Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 25. 12h:02' EZ A 354. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD 355. játékheted kezdete: nov. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
h 1602 70 18 | használod az 1602. tárgyat |
vv 76 78 | elmormolod a 76. varázslatot a 78. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 6 8 2 | mozogsz nyugatra, északra, keletre |
(Továbbmész...) [91,90] Továbbra is síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,90] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy ovimon-bokrot. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal felnyitod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1071 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 6 | mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,89] Kisebb hegyek emelkednek itt. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát. Utad során felfedezel egy oltárt.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a renegát törpe jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a renegát törpe bal lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megvagdalod a renegát törpe fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A renegát törpe csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal megvágod a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy megvágod a renegát törpe jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A renegát törpe csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A renegát törpe még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb vállát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP] 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [93,89] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a garokk testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [90,88] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Shleff fülig érő szájjal üdvözöl, mikor megpillant. Honnan kerülhetett elő?
- Aáá, barátom! Úgy örülök, hogy újra látom! Nagyszerű előadás volt, nagyszerű, én mondom! Ha gondolja, bármikor szívesen látjuk ám nézőként is - áradozik, és rögtön beljebb invitál. Rákérdezel, van-e újabb feladata számodra, de ő sajnálkozva rázza a fejét.
- Köszönöm a meghívást, Shleff, de dolgom van - mondod erre, és otthagyod.
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Jo-Lee a Mágus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (152 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Te 19 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 62, gyógyulás: 19, összesen: -43 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
le 707 | leveszed/lerakod a 707. tárgyat |
kb 1601 816 397 | kiveszel a bankból az 1601. tárgyat (816 darabot) |
tv 29 41 141 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 41. varázslatot a 141. varázslatot |
kf 111 187 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal |
kf 417 1601 397 | kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat az 1601. tárggyal a 397. tárgyat |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
bb 662 1091 1117 | beraksz a bankba a 662. tárgyat (1091 darabot) |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 169 10 | elmormolod a 169. varázslatot |
v 92 10 | elmormolod a 92. varázslatot |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 25 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért |
RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY) Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz. |
Erő: | 29 (40) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 35 (39) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 37 (39) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/39 év |
Egészség: | 32 (36) | Életpont: | 426/311 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 34 (47) | Varázspont: | 748/48 | Pénz: | 3817 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 31/26 | Pszi pont: | 149/120 | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/74 | ökölvívás: | 27/89 (+2%) | vágófegyverek: | *22/100 |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | *26/100 (+3%) | dobófegyverek: | 5/49 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kvazár kard (#297) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/74 | 2. nyomkövetés: | 63/74 (+34%) | 3. mászás: | 17/78 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 25/33 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/54 | 6. gyógyítás: | 51/85 (+23%) |
7. titkosírás: | 5/89 | 8. felderítés: | 25/72 | 9. szörnyidomítás: | 11/64 |
10. teológia: | 37/0 (+10%) | 11. taumaturgia: | 33/42 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 6/2 |
13. versengés: | 20/6 (+5%) | 14. harcművészetek: | 31/20 | 15. zene: | 30/20 (+23%) |
16. szörnyismeret: | 42/38 (+20%) | 17. pszi: | 18/62 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/72 |
19. vadászat: | 19/99 | 20. bányászat: | 23/49 (+17%) | 21. úszás: | 16/92 |
22. főzés: | 10/36 | 23. csapatmunka: | 5/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | tárgyvédelem (#178) | láthatatlanság (#76) |
láth. észlelése (#78) | áldomás II (#169) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
jégcsóva (#41) | >> | kísértetvarázsló (#424) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagyféreg (#640) | |
varázsvédelem (#34) | >> | kísértetvarázsló (#424) | varázsvédelem (#34) | >> | vörös rakolits (#356) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar kósza (#347) | varázsvédelem (#34) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar varázsló (#271) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | varázsvédelem (#34) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Pszinapszis (#974) | tükörpajzs (#101) | >> | bányarém (#7083) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | |
varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | |
oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | |
oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | |
oldás (#372) | >> | Jerome (#956) | védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 1) |
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 192 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig -2800 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | cetbőr válltömés (#1091) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 1 | párducbőr övtáska (#1117) | 3 | púderkő (#119) | |||
1 | ragasztó (#83) | 17 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
25 | arany (#50) | 1 | féregíz nyakpánt (#1601) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | pular kristály (#239) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | zafír erőöv (#397) |