332. forduló, 334. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 15. 17h:53'
EZ A 1099. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
1100. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,13] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran sekrestyése. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy dal.kristálykesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mind. topázát, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy Natharion amulettet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy vadászskorpió trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Camel a Calandor, amikor összefutottatok, adott neked 2 áldott követ és 2 titkos teleportkövet (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+197 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+93 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 456.]

* 2. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 456.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 454.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 3. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+14 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 446.]

* 4. KP: vv 72 182 0 elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 5. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 422.]

* 6. KP: ef 7 507 0 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 394.]

* 7. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 354.]

* 8. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 350.]

* 9. KP: vv 177 0 0 elmormolod a 177. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 1387 143 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

185 186 187
12
13
14
(186,13) kputtyintó csalán (#247)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 340.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 290.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-regeneráció pszi képességet. A pszi regeneráció mintegy visszapattan valamiféle pajzsról, és saját magadban okozol vele kárt! (-19 életpont).
[-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 477 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 277.]

fa 43 3025 5 feladod a 43. tárgyat a 3025. kalandozónak (5 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Camel a Calandor részére szánod. Átadsz 5 tükröt. Ennek elküldése 30 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[186,13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
Összefutsz Camel a Calandorral. Sheran sekrestyése. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy dal.kristálykesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst éjmedált, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy medvebőr övet, egy mind. topázát, egy Natharion amulettet, egy rubin koszorút, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy vadászskorpió trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [185,12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki jobb karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 162 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a sötét főgnóm bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 12 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 174, gyógyulás: 0, összesen: -174 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal felnyársalod a sötét gnóm jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 475 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 8 mérg. ubuk tüskét [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP]. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 144 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gólem. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gólem mellkasát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem mellkasát. (8 támadással 283 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszurkálod a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+111 életerő.)

(Továbbmész...) [184,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Te 46 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 75, gyógyulás: 46, összesen: -29 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy harcias morf száll szembe veled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (63 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 téfea-agy, 7 ubuk tüske, 4 quwarg tojás, 3 smirglilevél, lidércesszencia. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf egyik nyakát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megkarcolod a harcias morf jobb első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+114 életerő.) Második ellenfeled egy éltető morf.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf karmával. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (93 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: ubuk tüske, 2 quwarg tojás, borkonyó bibe, szárnyas hernyó, téfea-agy, 27 madártoll. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf jobb lábát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Te 45 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal jól megszurkálod az éltető morf karmával. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-38 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 160, gyógyulás: 45, összesen: -115 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 5 borkonyó bibét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. [132 pontot használtál fel, van még 142.]

m 6 mozogsz nyugatra
[183,12] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Napsörény közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gyóntatás varázslatot lő rád. (+0 jóság.) Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 178 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 199 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 377, gyógyulás: 0, összesen: -377 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [8 pontot használtál fel, van még 134.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+462 életerő.) "De hiszen nem is működött deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 69009 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni ill. fiatalítani magadon, amint lehetséges!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184 185 186 187
11
12
13
14
(183,12) Napsörény (#7004)
(184,12) tyrannoszaurusz rex (#160), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 31. jellempróba, szopógödör (#177)
(185,12) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136), sötét gnóm (#132), Raia szent lovagja (#239), ryuku gólem (#394)
(186,13) kputtyintó csalán (#247), bűbájlidérc (#761), grok-képződmény (#149), 45. jellempróba, Camel a Calandor (3025. kalandozó)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[175,11] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy védelmező morf áll veled szemben.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {HD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A védelmező morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lomha morf farkát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 134.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[174,10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a smaragdgólem fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+111 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [173,9] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Látsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éltető morf bal lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny tüzet lehel! Iszonyatos forróság áraszt el. (103 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 3 rókafarok, 3 lidércesszencia, 5 smirglilevél, ramit kő, 3 quwarg tojás. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+114 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [173,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy harcias morf áll veled szemben.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (61 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: dözmöng szív, 7 ubuk tüske, quwarg tojás, lidércesszencia. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf bal első lábát. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a harcias morf testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf farkát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. Kritikus ütés! (4 támadással 328 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a domináns morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Apró karcolást ejt rajtad a domináns morf ollójával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A domináns morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 fiatalság italát. (ld. enc.) Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [114 pontot használtál fel, van még 20.]

m 1 mozogsz északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 762 261 230 keresed a 762. szörnyet a 261. szörnyet a 230. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [15 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-55 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 474 pontot. A következő körben tehát 474 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TITKOS TELEPORTKŐ (1387. TÁRGY)
Ez az ökölnyi méretű teleportkő szinte kiált azért, hogy a kezedbe zárd, és működésbe hozd, pusztán azzal, hogy a helyre koncentrálsz, ahol lenni szeretnél. A varázsenergiával átfűtött tárgyba a draklenek titkos varázslatának, egy ősi teleporttechnikának a formuláit zárták. Segítségével a Túlélők Földje majdnem mindegyik városába beteleportálhatsz, attól függetlenül, hogy a taumaturgia szakértelem terén mennyire is vagy jártas (a titkos teleportkő akár még a Sötét Föld városaiba is képes elteleportálni! - persze Thargodan illúzióra ekkor is szükséged lesz). Ha kilépsz az adott városból, a titkos teleportkő ereje visszarepít a mezőre, ahol azt használtad. Mivel azonban nem ismered a tárggyal kapcsolatos, vonatkozó ősi draklen varázsigéket, könnyen előfordulhat, hogy a tárgy egy-egy ilyen használat után elveszti erejét.
Ehhez a H 1387 <x koordináta> <y koordináta> parancsot kell kiadnod. A használat költsége 10 TVP. Ha városi teleport (vagy a titkos teleportkő) hatása alatt állsz, a tárgy nem működik. A kivétel tárgyát képező települések: nem teleportálhatsz vissza a csatorna nyugati oldalára, illetve nem látogathatsz meg olyan várost, ahol annak előtte még nem jártál. Csak a felszínen használhatod, épületben, labirintusban nem működik.

VÖRÖS MORFPLAZMA (2443. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, piros színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz 4D4 évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah áldozópapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 45 (62) Szint: 29 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 33 (42) Támadás: 63 (65) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 33 (45) Védekezés: 90 (95) Menekülés: 30 % Életkor: 34/156 év
Egészség: 31 (45) Életpont: 704/237 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (1) Varázspont: 1012/0 Pénz: 8973 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 37/0 Pszi pont: 202/0 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 11
Eddig összesen 2559 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 427 TP-t kaptál. Jelenleg 2 613 644 TP-d van. A következő szinthez még 386 356 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, ryuku gólem, őrjáratozó katona. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 185 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/46 ökölvívás: 33/92 (+9%) szúrófegyverek: 25/32 (+6%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 13/68
dobófegyverek: 28/2 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
173,8 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 737 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/65 (+30%) 2. nyomkövetés: 44/26 3. lopás: 2/23
4. mászás: 16/86 (+6%) 5. csapdakészítés: 30/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 9/17
7. gyógyítás: 53/32 (+88%) 8. titkosírás: 12/19 9. felderítés: 22/29
10. szörnyidomítás: 14/73 11. teológia: 43/62 (+1%) 12. taumaturgia: 47/93 (+10%)
13. szerencsejáték: 7/60 14. versengés: 15/20 (+8%) 15. harcművészetek: 37/20
16. zene: 146/89 (+49%) 17. szörnyismeret: 30/56 18. pszi: *19/100 (+2%)
19. zárnyitás: 3/57 20. vadászat: 25/97 21. bányászat: 30/35
22. testépítés: 46/32 (+22%) 23. úszás: 11/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet)
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) harci induló (#443)
tűzmágia (#157) mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> quwarg királynő (#153)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 38, az összesen kapott pontszám: 3800. (összesen ölhető: 630 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 174.33 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
89 arany (#50) 1 bűvös shuriken (#562) 1 dözmöng szív (#122)
2 gyíkfű (#201) 5 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429)
5 lidércesszencia (#1074) 27 madártoll (#112) 11 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 3 rókafarok (#124) 8 smirglilevél (#29)
1 szárnyas hernyó (#69) 3 téfea-agy (#172) 5 tükör (#43)
15 ubuk tüske (#131) 9 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 borkonyó bibe (#312) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fiatalság itala (#473)
1 kőszem (#304) 1 lila morfplazma (#2448) 1 narancs morfplazma (#2449)
1 nektoraf faggyú (#667) 8 ragasztó (#83) 7 spiritusz (#170)
2 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

172 173 174 175 176
7
8
9
10
11
12
(173,8) harcias morf (#7619), domináns morf (#7624), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(173,9) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, művészi porolit (#720), éltető morf (#7625)
(174,10) márványtorony (#175), 36. jellempróba, smaragdgólem (#417)
(175,11) bűbájlidérc (#761), védelmező morf (#7622), lomha morf (#7621), Elenios rúnaköve, 30. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek