335. forduló, 337. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jún. 10. 9h:25'
EZ A 826. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
827. játékheted kezdete: jún. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,-31] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy adamantit páncélt, egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Banyapók trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy Thargodan zsoldos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Chenon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 4. napon összefutsz Jennifer Lopezzel. Egy arany sárkánynadrágot, egy árnyékpáncélt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ganüid masszapáncélt, egy gron vállvédőt, egy hősi övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy őselemi gyűrűt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy vámpírkesztyűt, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zekhartax köpenyét visel. Ruházatát egy magmaköpő trófea, egy Zekhartax trófea és egy kaptárparancsnok trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon újból találkozol Jennifer Lopezzel. {max. életpontja: 4312.} Jennifer Lopezt kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 871. hetének nyerőszámai: 2, 9, 30. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku csapásvezető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 483.]

* 2. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 443.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]

* 5. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 433.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 433.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 399.]

v 5 5 40 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 394.]

kpcs 1 kapcsoló 1
Oké, mostantól automatikusan meghúzol minden kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hu 380 383 hulladék: 380 383
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

ef 25 504 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 310.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[65,-31] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték.


(Továbbmész...) [64,-31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Látsz egy mákrózsa bokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [63,-31] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardszárnyú pocok farkát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója a levegőben csattan. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 283.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[62,-31] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku csapásvezető közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 127 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 144, gyógyulás: 4, összesen: -140 ÉP}


(Továbbmész...) [61,-31] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Látsz egy óriás liánt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo törzsfő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő csontos karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zoloboo törzsfő megcsapja a fejedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 103, gyógyulás: 9, összesen: -94 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) [60,-31] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo törzsfő nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 29.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő jobb vállát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a zoloboo törzsfő fekete testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 31 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal végigvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo törzsfő fekete testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 80, gyógyulás: 4, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... [37 pontot használtál fel, van még 246.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[59,-31] A terep továbbra is sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szőrös bozsó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. {CSTT:} Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös bozsó bal vállát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a szőrös bozsó fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy noth szellem közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a noth szellem fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a noth szellem bal lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a noth szellem jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,-31] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié.


(Továbbmész...) [57,-30] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Brujeria formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
Összeakadsz UgyanKedvesPotrien. Sheran főpap-jelöltje. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy trikornis herceg trófea, egy Blounther apó trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[27 pontot használtál fel, van még 219.]

v 10 10 30 elmormolod a 10. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 2 4 11 mozogsz 2 4 11
A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.]
Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.]
A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT]
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.]
[48 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 17 18 20 mozogsz 17 18 20
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Továbbmész. [19. PONT]
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Továbbmész. [19. PONT]
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. [20. PONT] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van.
[60 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 23 25 29 mozogsz 23 25 29
Továbbmész. [19. PONT]
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Nyomulsz. [14. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT]
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT]
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT]
Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
[66 pontot használtál fel, van még 40.]

lm 31 25 23 mozogsz 31 25 23
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT]
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT]
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT]
[30 pontot használtál fel, van még 10.]

lm 33 36 39 mozogsz 33 36 39
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [6 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 36 33 5 mozogsz 36 33 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 5 5 40 elmormolod az 5. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 4 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Fürgén varázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 14, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 479 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 123 cm
IQ: 39 (35) Támadás: 19 (21) Agresszió: 10 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 34 (35) Védekezés: 66 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 110/117 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 308/177 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: -8
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 807/120 Pénz: 282 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 51/43 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2292 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9422 TP-t kaptál. Jelenleg 510855 TP-d van. A következő szinthez még 89145 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, Raia szent lovagja, woorgard. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 11048 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 18/48 (+3%)
vágófegyverek: *21/102 (+9%) ütőfegyverek: 28/42 (+1%) lőfegyverek: 27/88
dobófegyverek: 18/81

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << Zinthurg pallos (#716) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/59 2. nyomkövetés: 83/71 (+4%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/29 5. csapdakészítés: 32/77 6. csapdaészlelés: 4/59 (+5%)
7. gyógyítás: 37/37 8. titkosírás: 15/38 9. felderítés: 33/17
10. szörnyidomítás: 14/14 11. teológia: 48/55 (+8%) 12. taumaturgia: 39/57 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 31/41 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 5/80 (+3%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 12/63
19. vitalitás: 1/19 (+119%) 20. bányászat: 18/78 (+10%) 21. úszás: 17/87
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), ásót (#34) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 260 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 kaja (#2) 18 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(57,-30) a 70. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, UgyanKedvesPotrien (1850. kalandozó)
(58,-31) Dornodon rúnaköve, 33. jellempróba, Dornodon oltár
(59,-31) szőrös bozsók (#149), noth szellem (#250)
(60,-31) zoloboo törzsfő (#268), művészi porolit (#720)
(61,-31) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), zoloboo törzsfő (#268)
(62,-31) művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(63,-31) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 43. jellempróba, Dornodon oltár, érclelőhely, kardszárnyú pockok (#152)
(64,-31) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 25. jellempróba
(65,-31) Raia oltár
(66,-31) ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek