Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. jan. 27. 15h:09' EZ A 859. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 860. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
ef 30 511 | energia fejlesztése 30 |
at 5188 30 | TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 30 |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
a 449 5188 10 | átadod a 449. tárgyat az 5188. kalandozónak (10 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [3,10] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ekharion. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 24 szúró, 24 vágó, 24 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion ragyás testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ekharion testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 42, gyógyulás: 11, összesen: -31 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az óriásféreg testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az agyagelementál jobb vállát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az agyagelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Vámpírtőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal végigvágod az agyagelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az agyagelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal megcsapod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Zinthurg pallossal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak!
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [4,8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [3,7] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre támadsz. Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Őstroll agyalóval megcsapod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza egyik karját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a massza pöttyös oldalát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a massza pöttyös oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 2436 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 86, gyógyulás: 35, összesen: -51 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 9.]
im 0 3 | imádkozol |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
im 0 3 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
bpk 8 | bef. parancs kivétele: 8 |
bpb 8 | bef. parancs berakása: 8 |
szk 7004 393 157 | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 62. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 2 pontért |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 35 (31) | Támadás: | 19 (21) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 37 | Védekezés: | 84 (88) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 110/117 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 317/261 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 807/85 | Pénz: | 2118 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 60/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/34 | ökölvívás: | 2/33 | szúrófegyverek: | 18/83 (+8%) |
vágófegyverek: | 22/81 (+11%) | ütőfegyverek: | 28/55 (+3%) | lőfegyverek: | 27/93 (+1%) |
dobófegyverek: | 18/81 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/91 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 84/51 | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 13/45 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 32/90 | 6. csapdaészlelés: | 5/47 |
7. gyógyítás: | 37/97 | 8. titkosírás: | 16/11 (+23%) | 9. felderítés: | 33/81 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 14/34 | 11. teológia: | 49/89 (+13%) | 12. taumaturgia: | 39/69 (+2%) |
13. versengés: | 4/11 | 14. zene: | 34/71 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 16/79 |
16. pszi: | 6/85 (+21%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 12/71 (+8%) |
19. vitalitás: | 1/19 | 20. bányászat: | 20/40 (+17%) | 21. úszás: | 17/87 |
22. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), átokmurgattyú (#225), purifikátor császár (#393) (csak egyszer), purifikátor (#157) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 482 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 5 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
8 | kristályfolyadék (#449) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | szopókő (#259) | |||
1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | magszim bél (#103) | 10 | pirkit (#153) | |||
1 | varázskő (#305) | 5 | vasérc (#152) |