327. forduló, 329. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 2. 12h:07'
EZ A 808. JÁTÉKHETED, 328. FORDULÓD
809. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,-32] koordinátán.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy uzbány csőrt, egy lajhár csontot, 6 kaját és 6 kaját.
Ravashack, amikor találkoztál vele, adott neked egy főnixtollat.
Kárász egyszer odajött hozzád, és adott neked egy kötelet és 2 fémrudat.
UgyanKedvesPotrien, amikor összefutottatok, adott neked egy mágusölőt. Varázserőd regenerálódik. (+145 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 850. hetének nyerőszámai: 8, 15, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 551.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 551.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 551.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 547.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +28 max. életerő, +28 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 541.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 539.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 537.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 537.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 537.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 535.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.]

* 7. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 27. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 533.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 8. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 501.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
70 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 501.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 471.]

ef 17 503 energia fejlesztése 17
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 443.]

vi 5 5 40 viselkedésed: 5 5 40
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

id 82 100 idomítod a 82. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

fkt 273 1 felt. készítesz a 273. tárgyat (1 darabot)
fkt 273 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

t 9146 támadod a 9146. KT tagjait
FT 9146 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[55,-33] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 40.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Mágusölővel végigvagdosod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az 5 qwarg rohamosztagos. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Messze hajítod a vacak kis arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy qwarg rohamosztagos trófeát. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 58, gyógyulás: 13, összesen: -45 ÉP}


(Továbbmész...) [54,-34] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy zoloboo sámán. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vapár cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [53,-35] Az erdőt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 413.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 393.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 393.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[52,-36] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel végigvagdosod a vadász quwarg torát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a vadász quwarg torát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}


(Továbbmész...) [51,-37] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. 13 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar felderítő bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Mágusölővel megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. Messze hajítod a vacak kis autentikus vámpír trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar felderítő trófeát. 1440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 126, gyógyulás: 23, összesen: -103 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+84 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,-37] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Felfedeztél egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [90 pontot használtál fel, van még 303.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 283.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[49,-38] Fák, mindenütt csak fák.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [48,-39] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal középső lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [47,-40] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az arató csattanat egyik lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vámpírtőrrel jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az arató csattanat nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjazva veted magad a vízre. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. [30 pontot használtál fel, van még 253.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Kutatásodat végül siker koronázza. Több tárgyat látsz a földön: 2 pirkit. Elteszed őket. [20 pontot használtál fel, van még 233.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. Sajnos nincs nálad az a tárgy. Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 128.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 128.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-28 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 21.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól borzalmas hatalmú kalandozó helyett iszonyatos hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +28 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 128 pontod maradt, ebből a következő körre 128 pontot vihetsz át. Kapsz még 469 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 328. fordulód.

Erő: 35 (38) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 36 Támadás: 19 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 (34) Védekezés: 43 Menekülés: 40 % Életkor: 110/110 év
Egészség: 37 Életpont: 301/284 Jellem: semleges Tul. pont: -8
Szerencse: 35 (37) Varázspont: 807/32 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 31/25 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2253 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5683 TP-t kaptál. Jelenleg 452357 TP-d van. A következő szinthez még 147643 TP szükséges. Trófeáid: ezoterikus mardel, varkaudar felderítő, qwarg rohamosztagos. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 10648 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 2/33 szúrófegyverek: 18/12 (+3%)
vágófegyverek: 21/27 (+16%) ütőfegyverek: 28/30 lőfegyverek: 27/83
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << mágusölő (#422) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/29 (+30%) 2. nyomkövetés: 82/83 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/29 5. csapdakészítés: 32/63 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 36/17 (+30%) 8. titkosírás: 14/48 9. felderítés: 32/67 (+40%)
10. szörnyidomítás: 13/94 11. teológia: 47/46 (+14%) 12. taumaturgia: 39/41 (+3%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 29/1 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 3/56 (+3%) 17. zárnyitás: 1/25 18. vadászat: 12/63
19. bányászat: 18/28 20. úszás: 17/87 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 13 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 164 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37) 1 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranypikkely (#415) 5 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 2 pirkit (#153) 1 rövid íj (#107)
4 ugh méreg (#166) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,-40) arató csattanatok (#144), tavacska, oltár
(48,-39) quwarg királynők (#153), kihívás tornya (#502), Leah oltár, élőholt tigris (#766)
(50,-37) mínosz-kúp (#178), oltár
(51,-37) Leah oltár, varkaudar felderítő (#7133)
(52,-36) szopógödör (#177), 42. jellempróba, vadász quwargok (#241)
(53,-35) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 46. jellempróba, Leah oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(54,-34) zoloboo sámánok (#230), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), noth szellem (#250)
(55,-33) gumifa (#38), qwarg rohamosztagos (#242)

Üzenet küldése a karakternek