Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 8. 9h:11' EZ A 400. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 401. játékheted kezdete: aug. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (93,54)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 4, gyógyulás: 12, összesen: +8 ÉP}
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 6. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 8. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 9. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. KP: vv 147 139 188 | elmormolod a 147. varázslatot a 139. varázslatot a 188. varázslatot |
ve 32 1 | megveszed a 32. tárgyat 1 |
ve 42 1 | megveszed a 42. tárgyat 1 |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (94,53)-> 2 arany, -2 ÉP] 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [138,61] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar behemót lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót jobb vállát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc egyik csápját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 22, gyógyulás: 17, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester testét. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a zombi mester testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 39 életpontot sebeztél. A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [137,61] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy karmos tankány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a karmos tankány kitinpáncélját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester fejét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Méregtagadóval súrolod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 56, gyógyulás: 24, összesen: -32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a Thargodan csontváz bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 29, gyógyulás: 18, összesen: -11 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vortexmágus bal oldalát. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a vortexmágus bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. Kritikus ütés! (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a vortexmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 10 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1038, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (5 támadással 307 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 139 életpontot sebeztél. Teljesítettél egy isteni küldetést! Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 42 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 4 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 27, gyógyulás: 18, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 29 életpontot sebeztél. Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 30, gyógyulás: 19, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [136,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kétfejű troll. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kétfejű troll testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll ragyás bőrét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmaival a kétfejű troll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kétfejű troll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-22 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 22, gyógyulás: 12, összesen: -10 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt tigris jobb lábát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az élőholt tigris farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 101, gyógyulás: 33, összesen: -68 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 4 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 36, gyógyulás: 20, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [136,64] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy tavacska van. Nyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 182 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg királynő bal középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 124 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a noth szellem testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a noth szellem testét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 454, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris jobb oldalát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt tigris fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (140,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 3 501 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 83, gyógyulás: 29, összesen: -54 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 17, gyógyulás: 16, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 19, gyógyulás: 17, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1602 99 10 | használod az 1602. tárgyat |
kt 2372 1 | elkészíted a 2372. tárgyat (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigmetszed a drasmólyom pikkelyes lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
v 198 129 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[129,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
kf 475 811 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 811. tárggyal |
be 81 | bemész a 81. titkos labirintusba |
lm 7 | mozogsz 7 |
Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}
gyk | gyakorolsz |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy tolmokov-koktél tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a quwarg parafenomén bal középső lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 46, gyógyulás: 14, összesen: -32 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 mocsári penke. 3 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
ISTENI VÉDELEM (530. TUDATI KÉPESSÉG) Az avatári védelem elsajátításával természetesen nem ért véget a kasztroplanáris sík csodáinak sora. Azt a lehetőséget, hogy elmédet, és lelkedet (egyszóval a személyes esszenciádat) egy szemvillanásnyi idő alatt át tudod lényegíteni a tudati térbe, nem hagyhatod kihasználatlanul! A legtöbb, valamely istentől származó varázslat közvetlenül ezt az esszenciát támadja, ezért ha hátrahagyod a tested, és elmenekíted belőle, ezek a mágiaformák többnyire hatástalanok maradnak. Sajnos halandóságod egyik átka, hogy testedet nem vagy képes átmozgatni más síkokra pusztán az akaratod által (egyelőre), de a részeredmény is eredmény. A tested sérüléseit biztosan meg tudod gyógyítani önerőből is. Az isteni védelem képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt még harc közben is meg tudod cselekedni! [Mostantól minden támadó papi varázslatok ellen extra rezisztenciát kapsz. A rád lőtt teológiás és ősteológiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély teológiás varázslatok esetében max. 20%, ősteológiás varázslatok esetében max. 10% lehet, és a kiszámításánál mindig felfelé kerekítünk)] |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható! |
Erő: | 47 (76) | Szint: | 38 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 69 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 30 (55) | Védekezés: | 87 (94) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 34/37 év |
Egészség: | 24 (42) | Életpont: | 1129/873 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 39 (66) | Varázspont: | 1456/416 | Pénz: | 23185 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 92/91 | Pszi pont: | 227/243 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/65 (+57%) | ökölvívás: | 32/77 (+15%) | vágófegyverek: | 32/76 (+2%) |
dobófegyverek: | 32/54 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
129,74 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,58 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 108/2 | 2. nyomkövetés: | 60/81 (+5%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/33 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 40/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/89 |
7. gyógyítás: | 18/99 | 8. titkosírás: | 5/86 | 9. felderítés: | 24/30 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 48/68 (+20%) | 12. taumaturgia: | 55/22 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 3/63 (+11%) | 14. versengés: | 19/43 (+13%) | 15. harcművészetek: | 25/77 |
16. zene: | 38/99 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 59/37 (+34%) | 18. pszi: | 23/94 (+5%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 7/18 | 21. vitalitás: | 7/35 (+6%) |
22. bányászat: | 41/6 (+1%) | 23. testépítés: | 22/85 (+37%) | 24. úszás: | 8/13 (+28%) |
25. főzés: | 21/4 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191), Veres Tramman (#6126), Alaran (#6127), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) |
esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1276 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 120 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
40 | bomló esszencia (#2367) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | pirkit (#153) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
390 | arany (#50) | 4 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
2 | destabilizátor (#1275) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | furulya (#233) | 1 | halálkristály (#2372) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
14 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 6 | madártoll (#112) | |||
12 | mákrózsa virág (#56) | 64 | mocsári penke (#148) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rájabőr (#404) | 35 | rézdarab (#70) | 4 | spiritusz (#170) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 25 | tükör (#43) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vortex talizmán (#812) | 1 | zöld üveg (#82) |
128 | 129 | 130 | |
73 | |
|
|
74 | |
|
|
75 | |
|
|