Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 6. 9h:18' EZ A 804. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD 805. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4784 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot |
* 4. KP: | használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 27. varázslatot |
* 8. KP: | használod a 235. tárgyat |
kf 465 317 1549 | kézbeveszed/felveszed a 465. tárgyat a 317. tárggyal az 1549. tárgyat |
kt 111 1 | elkészíted a 111. tárgyat (1 darabot) |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
kf 425 2 | kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe |
kf 182 1 | kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe |
fkt 273 | felt. készítesz a 273. tárgyat |
fog 82 274 | elfogod a 82. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 43 274 | elfogod a 43. szörnyet a 274. tárggyal |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 21 503 | energia fejlesztése 21 |
v 84 82 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 82 100 | idomítod a 82. szörnyet 100 pontért |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku csapásvezető fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [56,-36] Dombos terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Egy lekötözött Főnixet árnymanó gyerekek sav csepegtetésével kínoznak. Ha segíteni akarsz, költs el 1 TVP-t! (52. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy ekharion. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [55,-35] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a massza testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a massza tömpe orrát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A massza csapása csak a levegőt találja. A massza csapása csak a levegőt találja. A massza csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza vágása nem talált el. Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 magszim belet. 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 32, gyógyulás: 13, összesen: -19 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [53,-33] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy ekharion. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [53,-32] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
im 0 3 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [55,-32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy arató csattanat. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Magad mögé lököd a pitiáner tetemember trófeát, és kinyersz egy alkalmas arató csattanat trófeát. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 25, gyógyulás: 27, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [56,-32] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ezoterikus mardel. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 drótszőrt. Elhajítod a vacak sírlidérc trófeát, és kiszedsz egy ezoterikus mardel trófeát. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot |
PENGEPAJZS (425. TÁRGY) A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem. A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t. |
MITHRIL SISAK (465. TÁRGY) A mithril sisak mellett elsősorban csekély súlya, másodsorban a fej tökéletes védelme szól. A mithril sisak nemcsak megnöveli a védettségedet héttel, de még ad egyet az ügyességedhez is. Előállítása kizárólag mágikus úton lehetséges, egy bev formázó minta, 8 mithril, 4 ezüst, egy moa smaragd (ez csak a díszítés kedvéért), egy vaskohó, 100 arany és 100 TVP segítségével. A mithril sisak használatához min. 17. szintűnek kell lenned. |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
Erő: | 35 (38) | Szint: | 19 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 36 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 33 (34) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 110/110 év |
Egészség: | 37 | Életpont: | 289/290 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | -11 |
Szerencse: | 35 (37) | Varázspont: | 779/1 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 31/21 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/34 | ökölvívás: | 2/33 | szúrófegyverek: | 18/9 (+12%) |
vágófegyverek: | 21/11 (+3%) | ütőfegyverek: | 28/30 | lőfegyverek: | 27/83 |
dobófegyverek: | 18/78 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << mágusölő (#422) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/99 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 82/71 | 3. lopás: | 1/23 |
4. mászás: | 13/29 | 5. csapdakészítés: | 32/63 | 6. csapdaészlelés: | 4/41 |
7. gyógyítás: | 35/87 | 8. titkosírás: | 14/48 (+20%) | 9. felderítés: | 32/27 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 13/94 | 11. teológia: | 47/32 (+16%) | 12. taumaturgia: | 39/38 (+1%) |
13. versengés: | 4/11 | 14. zene: | 28/71 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 16/49 |
16. pszi: | 3/53 (+3%) | 17. zárnyitás: | 1/25 | 18. vadászat: | 12/63 |
19. bányászat: | 18/28 (+20%) | 20. úszás: | 17/87 | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak |
kutatsz max. 180 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer), vasalt bunkót (#181) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | esszenciavédelem (#165) | pszi-ernyő (#64) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tormikus egér (#218) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
természet haragja (#141) | >> | Zan Rendje (#9110) | természet haragja (#141) | >> | Mesterek Bandája (#9112) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | jégcsóva (#41) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg nagymester (#214) | villámcsapás (#50) | >> | trikornis herceg (#261) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
életpajzs (#142) | >> | Leah hívők (#991) | varázsvédelem (#34) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | varázsvédelem (#34) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
varázsvédelem (#34) | >> | varkaudar bajnok (#190) | varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | trikornis (#104) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 240 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 1 | vapár ág (#110) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) |