Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 10. 12h:19' EZ A 839. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD 840. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
kf 291 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
a 1536 5230 1 | átadod az 1536. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
ef 30 506 | energia fejlesztése 30 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [13,1] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a részeg kalandozó jobb karját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [14,1] Továbbmész a város utcáján.
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 650 | bemész a 650. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 456.]
m 4 | mozogsz délre |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 630 3 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő vasalt bunkó. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 113 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az őrült varázsló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 21 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 165, gyógyulás: 2, összesen: -163 ÉP}
be 641 | bemész a 641. épületbe |
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, |
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, | varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | tűzgolyó (#155) 850 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, |
tűzmágia (#157) 510 aranyért, | háló (#186) 5600 aranyért, | állatvédelem (#192) 210 aranyért, | Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | analízis (#375) 70 aranyért. |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az őrült varázsló hosszú szakállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Zinthurg pallossal végigvágod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A következő kincseket találtad: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 34, gyógyulás: 2, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [14,3] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [13,4] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy korongfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 12 19 86 | elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 72 116 157 | elmormolod a 72. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
vv 71 70 66 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 66. varázslatot |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 7. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 8. BP: | keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronokukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül. |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
Erő: | 34 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 35 (31) | Támadás: | 19 (21) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 35 (36) | Védekezés: | 71 (75) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 110/117 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 313/240 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 807/19 | Pénz: | 1274 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/-1 | Pszi pont: | 60/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/34 | ökölvívás: | 2/33 | szúrófegyverek: | 18/56 (+5%) |
vágófegyverek: | 22/13 (+11%) | ütőfegyverek: | 28/47 | lőfegyverek: | 27/88 |
dobófegyverek: | 18/81 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 29/69 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 84/27 | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 13/36 | 5. csapdakészítés: | 32/90 | 6. csapdaészlelés: | 5/7 |
7. gyógyítás: | 37/97 | 8. titkosírás: | 15/38 | 9. felderítés: | 33/17 |
10. szörnyidomítás: | 14/34 | 11. teológia: | 49/13 (+14%) | 12. taumaturgia: | 39/62 (+1%) |
13. versengés: | 4/11 | 14. zene: | 32/91 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 16/49 |
16. pszi: | 6/9 (+12%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 12/63 |
19. vitalitás: | 1/19 | 20. bányászat: | 19/18 | 21. úszás: | 17/87 |
22. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 413 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | drótszőr (#37) | |||
10 | galachmit (#310) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa stuki (#413) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | raptor karom (#281) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1263 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 8 | madártoll (#112) | |||
16 | víz (#27) |