Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 25. 15h:02' EZ A 358. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 359. játékheted kezdete: júl. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 6. KP: le 711 253 0 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 823 366 0 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 366. tárggyal |
* 8. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: v 15 1253 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 198 110 5 | elmormolod a 198. varázslatot |
113 | 114 | 115 | |
0 | |
|
|
1 | |
|
|
2 | |
|
|
[110,5] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél.
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (99,19)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 23, gyógyulás: 15, összesen: -8 ÉP}
h 1602 170 20 | használod az 1602. tárgyat |
hh 1167 1 | használod az 1167. tárgyat az 1. tárgyat |
hh 1269 1253 500 | használod az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat az 500. tárgyat |
im | imádkozol |
v 21 111 | elmormolod a 21. varázslatot |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az epokitféreg testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [108,4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a zombi mester jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (99,19)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 6, gyógyulás: 13, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [106,4] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a ryuku légiós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel megütöd a noth szellem fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a noth szellem testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. Kritikus ütés! (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester foszladozó testét. Kritikus ütés! (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a zombi mester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 11, gyógyulás: 15, összesen: +4 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya zselés testét. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,4] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc egyik csápját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír nyakát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 31 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 16, összesen: -1 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tormikus egér testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a tormikus egér nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A tormikus egér feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (99,19)-> 2 arany, -2 ÉP] 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a nyuhaj karbin nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (99,19)-> 10 arany, -2 ÉP] 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [103,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.
(Továbbmész...) [103,5] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku kopja. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,6] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
f 352 | kísérletezel a 352. tárggyal |
d 2 250 | eldobod a 2. tárgyat (250 darabot) |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
ef 10 547 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a rozmár sámán jobb lábát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rozmár sámán fejét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a rozmár sámán testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a rozmár sámán gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy elemi fagyförgeteg varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A rozmár sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rozmárfogat. [rozmárfog ládikóba-> (99,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 8 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 43, gyógyulás: 21, összesen: -22 ÉP}
le 366 823 0 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 823. tárgyat |
kf 253 711 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT) A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül. |
MÁGIADAGÁLY (132. VARÁZSLAT) Egy igazi főpap mostanra már egyike egyben a leghatalmasabb varázslóknak is. Jól tudja, hogy a varázslatainak sikerébe és erejébe nagy súllyal számít a taumaturgia szakértelme. Ennek időszakos megturbózását segíti a mágiadagály: elmondásakor, 5 VP és 25 VP árán a következő táborozás végéig 10-el megnő a taumaturgia szakértelmed. Anyagi komponense egy csepp sáfránypor. Ha többször elmondod a mágiadagályt, a hatás nem adódik össze. |
Erő: | 47 (68) | Szint: | 37 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (57) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 24 (39) | Védekezés: | 83 (90) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 34/43 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 979/1004 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 38 (60) | Varázspont: | 1231/796 | Pénz: | 10868 arany | Kép. pont: | 36 |
Tudatpont: | 92/64 | Pszi pont: | 220/205 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/80 (+24%) | ökölvívás: | 31/67 (+5%) | vágófegyverek: | 32/37 (+2%) |
dobófegyverek: | 31/84 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); mérg. vas dobónyíl (#190) (10 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
105,6 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,45 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 100/84 | 2. nyomkövetés: | 57/88 (+32%) | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/0 | 5. csapdakészítés: | 39/5 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/89 |
7. gyógyítás: | 18/66 | 8. titkosírás: | 5/53 | 9. felderítés: | 29/2 |
10. szörnyidomítás: | 13/2 | 11. teológia: | 46/97 (+10%) | 12. taumaturgia: | 48/24 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 3/2 | 14. versengés: | 18/26 | 15. harcművészetek: | 24/33 |
16. zene: | 36/56 (+23%) | 17. szörnyismeret: | 55/43 | 18. pszi: | 22/68 (+9%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 6/52 | 21. vitalitás: | 7/21 (+6%) |
22. bányászat: | 40/22 | 23. testépítés: | 21/52 | 24. úszás: | 5/90 (+33%) |
25. főzés: | 19/86 | 26. csapatmunka: | 5/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
villámmágia (#227) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +49 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 823, kf 253 711, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 115 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1202 TU szükséges.) |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 110 | kaja (#2) | 20 | spiritusz (#170) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | 1 | esszenciakristály (#350) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
458 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 10 | bomló esszencia (#2367) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 11 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
4 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszertartó (#210) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 3 | polip szívóka (#391) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 10 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
36 | víz (#27) |
102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|