Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 19. 9h:06' EZ A 357. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD 358. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 5. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 6. KP: v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 7. KP: v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: le 711 253 0 | leveszed/lerakod a 711. tárgyat a 253. tárgyat |
* 9. KP: kf 823 366 0 | kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 366. tárggyal |
* 10. KP: vv 70 71 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
im 1 | imádkozol |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 98 20 | elmormolod a 96. varázslatot |
124 | 125 | 126 | |
35 | |
|
|
36 | |
|
|
37 | |
|
|
[98,20] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 197 2 | megveszed a 197. tárgyat 2 |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 34, gyógyulás: 19, összesen: -15 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris jobb oldalát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod az élőholt tigris testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 30 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 77, gyógyulás: 28, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [124,36] A terep továbbra is sűrű erdő. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szutykos remák! Ezt kerested. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák egyik csápját. Kritikus ütés! (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A szutykos remák csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval súrolod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 27, gyógyulás: 18, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dermesztő lidérc áttetsző testét. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 3 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 20, gyógyulás: 16, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [123,36] Tovább barangolsz a fák között. Látsz egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy óriáspók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod az óriáspók testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 23 életpontot sebeztél. A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-7 védettség). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia [lidércesszencia ládikóba-> (99,19)-> 7 arany, -2 ÉP]. 3 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 22, gyógyulás: 16, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 240 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 25 életpontot sebeztél. A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (99,19)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 88, gyógyulás: 30, összesen: -58 ÉP}
kpk 7 | kezd. parancs kivétele: 7 |
kpk 6 | kezd. parancs kivétele: 6 |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 104 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megcsapod az élőholt sullár bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 27 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 63, gyógyulás: 25, összesen: -38 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a noth szellem jobb karját. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem bal lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a noth szellem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 4 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A noth szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 061 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [121,35] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [120,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Itt csata lesz.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [118,33] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Triston Mortel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megvetően nézed a környékbeli kalandozókat, akik mindenféle mászóeszközzel próbálnak feljutni az építményre. Neked nincs szükséged ilyesmire! Irány felfelé! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya farkát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a jégtroll bal lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Mancsával a jégtroll végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). A jégtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (99,19)-> 15 arany, -2 ÉP] 2 025 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 48, gyógyulás: 14, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [117,33] Továbbra is síkságon vagy.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | |
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[117,18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek.
h 1602 170 20 | használod az 1602. tárgyat |
v 198 97 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
116 | 117 | 118 | |
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
[97,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
bb 2369 248 269 | beraksz a bankba a 2369. tárgyat (248 darabot) |
hh 1894 313 2372 | használod az 1894. tárgyat a 313. tárgyat a 2372. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs van rajta.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A seb azonnal beforr! Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-60 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-48 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 96, gyógyulás: 38, összesen: -58 ÉP}
kt 662 3 | elkészíted a 662. tárgyat (3 darabot) |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
ef 5 547 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a fagyóriás fejét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A lény lehel egyet, és a következő másodpercben fagyvihar kezd tombolni. Félresöpröd a fagyos szellőt. Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fagyóriás fejét. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a fagyóriás fejét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A fagyóriás lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. (-11 védekezés.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel súrolod a fagyóriás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a fagyóriás bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. A fagyóriás megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (99,19)-> 15 arany, -2 ÉP] 8 373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 942, sebződés: 341, gyógyulás: 69, összesen: -272 ÉP}
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal oldalát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Quwargamanga rücskös torát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quwargamanga testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a Quwargamanga jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 230 arany. 5 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
le 366 823 0 | leveszed/lerakod a 366. tárgyat a 823. tárgyat |
kf 253 711 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
FAGYÓRIÁS (653. SZÖRNY) Ez az óriás kolosszus talán nem is tudja, hogy hol van, csupán azt, hogy valaki elszakította hazájának utánozhatatlanul fagyos levegőjétől. Bánatában a rombolás és pusztítás maradt csupán neki, ehhez viszont tökéletes testalkattal áldotta meg a teremtő: csupán bicepszének átmérője felér egy megtermett szál elf legény magasságával, lábának egyetlen mozdulatával pedig úgy képes Ghalla teremtményeit a földbe nyomorítani, mint ahogy más egy a fűben menekülő quwargot tapos halálra. S akkor arról még nem is beszéltem, mire képes, amikor igazán dühödtté válik: tudatalattija fagyviharok és orkánok elszabadítására képes, mely hegyeket és dombokat képes eltörölni a föld színéről. |
Erő: | 46 (67) | Szint: | 36 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (57) | Támadás: | 65 (68) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 23 (38) | Védekezés: | 83 (90) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 34/38 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 959/664 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 38 (60) | Varázspont: | 1164/131 | Pénz: | 10976 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 92/19 | Pszi pont: | 220/216 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/8 | ökölvívás: | 31/37 (+16%) | vágófegyverek: | 32/32 (+4%) |
dobófegyverek: | 31/56 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
98,8 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,45 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 100/84 | 2. nyomkövetés: | 56/96 | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 28/0 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 38/67 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/89 |
7. gyógyítás: | 18/55 | 8. titkosírás: | 5/31 | 9. felderítés: | 28/90 |
10. szörnyidomítás: | 12/92 | 11. teológia: | 46/57 (+8%) | 12. taumaturgia: | 47/14 (+47%) |
13. szerencsejáték: | 3/2 | 14. versengés: | 17/82 | 15. harcművészetek: | 24/33 |
16. zene: | 35/7 (+2%) | 17. szörnyismeret: | 54/0 (+20%) | 18. pszi: | 22/26 (+4%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 5/91 | 21. vitalitás: | 7/3 (+6%) |
22. bányászat: | 40/20 (+2%) | 23. testépítés: | 21/52 | 24. úszás: | 4/88 |
25. főzés: | 19/36 (+10%) | 26. csapatmunka: | 5/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
segítesz max. 25 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), szőrös azuka (#903) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
tolvajvér (#364) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
szörnycsábítás (#83) | láth. észlelése (#78) | csapda álcázása (#460) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | drakolich (#760) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45, 47. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 366 823, kf 253 711, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 160 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2091 TU szükséges.) |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | alligátorbőr (#661) | 5 | amniosz (#203) | 9 | drótszőr (#37) | |||
15 | éjkő (#2369) | 1 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halálkristály (#2372) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 18 | ragasztó (#83) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | 35 | spiritusz (#170) | |||
4 | tinta (#101) | 1 | varányszem (#30) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
725 | arany (#50) | 3 | alligátorbőr cipő (#662) | 8 | bomló esszencia (#2367) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 7 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
20 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | remák szív (#264) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 22 | ugh méreg (#166) |
96 | 97 | 98 | 99 | |
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|