329. forduló, 355. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 25. 12h:02'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,91] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku futárbérenc fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 691.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 687.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 677.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 673.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 671.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 669.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 669.]

h 1602 70 18 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 18 rézdarabot dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 grifftojást kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 666.]

vv 76 78 elmormolod a 76. varázslatot a 78. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 662.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 662.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[91,91] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [91,90] Továbbra is síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [92,90] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy ovimon-bokrot. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 633.]

m 2 1 6 mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra
[93,90] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [94,89] Kisebb hegyek emelkednek itt. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát. Utad során felfedezel egy oltárt.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a renegát törpe bal lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megvagdalod a renegát törpe fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A renegát törpe csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal megvágod a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A renegát törpe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Hosszas kutatás után találsz valamit. Nocsak, 1 pular kristályt. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fémbontó szójer. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb vállát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 sallank nyilat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [93,89] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [71 pontot használtál fel, van még 562.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[92,89] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a garokk testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [91,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,88] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (152 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Te 19 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 62, gyógyulás: 19, összesen: -43 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. - Ryukut akar - vonod le a következtetést, amikor észreveszed a rajtad lévő ryuku karvédő milyen sóvárgó pillantásokat csal elő belőle. Sajnos már nincs időd levetni, és élelemként felhasználni a tárgyat, úgyhogy inkább az irhád mented. Szerencsédre a lény meg sem próbál követni. [Ha legközelebb ebbe a helyzetbe kerülsz, és meg szeretnéd ryuku-val etetni a lényt, legyen nem beKFelt ryuku tárgyad.] Szomorúan konstatálod, hogy ez most nem jött össze, majd lemondóan továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+96 életerő.)
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cirkuszi fősátor (714. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 sallank nyilat. Ügyességed TF-elődött. [94 pontot használtál fel, van még 468.]

m 1 mozogsz északkeletre
[91,87] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfival. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. zafírját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
[8 pontot használtál fel, van még 460.]

le 707 leveszed/lerakod a 707. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kb 1601 816 397 kiveszel a bankból az 1601. tárgyat (816 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 féregíz nyakpántot. Kiveszel a bank széfjéből 1 halálhozó karkötőjét. Kiveszel a bank széfjéből 1 zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

tv 29 41 141 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 41. varázslatot a 141. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. 41. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: természet haragja. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elrakod a fúvócsövet, majd előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kf 417 1601 397 kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat az 1601. tárggyal a 397. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a teknőcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Leveszed a cetbőr válltömést, majd a válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kf 816 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

bb 662 1091 1117 beraksz a bankba a 662. tárgyat (1091 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 alligátorbőr cipőt. Beraksz a bank széfjébe 1 cetbőr válltömést. Beraksz a bank széfjébe 1 párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

v 169 10 elmormolod a 169. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 455.]

v 92 10 elmormolod a 92. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [1 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 3. BP: használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 434.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [9 pontot használtál fel, van még 425.]

* 5. BP: követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 425.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 385.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 21, 25.
Kimerített a gyorsvágta. (-4 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a nektoraf. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 673 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 29 (40) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 35 (39) Támadás: 60 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 37 (39) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 37/39 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 426/311 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 4
Szerencse: 34 (47) Varázspont: 748/48 Pénz: 3817 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 31/26 Pszi pont: 149/120 EFejl: 15
Eddig összesen 2523 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9570 TP-t kaptál. Jelenleg 1417297 TP-d van. A következő szinthez még 282703 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, orbitális mackósajt, quwarg ősmágus. A 301. fordulódban 5358 arany került a bankszámládra. 6134 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/74 ökölvívás: 27/89 (+2%) vágófegyverek: *22/100
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: *26/100 (+3%) dobófegyverek: 5/49

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kvazár kard (#297) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/74 2. nyomkövetés: 63/74 (+34%) 3. mászás: 17/78 (+1%)
4. csapdakészítés: 25/33 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/54 6. gyógyítás: 51/85 (+23%)
7. titkosírás: 5/89 8. felderítés: 25/72 9. szörnyidomítás: 11/64
10. teológia: 37/0 (+10%) 11. taumaturgia: 33/42 (+18%) 12. szerencsejáték: 6/2
13. versengés: 20/6 (+5%) 14. harcművészetek: 31/20 15. zene: 30/20 (+23%)
16. szörnyismeret: 42/38 (+20%) 17. pszi: 18/62 (+11%) 18. zárnyitás: 1/72
19. vadászat: 19/99 20. bányászat: 23/49 (+17%) 21. úszás: 16/92
22. főzés: 10/36 23. csapatmunka: 5/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot )
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) láthatatlanság (#76)
láth. észlelése (#78) áldomás II (#169) éber vadászkutya (#62) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) természet haragja (#141) >> férfiak (#998)
méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985) természet haragja (#141) >> nők (#999)
jégcsóva (#41) >> kísértetvarázsló (#424)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) fehér glóbusz (#47) >> fagyféreg (#640)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> vörös rakolits (#356)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar kósza (#347) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) varázsvédelem (#34) >> kneopatikus mollusk (#209)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974) tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083)
elektromos pajzs (#51) >> földsárkány (#359) oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> lajhárlord (#757)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756) varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> sötét főgnóm (#136)
varázsvédelem (#34) >> Morbid (#127) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)
védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106) védelem tűz ellen (#38) >> koboldkirály (#7045)
elektromos pajzs (#51) >> máguskobold (#7044) védelem tűz ellen (#38) >> udvari mágus (#142)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) varázsvédelem (#34) >> troll ritualista (#365)
oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186) fehér glóbusz (#47) >> Mallon (#960)
oldás (#372) >> Jerome (#956) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) védelem tűz ellen (#38) >> varkaudar mágus (#128)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1)
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 192 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2800 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 alligátorbőr cipő (#662) 1 cetbőr válltömés (#1091) 1 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 nyílvessző (#108) 1 párducbőr övtáska (#1117) 3 púderkő (#119)
1 ragasztó (#83) 17 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 1 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 1 féregíz nyakpánt (#1601) 1 grifftojás (#179)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 pular kristály (#239) 2 tüske (#22)
2 ugh méreg (#166) 1 zafír erőöv (#397)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,88) cirkuszi fősátor (#714), 9. többszemélyes kaland, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), csontváz hadúr (#423)
(91,87) manaelementál (#290), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), egy ember férfi
(91,89) Elenios oltár
(91,90) süvítő rája (#113)
(91,91) 43. jellempróba
(92,89) garokk (#73), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(92,90) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), epokitféreg (#147)
(93,89) Leah oltár, érclelőhely
(93,90) 21. jellempróba, arató csattanat (#144)
(94,89) elhagyott bánya (#1685), oltár, nómenklatúra (#158), renegát törpe (#7085), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek