35. forduló, 37. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 6. 9h:10'
EZ A 492. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
493. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [17,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kígyóbőr kesztyűt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 170.]
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+35 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 130.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 8 1 elkészíted a 8. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 104.]

kf 8 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat
Az a fegyver nem használható balkézben! (Ha mindenképp bal kézbe akarod venni, a KF <fegyver> 2 parancsot add ki, de támadni nem fogsz vele.) [0 pontot használtál fel, van még 104.]

ff 8 12 felt. fegyverváltás: 8 12
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 64.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 24.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[16,16] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász tatu. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a vadász tatu fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász tatu néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 147 pontot kell rákölteni.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [15,16] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy húsevő magszim. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy szürke mágustorony (503. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight követője vagy. Ez a 36. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 4/2 Magasság: 120 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 (13) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 18 Életpont: 118/69 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 16/15 Pénz: 40 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 66 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 TP-t kaptál. Jelenleg 2475 TP-d van. A következő szinthez még 1525 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, pókvadász.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 9 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. gyógyítás: 13
7. felderítés: 4 8. teológia: 1 9. szörnyismeret: 1 (+1)
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 (+1) 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
húsevő magszim (#67), félelem-járó (#56)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

Összsúly: 29.85 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 111 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 12 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 szöges bunkó (#8) 1 vadász tatu bőr (#15)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,16) húsevő magszim (#67), szürke mágustorony (#503), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, Sheran oltár
(16,16) vadász tatu (#10), patak, 1. jellempróba, oltár

Üzenet küldése a karakternek