330. forduló, 332. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. máj. 13. 17h:57'
EZ A 1099. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
1100. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276

SHENQUI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,21] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 moa üveggömböt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+191 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) 7 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 459.]

* 2. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 459.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.]

* 3. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+14 támadás). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 451.]

* 4. KP: vv 72 182 0 elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 5. KP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 427.]

* 6. KP: ef 7 507 0 energia fejlesztése 7
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 378.]

* 7. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 338.]

* 8. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 334.]

* 9. KP: vv 177 0 0 elmormolod a 177. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 334.]

kt 429 10 elkészíted a 429. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kaktuszbogyót. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 274.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 274.]

kf 1675 kézbeveszed/felveszed az 1675. tárgyat
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a medvebőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 273.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 272.]

h 1894 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 1 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [1 pontot használtál fel, van még 271.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 668 239 676 hulladék: 668 239 676
Hulladék, ezért nem gyűjtesz sáska amulettet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szulfint. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

hu 665 1230 654 hulladék: 665 1230 654
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elkarog szőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bruhatagnyelvet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz darázsfarkat. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

v 96 185 31 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

187 188 189
20
21
22

[185,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy lőfegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Kiderül azonban, hogy már túl tapasztalt vagy - így nem tudnak tanítani. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[184,31] Még mindig a városban vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 25350 pontot kell rákölteni.) Találsz egy Vlagyimir szobrát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó testét. (5 támadással 392 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 28 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 192, gyógyulás: 0, összesen: -192 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 28 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 107, gyógyulás: 18, összesen: -89 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 126, gyógyulás: 0, összesen: -126 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+57 életerő). [-15 varázspont.] Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 bruhatagnyelvet 7 aranyért, 1 darázsfarkat 14 aranyért, 11 elkarog szőrt 11 aranyért, 21 pular kristályt 168 aranyért, 1 sáska amulettet 15 aranyért, 1 szulfint 20 aranyért.
[31 pontot használtál fel, van még 215.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

m 8 7 1 mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre
[183,30] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és egy rókafarok. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Találsz egy templomot. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Van itt egy szörnypiac (647. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (656. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,21] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az ekharion jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 33 aranyat. 1 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az éltető morf bal lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal meghorzsolod az éltető morf testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+112 életerő.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy változatos morf.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 415 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a változatos morf testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Előremozdulva, a változatos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 ezüsttollú nyilat. Találsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,20] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy változatos morf.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a változatos morf testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf jobb oldalát. (5 támadással 478 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megérinted a változatos morf testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a változatos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf farkát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (5 támadással 373 életpontot sebezve.) Te 46 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a változatos morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A változatos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 49, gyógyulás: 46, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 1 aranyló ugarhéjat. [74 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[189,19] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Te 38 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 8, gyógyulás: 38, összesen: +30 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy brutális morf.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a brutális morf jobb első lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf bal szárnyát. Kritikus ütés! (6 támadással 384 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöfködöd a brutális morf bal hátsó lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A brutális morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a brutális morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. (ld. enc.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló jobb vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 218 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a mágiamorfáló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 29 életpontot vesztettél. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 Amélia nyakláncát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [189,18] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (48 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az éltető morf jobb oldalát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Te 56 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {HD:} Cápafoggal megkarcolod az éltető morf testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Csáprágójával az éltető morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 79, gyógyulás: 56, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megbököd a harcias morf jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A harcias morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A harcias morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 aranyat. Észreveszel egy kihívás tornyát. Találsz egy lápi hajlékot. Észreveszel egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 120.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Tölgyfapajzsos Tarfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Lássuk, mennyire értesz a harcművészethez! Hat, egymásra rakott téglát kell egyetlen csapással szétzúznod. Felsorakozol, mélyeket lélegzel, és felemeled az öklödet. Koncentrálod a kít, és egyetlen, jól irányzott csapással eltöröd a kőkupacot. 540 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladatod egy noth szellem legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! Azonnal megadod magad. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 100.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Lamzorjiuslopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy bronzpengét! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy moa zafír. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy agyartőr. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy szubreális vámpír!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír testét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy sárkánypikkely. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy drakolder szem. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[189,17] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy aurapollátor!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aurapollátor bal lábát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal eltalálod az aurapollátor testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 remák szivet. 1 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda pikkelyes testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) {HD:} Cápafoggal megdöföd a nanda testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 073 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 4 kvazárt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
Összeakadsz Octavianus II. Elenios fanatikusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hoarián bőrövet, egy hoarián bőrzekét, egy mágusköpenyt, egy optiri agysisakot, egy örökkévaló holdkőjét, egy Raia csataszoknyáját, egy rubin koszorút, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy vortex talizmánt, egy zafír fülbevalót és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó!
7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [48 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 775 237 keresed a 775. szörnyet a 237. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mocsári férget. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a dalos szilmill. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 472 pontot. A következő körben tehát 469 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓGYÍTÓMESTER (544. TUDATI KÉPESSÉG)
Mikor a tudati energiák hasznosításáról beszélünk, akkor nem egyszerűen csak az ismert módszerek újraértelmezését értjük ez alatt. Ugyanis a széles körben ismert módszerek hatásfoka egy bizonyos határon túl már nem növelhető tovább. A kasztroplanáris tér titkainak megismerésével egészen új módszerek kidolgozására nyílik lehetőség, mint például a gyógyítás terén. Rájöhettek például arra, hogy még a legbonyolultabb élő szervezetet is - egészen sejtszintig lebontva - könnyedén fel lehet térképezni a tudati erőd falai közt. Az élet értelme, amely elvont kérdés mindeddig logikai úton megoldhatatlan feladványnak tűnt, 'odaát', a tudati síkon végiggondolva csupán egy tökéletesen tiszta és világos képlet. Ha eljutottatok a közös gondolkodás ilyen letisztult szintjére, akkor már könnyen a gyógyítás mestereivé válhattok. [Mostantól a GY parancs, és minden gyógyító varázslat hatása a karakterszinted %-kal (de maximálisan 100 %-kal) többet gyógyít. Gyógyítómester képesség a hasonló hatásokkal összeadódik, és aktiválást nem igényel, mindig működni fog.]

ÁTLÁTSZÓ MORFPLAZMA (2451. TÁRGY)
Teljesen átlátszó, színtelen, lüktető kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah áldozópapja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

Erő: 46 (63) Szint: 29 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 33 (42) Támadás: 63 (65) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 33 (45) Védekezés: 90 (95) Menekülés: 30 % Életkor: 34/142 év
Egészség: 31 (45) Életpont: 704/393 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (61) Varázspont: 1012/0 Pénz: 9045 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 37/3 Pszi pont: 202/12 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 7
Eddig összesen 2534 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 794 TP-t kaptál. Jelenleg 2 648 397 TP-d van. A következő szinthez még 351 603 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, ryuku gólem, őrjáratozó katona. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 185 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/46 ökölvívás: 33/75 (+18%) szúrófegyverek: 25/19 (+2%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 13/60 (+16%)
dobófegyverek: *27/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,17 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 737 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 53/5 (+15%) 2. nyomkövetés: 44/26 3. lopás: 2/23
4. mászás: 16/80 (+11%) 5. csapdakészítés: 30/9 (+7%) 6. csapdaészlelés: 9/17
7. gyógyítás: 51/34 (+22%) 8. titkosírás: 12/14 9. felderítés: 22/29
10. szörnyidomítás: 14/66 11. teológia: 43/60 (+203%) 12. taumaturgia: 47/71 (+14%)
13. szerencsejáték: 7/60 14. versengés: 15/12 (+7%) 15. harcművészetek: 37/20 (+3%)
16. zene: 146/7 (+33%) 17. szörnyismeret: 30/23 18. pszi: 19/79 (+38%)
19. zárnyitás: 3/57 20. vadászat: 25/97 21. bányászat: 30/33 (+3%)
22. testépítés: 45/88 (+22%) 23. úszás: 11/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 22 lehet)
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) harci induló (#443)
mentális pajzs (#72) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
halálvarázslat (#124) >> quwarg királynő (#153)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): új. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125.
A morf invázióban megölt morfok száma: 28, az összesen kapott pontszám: 2800. (összesen ölhető: 618 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 56 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 207.24 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
11 elkarog szőr (#665) 3 gernim balzsam (#1894) 2 gyíkfű (#201)
1 isteni könnycsepp (#260) 7 kaja (#2) 21 pular kristály (#239)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáska amulett (#668) 1 szulfin (#676)
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
261 arany (#50) 1 Amélia nyaklánca (#1538) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fehér morfplazma (#2445)
1 ilkin érc (#232) 10 kaktuszbogyó (#429) 2 kék morfplazma (#2442)
4 kvazár (#244) 1 lila morfplazma (#2448) 8 madártoll (#112)
1 moa üveggömb (#383) 1 mocsári penke (#148) 1 narancs morfplazma (#2449)
6 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124)
1 sárga morfplazma (#2447) 1 szvó-ektoplazma (#151) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

187 188 189 190
16
17
18
19
20
21
22
(188,21) ekharion (#232), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), törpe bánya (#435), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), oltár, érclelőhely
(189,17) kristálypalota (#401), aurapollátor (#222), nanda (#224), Octavianus II (3311. kalandozó)
(189,18) éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), kihívás tornya (#502), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), szubreális vámpír (#223)
(189,19) kputtyintó csalán (#247), brutális morf (#7620), mágiamorfáló (#7623), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Fairlight oltár
(189,20) Raia rúnaköve, bűbájlidérc (#761), változatos morf (#7626)

Üzenet küldése a karakternek