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregtagadóval végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}
be 572 3 | bemész az 572. épületbe |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 47 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 37 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1182, sebződés: 276, gyógyulás: 65, összesen: -211 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a sötét gnóm bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,54] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A fogadó környékén szokatlanul nagy a nyüzsgés. Aha! A múltkori tintahuszár asztala körül tolonganak a kalandozók. Ez most vagy azt jelenti, hogy jó üzlet a marhapásztorkodás, vagy azt, hogy sorstársaid nagyon elégedetlenek a fizetségükkel. Szerencsére neked már nincs dolgod itt. Elvégezted a munkát, és felmarkoltad a jutalmad. Megvonod a vállad, és továbbállsz. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod az útonálló fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [92,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregtagadóval kilukasztod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a légirozmár nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 916, sebződés: 13, gyógyulás: 30, összesen: +17 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 148 25 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 41 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 21 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (5 támadással 285 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 79, gyógyulás: 43, összesen: -36 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 946, sebződés: 9, gyógyulás: 28, összesen: +19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi mester bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvagdalod a zombi mester bal karját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-73 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 941, sebződés: 243, gyógyulás: 76, összesen: -167 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 192 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod az élőholt tigris fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] 5 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 122, gyógyulás: 38, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [92,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmaival a rőtmanó berzerker megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a drakolich jobb hátsó lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Mágusölővel néhányszor megcsapod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a drakolich nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 5 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 262, gyógyulás: 69, összesen: -193 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-11 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A dermesztő lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 33, gyógyulás: 20, összesen: -13 ÉP}
kt 189 10 | elkészíted a 189. tárgyat (10 darabot) |
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 95 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris jobb lábát. (3 támadással 189 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod az élőholt tigris bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 42 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az élőholt tigris még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] 5 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 124, gyógyulás: 39, összesen: -85 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz lord testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord bal lábát. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a csontváz lord testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 23, gyógyulás: 18, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,59] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. Kritikus ütés! (5 támadással 315 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod a csontváz lord testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 40, gyógyulás: 21, összesen: -19 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír jobb lábát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 5 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 48, gyógyulás: 23, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [93,59] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a zombi mester testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-89 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a zombi mester fejét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 248, gyógyulás: 76, összesen: -172 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a zombi mester bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-66 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a zombi mester testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 248, gyógyulás: 77, összesen: -171 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 744, sebződés: 115, gyógyulás: 50, összesen: -65 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
ep 256 100 | építed a 256. tárgyat 100 pontért |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
ef 10 554 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 32 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 9, gyógyulás: 15, összesen: +6 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 31 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. Kritikus ütés! (3 támadással 210 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
VARKAUDAR CHE-KARD (1112. TÁRGY) A Túlélők Földjének világában több harcművész irányzat is létezik, a che az egyik ezek közül. Elsajátításához amellett, hogy tökéletes harmónia, fegyelem és gonoszság szükségeltetik, Dornodon személyes áldása is elengedhetetlen. Ez utóbbi miatt a Ghallán ismert eldugott kolostorok egyike sem oktatja ezt, csupán Healfall városában találni egy magányos szerzetest, aki ilyesmire vállalkozik. Számára az elsőrendű követelmény, hogy az illető varkaudar legyen, de persze ez közel sem garantálja, hogy a kiképzés végén a tanítvány meg is kapja a che-vállszalagot és a kardot, che-pappá válása teljes értékű bizonyítékaként. A kard a te avatatlan kezedben egy 7D5+7 sebzésű vágófegyverként működik, forgatása közben azonban -2 támadást és -2 védettséget kapsz. Használatához legalább 26. szintű vágófegyver szakértelem szükségeltetik. Még egy kellemetlen mellékhatása van annak, ha a che-kardot nem az forgatja, aki számára készítették: a kard új gazdája elleni tiltakozása jeleként minden harci körben sebezni fog rajta (is). |
Erő: | 48 (77) | Szint: | 39 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 70 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 32 (57) | Védekezés: | 99 (106) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 24 (47) | Életpont: | 1172/194 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 39 (66) | Varázspont: | 1509/1038 | Pénz: | 25802 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 92/81 | Pszi pont: | 233/125 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/31 | ökölvívás: | 33/25 (+10%) | vágófegyverek: | 33/7 (+7%) |
dobófegyverek: | 32/85 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,58 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 109/42 | 2. nyomkövetés: | 61/62 (+21%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/38 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 40/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/5 |
7. gyógyítás: | 18/99 | 8. titkosírás: | 5/86 | 9. felderítés: | 24/65 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 50/43 (+38%) | 12. taumaturgia: | 56/50 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 4/6 (+11%) | 14. versengés: | 19/79 (+9%) | 15. harcművészetek: | 25/77 |
16. zene: | 40/54 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 60/73 | 18. pszi: | 24/46 (+12%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 7/18 | 21. vitalitás: | 7/40 |
22. bányászat: | 41/21 (+1%) | 23. testépítés: | 25/19 (+9%) | 24. úszás: | 8/13 |
25. főzés: | 21/53 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), ismeretlen (#9089) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 534 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 70 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | manakristály (#500) | 23 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 9 | smirglilevél (#29) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | 21 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
282 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 10 | bomló esszencia (#2367) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 6 | kaja (#2) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 4 | ragasztó (#83) | |||
6 | spiritusz (#170) | 23 | szögletes kő (#17) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |
91 | 92 | 93 | 94 | |
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
56 | |
|
|
|
57 | |
|
|
|
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|