351. forduló, 353. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 31. 15h:10'
EZ A 359. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
360. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,99] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+204 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+4 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: hh 1546 1100 1133 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 524.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 503.]

* 2. KP: vv 26 227 364 elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 501.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 499.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 489.]

* 4. KP: vv 224 86 88 elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 5. KP: v 188 0 0 elmormolod a 188. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az esszenciavédelem 2 varázslatot! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 6. KP: v 15 1253 3 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 469.]

* 7. KP: hh 1269 1253 0 használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 6 250 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 465.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +113 max. életerő, +113 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 459.]

* 8. KP: le 711 253 453 leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat a 453. tárgyat
Leveszed a csontamulettet.
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 9. KP: kf 820 366 812 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 366. tárggyal a 812. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 459.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 459.]
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 10. KP: vv 70 71 73 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 458.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 451.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[116,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bíborgörény orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odaszaladsz, és azt mondod, hogy még van remény. A törpékre parancsolsz, hogy emeljék fel a koporsót, és induljanak el vele. Amikor meglódulnak, elgáncsolod az elöl haladó törpét. Ahogy felborulnak, a koporsó nagyot koppan, és a halott szépség szájából kirepül valami. Kisvártatva magához tér, a többiek nagy örömére. Szerény mosollyal fogadod a gratulációkat a zseniális megoldásra. A herceg - cserébe szerelme megmentéséért - fontos titkot árul el: a Zinthurgot csak mágikus és ezüstből készült fegyverrel lehet megsebezni! Megköszönöd az információt, majd elbúcsúzol. (+4 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
- Kalandozó! - szól rád valaki a hátad mögül. Meglepetten fordulsz hátra, és nem érted, eddig miért nem vetted észre a kísérteties ködben kirajzolódó szellemkastélyt. De hát éppen ide igyekeztél. Az ajtónálló kísértet, aki megszólított, egyesével átveszi az öt tárgyat (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), amit a cirkusz alappróbáin szereztél, majd a bejáratra mutat. Magabiztosan belépsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (244 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a kísértetvarázsló az. Harcolni akar.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvarázsló szellemtestét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 26, gyógyulás: 18, összesen: -8 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. Jéghideg borzongás fut át testeden, és megérzed a halál közelségét. Rémülten észleled, hogy a gyűrű az ujjadon felizzik. A lény sötét arcában a meglepődés jeleit fedezed fel, majd ezt elteleportálása követi. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A terem sarkában egy zárt ajtót fedezel fel, melyre mellmagasságban különböző színnel apró ákombákomokat rajzoltak. Némi fejtörést igényel, amíg kitisztul, melyik jel melyik betűnek felel meg az általad ismert abc-ben. De ezért nem kell szégyenkezned, a kódolás valójában elég bonyolult, ha pedig az eredményt nézzük, a célod elérted. Kis csalódást okoz, hogy az ajtó mögött újabb folyosót lelsz csupán, de azért a közelgő siker reményében továbbindulsz rajta. Rövid séta után valami furcsa érzés lesz rajtad úrrá. Nincs meg a jobb lábad! A folyosó falához támaszkodva szitkozódni kezdesz, majd idegesen próbálsz tovább szökellni erről az elátkozott helyről. Pár lépés után a kemény kőpadlóra zuhansz. Rémülten tapasztalod, hogy eltűnt a bal kezed! Ez már neked is sok. Ordítani kezdesz, és gyors iramban feltápászkodsz, hogy elhagyhasd ezt a helyet. Egy lábon végigszökellve visszafelé indulsz. Egy idő után rájössz, hogy már nem kell ugrálnod, a végtagjaid újra léteznek. A rémületes érzés azonban minden kalandvágyadat elvette, úgyhogy inkább feladod a további harcot. Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [117,97] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Itt csata lesz.

Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [118,97] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kardszárnyú pocok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 383.]

h 1602 170 21 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 21 spiritusz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 7 ramit kő. [3 pontot használtál fel, van még 380.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1 443 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 379.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 349.]

fm 120 feltételes mászás 120
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

v 198 119 74 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

114 115 116 117 118 119
96
97
98
99
100
(116,98) bávatag golombár (#165), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kihívás tornya (#502), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), kísértetvarázsló (#424)
(117,97) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), 40. jellempróba, oltár, érclelőhely
(118,97) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), 47. jellempróba, Fairlight oltár, érclelőhely

[119,74] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy troll bányász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll bányász testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll bányász testét. Kritikus ütés! (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a troll bányász testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a troll bányász bal lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a troll bányász jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. A troll bányász pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). A troll bányász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 üllő (ld. enc.), 1 kaja, 1 szeksztáns és 1 deus ex machina. 5 088 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 252, gyógyulás: 67, összesen: -185 ÉP}

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
[-100 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [18 pontot használtál fel, van még 331.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[120,74] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy troll ritualista. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista jobb lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-21 életpont)! A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ritualista öv (ld. enc.). 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [121,74] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nyuhaj karbin. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a nyuhaj karbin jobb csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (100,80)-> 10 arany, -2 ÉP] 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz!

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a griffőniksz jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a griffőniksz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy aranygriff!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff bal szárnyát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (100,80)-> 40 arany, -2 ÉP] 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy aranygriff!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranygriff nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (100,80)-> 40 arany, -2 ÉP] 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 16 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [122,75] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy troll bányász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a troll bányász testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a troll bányász bal oldalát. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod a troll bányász testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Nem sikerült a troll bányász ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a troll bányász testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a troll bányász testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 34 életpontot sebeztél. A troll bányász nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 213, gyógyulás: 62, összesen: -151 ÉP}

Látsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [72 pontot használtál fel, van még 259.]

kt 17 20 elkészíted a 17. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 szögletes követ. [Rahn ékkő:] 5 197 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 223.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[121,76] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Észreveszel egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).


(Továbbmész...) [120,76] Még mindig dombos terepen vagy. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.


(Továbbmész...) [119,76] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.

Felfedeztél egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs gumifa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy nehezéket készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[118,75] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Felfedeztél egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [117,74] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ramirez Espanza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett fémbontó szójer került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 163.]

v 22 171 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy rövid kardot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

v 22 176 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vashegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 vasérc, 2 pirkit, 1 madártoll. [-4 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 153.]

v 22 89 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy bronzpajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 rézdarab, 3 óndarab. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

v 22 88 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy bronzsisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 rézdarab, 2 óndarab. [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 143.]

v 7 49 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 140.]

bb 519 1 518 beraksz a bankba az 519. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

szk 68 keresed a 68. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy móleont. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

ef 10 554 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 70.]

* 1. BP: mak 1 0 0 makró 1

h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

vv 3 83 78 elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 64.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 62.]

v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a csapda álcázása varázslatot! Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-10 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

hh 1660 1534 1554 használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Öt isteni könnycseppet öntesz a hópelyhes kupába, majd amikor forrni kezd odabent, a földre öntöd. Átjárókapu nyílik, melyen borzasztó hideg hatol át. Arra sem kell sokáig várnod, hogy a kapu felkeltse az odaát élő szörnyek figyelmét. A kapun keresztül egy feldühödött fagyelementál érkezett! A harc elkerülhetetlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fagyelementál jobb vállát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a fagyelementál testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a fagyelementál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A fagyelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 24, gyógyulás: 14, összesen: -10 ÉP}

A kapu azóta bezárult - szerencsére. Elpakolod a hópelyhes kupát, majd elégedetten továbbindulsz. [21 pontot használtál fel, van még 36.]
Sajnos nincs elég TVP-d ahhoz, hogy a túloldalon kutakodhass, ezért most nem használod a quwarg teleportgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

le 366 812 820 leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 812. tárgyat a 820. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt.
Leveszed a vortex talizmánt.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

kf 253 711 453 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal a 453. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 36.]
Felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [20 pontot használtál fel, van még 16.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 230 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 6.]

tf 1 11 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 224 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 12 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-113 max. életerő). Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 370 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 18, 19.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Az élőholt sullár ocsmány fejét az oldaladhoz dörgöli. Különös érzés jár át. (+5 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 2 kaját töm magába a szutykos remák. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a csúcsok csúcsa, az ászok ásza helyett félisten hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 493 pontot. A következő körben tehát 493 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÜLLŐ (1103. TÁRGY)
Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható.
[Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.]

RITUALISTA ÖV (709. TÁRGY)
A troll ritualista mágiájának egyik forrását minden bizonnyal ez a mágikus öv jelenti. Ha viseled a KF 709 paranccsal, kör elején annyival több VP-t regenerálsz, ahányadik szintű vagy (ezt a nekrofun nem növeli). Ezenkívül a védelmedet is növeli eggyel.

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: martalóc (182). Ez a 352. fordulód.

Erő: 47 (74) Szint: 38 Merészség: 9/1 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (67) Támadás: 66 (69) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 28 (53) Védekezés: 101 (108) Menekülés: 10 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 24 (47) Életpont: 1146/766 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 17
Szerencse: 39 (66) Varázspont: 1259/256 Pénz: 17916 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 92/52 Pszi pont: 227/71
Eddig összesen 5214 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 625 TP-t kaptál. Jelenleg 7 011 567 TP-d van. A következő szinthez még 488 433 TP szükséges. Trófeáid: északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 189. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 11250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/67 ökölvívás: 32/16 (+4%) vágófegyverek: 32/55
dobófegyverek: 32/10 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
117,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 93,58
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 106/58 2. nyomkövetés: 59/39 (+5%) 3. lopás: 4/76
4. mászás: 28/26 (+3%) 5. csapdakészítés: 39/63 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/89
7. gyógyítás: 18/77 8. titkosírás: 5/86 (+11%) 9. felderítés: 24/27
10. szörnyidomítás: 13/2 11. teológia: 47/67 (+14%) 12. taumaturgia: 53/98 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/6 14. versengés: 18/56 (+5%) 15. harcművészetek: 25/77
16. zene: 37/58 (+23%) 17. szörnyismeret: 57/56 18. pszi: 23/25 (+11%)
19. zárnyitás: 4/40 20. vadászat: 6/96 21. vitalitás: 7/21
22. bányászat: 40/80 (+15%) 23. testépítés: 21/52 24. úszás: 7/19
25. főzés: 20/54 (+10%) 26. csapatmunka: 5/7

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30
11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
segítesz max. 25 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50)
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
tolvajvér (#364) esszenciavédelem 2 (#188) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)
szörnycsábítás (#83) láth. észlelése (#78) csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) villámsújtás (#89) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámsújtás (#89) >> élőholt tigris (#766)
tűzeső (#61) >> bandita (#758) tűzeső (#61) >> quwarg felderítő (#299)
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201) villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> jégtörő (#656)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégzabáló (#649) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 812 820, kf 253 711 453, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 160 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 270 TU szükséges.)
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
17 trikornis nyereg (#1536) 15 Durghal pörölye (#1311) 12 Méniach kardja (#1312)
1 lidérckorona (#531) 1 hollókrist. prizma (#1268) 3 univerzum nektárja (#634)
1 pszi katalizátor (#610) 2 szívkereső (#423) 10 mágusölő (#422)
7 pengepajzs (#425) 7 varkaudar che-kard (#1112) 4 mágusköpeny (#453)
1 Ssszissszenő csizma (#954) 2 jégisten amulett (#1087) 1 zafír védőgyűrű (#532)
6 aenouth ködkürt (#1554) 1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
1 olló (#335) 1 Thór pörölye (#640) 1 ezüstveretes pajzs (#1669)
4 hópelyhes kupa (#1660) 17 Aurgir lándzsája (#1314) 4 hósárkánybőr csizma (#1088)
6 teriád kard (#1284) 6 teriád lándzsa (#1282) 4 méregfog (#1553)
4 féregnyereg (#1532) 5 Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku mellvért (#689)
3 tűzúr csizmája (#533) 3 saválló fülbevaló (#1552) 1 Urgod fétise (#561)
4 che-vállszalag (#1114) 6 teriád pöröly (#1283) 5 draklen csizma (#1301)
1 biami kvazárlándzsa (#568) 6 quwarg katalizátor (#1535) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
1 Iniac nyaklánca (#1723) 5 Numerinor karkötője (#1712) 257 fiatalság itala (#473)
5 légiós hátizsák (#1560) 10 tükörpáncél (#519) 230 szárnyas hernyó (#69)
10 Dendeitren gyűrűje (#1713) 15 Eldereth szilánk (#512) 6 avenir (#1706)
5 teriád íj (#1288) 11 energiapajzs (#290) 6 tűztagadó (#1979)
1 feneketlen bugyor (#570) 4 destabilizátor (#1275) 2 Mallon botja (#1526)
8 szürke briliáns (#908)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
700 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytermő erszény (#819) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzsisak (#88) 3 drótszőr (#37) 1 halálhozó karkötője (#816)
1 hatalom fülbevalója (#817) 5 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 rövid kard (#171) 21 spiritusz (#170) 1 szirén köpenye (#820)
1 teremtés zsákja (#818) 1 tükörpáncél (#519) 1 varányszem (#30)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
530 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
5 óndarab (#85) 15 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 quwarg tojás (#360) 8 ramit kő (#226) 3 rézdarab (#70)
1 ritualista öv (#709) 1 szeksztáns (#32) 20 szögletes kő (#17)
2 tinta (#101) 5 ugh méreg (#166) 1 üllő (#1103)
8 vasérc (#152) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121 122 123
73
74
75
76
77
(117,74) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely, fémbontó szójer (#150), fagyelementál (#644)
(118,75) törpe bánya (#435)
(119,74) troll bányászok (#679), a 175. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(119,76) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(120,74) törpe bánya (#435), érclelőhely, troll ritualista (#365)
(120,76) Raia oltár, érclelőhely
(121,74) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), törpe bánya (#435), griffőniksz (#106), aranygriff (#304)
(121,76) vaskohó (#155), oltár, 26. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(122,75) troll bányászok (#679), olvasztókemence (#86), Raia oltár, 26. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek