Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 2. 9h:16' EZ A 399. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 400. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon egyik karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 6. KP: v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. KP: hh 1269 1253 0 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: le 711 253 453 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat |
* 9. KP: kf 820 366 812 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat |
* 10. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
fse | felt. segítség |
h 1602 170 21 | használod az 1602. tárgyat |
fkt 258 2 | felt. készítesz a 258. tárgyat (2 darabot) |
fkt 347 1 | felt. készítesz a 347. tárgyat (1 darabot) |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-19 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (100,80)-> 7 arany, -2 ÉP]. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 15, gyógyulás: 15, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a csontváz lord bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus fejét. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+37 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a vortexmágus bal oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Méregtagadóval súrolod a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 10 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [119,74] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troll bányász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász jobb lábát. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Méregtagadóval végigvagdosod a troll bányász fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a troll bányász jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A troll bányász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 üllő és 1 bunkó [bunkó ->eldobod]. 5 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 264, gyógyulás: 70, összesen: -194 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregtagadóval megcsapod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [120,73] Még mindig hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Fekete Köpeny előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A drakolich feléd harap, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 28, gyógyulás: 12, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal vállát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a griffőniksz fejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a griffőniksz bal szárnyát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a griffőniksz testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete griff bal szárnyát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a fekete griff fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A fekete griff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [122,75] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll bányász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a troll bányász jobb lábát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a troll bányász testét. Kritikus ütés! (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a troll bányász bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A troll bányász újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-18 életpont). A troll bányász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 259, gyógyulás: 69, összesen: -190 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris bal lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,76] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal karját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (100,80)-> 1 arany, -2 ÉP] 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord zörgő csontját. Kritikus ütés! (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 7, gyógyulás: 14, összesen: +7 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [125,78] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trikornis bal első lábát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP] 811 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [125,79] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
m 6 | mozogsz nyugatra |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az elektromos angolna, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 23, gyógyulás: 17, összesen: -6 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 17, gyógyulás: 16, összesen: -1 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
bb 1528 2 518 | beraksz a bankba az 1528. tárgyat (2 darabot) |
szk 253 | keresed a 253. szörnyet |
ef 10 554 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
le 366 812 820 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat |
kf 253 711 453 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
Erő: | 47 (74) | Szint: | 38 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (67) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 28 (53) | Védekezés: | 101 (108) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 34/37 év |
Egészség: | 24 (47) | Életpont: | 1147/834 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 39 (66) | Varázspont: | 1265/346 | Pénz: | 18763 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 92/62 | Pszi pont: | 227/96 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/88 (+21%) | ökölvívás: | 32/25 (+9%) | vágófegyverek: | 32/59 (+4%) |
dobófegyverek: | 32/17 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
124,80 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 93,58 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 106/58 | 2. nyomkövetés: | 59/73 (+34%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/28 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 39/69 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/89 |
7. gyógyítás: | 18/88 (+11%) | 8. titkosírás: | 5/86 | 9. felderítés: | 24/27 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 47/77 (+10%) | 12. taumaturgia: | 54/12 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 3/17 (+11%) | 14. versengés: | 18/78 (+22%) | 15. harcművészetek: | 25/77 |
16. zene: | 37/69 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 57/90 (+34%) | 18. pszi: | 23/37 (+12%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 7/7 (+11%) | 21. vitalitás: | 7/29 (+8%) |
22. bányászat: | 40/84 (+4%) | 23. testépítés: | 21/52 | 24. úszás: | 7/52 (+33%) |
25. főzés: | 20/64 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 156 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 88 TU szükséges.) |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | drótszőr (#37) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 19 | spiritusz (#170) | 20 | szögletes kő (#17) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
387 | arany (#50) | 5 | amniosz (#203) | 10 | bomló esszencia (#2367) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 23 | kaja (#2) | 19 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | üllő (#1103) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vortex talizmán (#812) |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | |
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
79 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|