Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 12. 12h:06' EZ A 401. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 402. játékheted kezdete: aug. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető fényes páncélját. Kritikus ütés! (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 8, gyógyulás: 15, összesen: +7 ÉP}
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 8. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 9. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 203 25 | használod az 1602. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
t 9089 1 | támadod a 9089. kalandozót |
kb 2369 31 | kiveszel a bankból a 2369. tárgyat (31 darabot) |
v 96 99 79 | elmormolod a 96. varázslatot |
110 | 111 | 112 | |
81 | |
|
|
82 | |
|
|
83 | |
|
|
[99,79] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
be 573 1 | bemész az 573. épületbe |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az északi tűzsárkány jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az északi tűzsárkány fejét. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod az északi tűzsárkány pikkelyes testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Az északi tűzsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Az északi tűzsárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Az északi tűzsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az északi tűzsárkány pikkelyes testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+32 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod az északi tűzsárkány jobb szárnyát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 16 életpontot sebeztél. Az északi tűzsárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Az északi tűzsárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Az északi tűzsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az északi tűzsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 575, gyógyulás: 143, összesen: -432 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc testét. Kritikus ütés! (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-11 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP]. 4 292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 33, gyógyulás: 20, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 339 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 5 916 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 54, gyógyulás: 24, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [111,81] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos sallank közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. [sallank karom ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a vérszomjas csüldő jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [112,80] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Látsz egy phua-kúpot. Látsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy Pikoló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Pikoló testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a Pikoló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a Pikoló agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 fülemüle síp. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}
m 8 3 1 | mozogsz északra, délkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod a hegymélyi lidérc testét. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP] 4 597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 45, gyógyulás: 22, összesen: -23 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (47 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ököllel párszor keményen megütöd a drakolich testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 14 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 5 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 269, gyógyulás: 70, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [113,80] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lajhárlord közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lajhárlord szőrcsomós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 107 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 6 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 125, gyógyulás: 38, összesen: -87 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a zombi mester testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-93 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször eltalálod a zombi mester nyakát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 6 067 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 251, gyógyulás: 77, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [114,79] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg ősmágus jobb középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus jobb első lábát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 4 gyöngymangó. 3 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 27, gyógyulás: 13, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a quwarg szabotőr bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog jobb vállát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 2, gyógyulás: 13, összesen: +11 ÉP}
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
hh 313 313 313 | használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a purifikátor császár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). {GYD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 24 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 96, gyógyulás: 46, összesen: -50 ÉP}
v 198 93 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | |
78 | |
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
[93,53] Lakott területre érkeztél. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
m 3 8 6 | mozogsz délkeletre, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Tiszteletet látsz megcsillanni a szemében, amikor a kitűzőre téved a pillantása. Természetesen ingyen bemehetsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a korinthai amőba testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a korinthai amőba testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 36 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1161, sebződés: 275, gyógyulás: 63, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [93,53] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
szk 189 | keresed a 189. szörnyet |
ef 10 554 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sarki óriásteknős testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sarki óriásteknős redős oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a sarki óriásteknős testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A sarki óriásteknős fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A sarki óriásteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 42, gyógyulás: 22, összesen: -20 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal első lábát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a quwarg parafenomén jobb első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
A HIT EREJE II. (537. TUDATI KÉPESSÉG) A közös imádkozás, a papi hit egybeolvasztása olyan ellenállhatatlan fegyver a közös tudatotok kezében, amelynek senki, és semmi nem állhat ellen. Ha a harc során megidézed istened hatalmát, elegendő lesz egyetlen pillanatig magad elé idézned a tudati erődben felsorakozott tudattársaidat, ahogy közösen mormolják a szent igéket, és varázslataid úgy hatolnak majd át az ellenfél varázsvédelmén, mint kés a vajon! [Mostantól a támadó papi varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, aktiválást nem igényel.] |
VÉDŐNŐVÉR (280. LÉNY) A védőnővér közel négy méter magas arkangyal, fejéről hatalmas szőke hajkorona bomlik vállaira, hátán hatalmas fesztávolsággal rendelkező fehér tollazatú szárnyak. Testét fehér lepel fedi, mint az angyalokét általában. Az angyalok az isteni síkok lakói, ahol a jó jellemű isteneket szolgálják, hogy ezt szabad akaratukból teszik vagy kényszerből, senki sem tudja, mint azt sem, hogy honnan származnak. Egyes feltételezések szerint szent életet élt apácák reinkarnálódnak angyallá, mások szerint pozitív energia manifesztációi. Életüket a jó harcának szentelték, ami által lelküket teljesen átitatja a jóság vakító fényével világító aura, ami olyan erős, hogy az angyalnak elég csak megjelennie bizonyos gonosz teremtmények között, akik szemhunyásnyi idő alatt lehelik ki átkos lelküket. Kivétel az anyagi sík lakói, akik csak egy erősen világító aurát látnak az angyal körül, nem úgy a Thargodanok, akik az angyalok esküdt ellenségei. Mivel az angyalok nem az anyagi sík lakói, csak mágiával vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Megölni őket csakis az isteni síkon lehetséges, ha erre máshol kerülne sor, akkor visszakerülnek saját síkjukra. Végezni velük csak nagyhatalmú Thargodanok vagy félistenek képesek, mivel "beépített" deus ex machinával rendelkeznek. A védőnővérrel csak akkor fogsz "találkozni" - és akkor mindig - ha ártatlanokat szeretnél lemészárolni. Ebből kifolyólag BA parancsot nem is érdemes rá kiadni. Ez a nemes angyal mindennél többre becsüli az élet szépségét, annak védelmére is esküdött fel, így ha teheti se fog veled végezni, nem célja az esztelen gyilkolászás. Fegyvere is csak egy gyenge purifikátor kard ami inkább használatos védekezésre, mint támadásra. A védőnővér magától nem jön az anyagi síkra, csak akkor, ha megidézik (pl. egy KT tagjai). |
ELEFÁNTCSONT TORONY (490. ÉPÍTMÉNY) Mit keres ezen a vad vidéken ez a karcsú, szikrázóan fehér, szemet kápráztató torony? És egyáltalán, hogyan, mi okból készült? Nos, az elefántcsont tornyok eredete a régmúlt idők homályába vész, de ha jobban szemügyre szeretnéd venni, nem kell mást tenned, mint kiadnod egy BE parancsot, és máris belülről vizsgálhatod ezt a mágikus csodát. Ha aurád nem túl sötét [jó vagy semleges jellemű vagy], akár bent is táborozhatsz, és ekkor saját bőrödön is megtapasztalhatod a torony bűvös erejét: azt az óvó pajzsot, mely a bent táborozókat védi a fegyveres atrocitásoktól [+4 szerencse és +4 védettség]. Ezenkívül kapsz egy gyenge láthatatlanság észlelését, amely ugyan nem semlegesíti a láthatatlanok +4 védekezését, viszont legalább tudsz velük harcolni. És még, ha mindez nem lenne elég, vp-d úgy regenerálódik, mintha nekrofunon táboroztál volna, és ép-d is maximális lesz, HA legalább egyszer harcoltál táborozásod alatt a torony védelmében. Nem csoda, hogy egy ilyen helyen a gonoszok igen kellemetlenül érzik magukat, és minden elképzelhető eszközzel igyekeznek a tornyot megsemmisíteni [ehhez elég kiadniuk a BE parancsot, amelynek hatására automatikusan megpróbálnak eljutni a torony szívét jelképező kristálykőhöz, hogy azt porrá zúzzák]. A tornyot csak a bent táborozó kalandozók védhetik meg az ilyen szentségtelen tettektől, és ha merészségük (VIK és menekülés%) ezt engedi, meg is teszik. A kristály ereje azonban a védőket ilyen esetekben is segíti: +3 támadást és sebzést biztosít számukra. Hogy akkor mégis miért ostromolják oly engesztelhetetlen dühvel a tornyot a gonoszok? A legendák busás kincsekről és mesés vagyonokról szólnak... Ha valaki elesik a torony ostromakor, d.e.m.-je nem repíti távolabb egyetlen mezővel sem, de az erődöt sajnos elhagyja. [FIGYELEM! Ha semleges jellemű vagy, és táborozási szándékkal betérsz egy ilyen építménybe, az automatikusan azzal is jár, hogy az obszidián erődök örök időkre ellenségként fognak kezelni.] |
Erő: | 48 (77) | Szint: | 39 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 70 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 32 (57) | Védekezés: | 99 (106) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 24 (47) | Életpont: | 1171/565 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 39 (66) | Varázspont: | 1509/109 | Pénz: | 26418 arany | Kép. pont: | 46 |
Tudatpont: | 92/81 | Pszi pont: | 233/94 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/31 | ökölvívás: | 33/15 (+15%) | vágófegyverek: | *32/100 (+1%) |
dobófegyverek: | 32/78 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
93,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,58 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 109/42 | 2. nyomkövetés: | 61/41 (+4%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/37 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 40/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/5 |
7. gyógyítás: | 18/99 | 8. titkosírás: | 5/86 | 9. felderítés: | 24/65 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 50/5 (+24%) | 12. taumaturgia: | 56/40 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 3/95 (+11%) | 14. versengés: | 19/70 (+9%) | 15. harcművészetek: | 25/77 |
16. zene: | 40/31 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 60/73 (+34%) | 18. pszi: | 24/34 (+10%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 7/18 | 21. vitalitás: | 7/40 |
22. bányászat: | 41/20 | 23. testépítés: | 25/10 (+37%) | 24. úszás: | 8/13 |
25. főzés: | 21/43 | 26. csapatmunka: | 5/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393), vércápa sámán (#281), ismeretlen (#9089) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) |
szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1561 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 80 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | amniosz (#203) | 1 | drótszőr (#37) | 12 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | pirkit (#153) | 6 | rézdarab (#70) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
345 | arany (#50) | 6 | bomló esszencia (#2367) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 31 | éjkő (#2369) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 3 | grifftojás (#179) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | óndarab (#85) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
8 | sárkánypikkely (#292) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 7 | vasérc (#152) | 71 | víz (#27) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|