Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 10. 9h:25' EZ A 826. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 827. játékheted kezdete: jún. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
* 2. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 235. tárgyat |
v 5 5 40 | elmormolod az 5. varázslatot |
kpcs 1 | kapcsoló 1 |
hu 380 383 | hulladék: 380 383 |
ef 25 504 | energia fejlesztése 25 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [64,-31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Továbbmész...) [63,-31] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardszárnyú pocok farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 144, gyógyulás: 4, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [61,-31] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Látsz egy óriás liánt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo törzsfő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 103, gyógyulás: 9, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [60,-31] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo törzsfő nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 29.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő jobb vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zoloboo törzsfő fekete testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 31 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal végigvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {CSTT:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös bozsó bal vállát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a noth szellem bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [58,-31] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Továbbmész...) [57,-30] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Brujeria formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.
v 10 10 30 | elmormolod a 10. varázslatot |
be 70 | bemész a 70. titkos labirintusba |
lm 2 4 11 | mozogsz 2 4 11 |
lm 17 18 20 | mozogsz 17 18 20 |
lm 23 25 29 | mozogsz 23 25 29 |
lm 31 25 23 | mozogsz 31 25 23 |
lm 33 36 39 | mozogsz 33 36 39 |
lm 36 33 5 | mozogsz 36 33 5 |
lm 3 1 | mozogsz 3 1 |
v 5 5 40 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 4 pontért |
* 7. BP: | keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot |
VITALITÁS Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz. |
Erő: | 35 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 39 (35) | Támadás: | 19 (21) | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 34 (35) | Védekezés: | 66 (70) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 110/117 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 308/177 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -8 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 807/120 | Pénz: | 282 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 51/43 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/34 | ökölvívás: | 2/33 | szúrófegyverek: | 18/48 (+3%) |
vágófegyverek: | *21/102 (+9%) | ütőfegyverek: | 28/42 (+1%) | lőfegyverek: | 27/88 |
dobófegyverek: | 18/81 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/59 | 2. nyomkövetés: | 83/71 (+4%) | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 13/29 | 5. csapdakészítés: | 32/77 | 6. csapdaészlelés: | 4/59 (+5%) |
7. gyógyítás: | 37/37 | 8. titkosírás: | 15/38 | 9. felderítés: | 33/17 |
10. szörnyidomítás: | 14/14 | 11. teológia: | 48/55 (+8%) | 12. taumaturgia: | 39/57 (+1%) |
13. versengés: | 4/11 | 14. zene: | 31/41 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 16/49 |
16. pszi: | 5/80 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 12/63 |
19. vitalitás: | 1/19 (+119%) | 20. bányászat: | 18/78 (+10%) | 21. úszás: | 17/87 |
22. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | esszenciavédelem (#165) | pszi-ernyő (#64) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 260 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | kaja (#2) | 18 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |