322. forduló, 324. forduló, Drowsy Druid Abasc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 24. 9h:21'
EZ A 780. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
781. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4784
SZÁMLA : XXXX

DROWSY DRUID ABASC KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [168,19] koordinátán.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked egy fekete bőrcsizmát.
Kárász, amikor találkoztál vele, adott neked 6 kvazárt (ld. enc.).
NépekMindenSzigete egyszer odajött hozzád, és adott neked egy arany pikkelyvértet (ld. enc.), egy vámpírtőrt (ld. enc.), egy szeksztánst, 73 kaját és egy aranytermő ládikót. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+123 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 823. hetének nyerőszámai: 23, 17, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 453.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 165. varázslatot a 64. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 449.]

* 4. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: álompor (183,31)-> (1 ap), arany karperec (184,32)-> (26 ap), bronzpenge (183,31)-> (12 ap), bronzsisak (183,31)-> (9 ap), dentor bőr (183,31)-> (kudarc), drótszőr (183,31)-> (32 ap), kőszem (183,31)-> (5 ap), mérg. ubuk dobónyíl (183,31)-> (84 ap), nyu-shuriken (183,31)-> (48 ap), ormánygőte csont (183,31)-> (12 ap), rákpajzs (183,31)-> (10 ap), raptor karom (183,31)-> (12 ap), réz papi karkötő (184,32)-> (20 ap), szirén köpenye (kudarc), szöges bunkó (183,31)-> (kudarc), szürke bőrkesztyű (183,31)-> (kudarc), szvó-ektoplazma (183,31)-> (20 ap), varkaudar lándzsa (183,31)-> (5 ap), összesen 296 arany, 36 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 443.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 437.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 437.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 19. varázslatot a 27. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 427.]

* 7. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 397.]

kf 465 456 kézbeveszed/felveszed a 465. tárgyat a 456. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Lecsatolod a gromak páncélt, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kf 422 1 kézbeveszed/felveszed a 422. tárgyat a jobb kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

ff 364 422 182 felt. fegyverváltás: 364 422 182
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr << mágusölő << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

vv 19 12 88 elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 397.]
[A parancs tárolásra került.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
AA 504 2 535 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

aa 504 535 415 átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 415. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál át tárgyat senkinek sem ill. a legutóbbi A parancs kudarcot vallott. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 8 bef. parancs berakása: 8

vv 83 3 11 elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 11. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Fürgén varázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 397.]
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
[A parancs tárolásra került.]

at 3796 10 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

at 5300 10 TU-t adsz át az 5300. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 395.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[167,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg nagymester. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 23 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 71, gyógyulás: 8, összesen: -63 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). [9 pontot használtál fel, van még 386.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Bronzhajlító Turgfil nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy büntető praglonc. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 95 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A kalandmester egy hatalmas, titanitból faragott ajtó elé vezet, amelyen egy óriási, lelakatolt vaspánt van. Ezt az ajtót kell kinyitnod, 10 percet kapsz rá. A kezedbe nyomnak egy zárnyitó készletet, ezt kell használnod. Elvacakolsz a lakattal, közben a zárnyitó készlet is elgörbül, de végül sikerül kinyitni! Ekkor döbbensz rá, hogy az ajtó is be van zárva! Sem időd, sem működőképes zárnyitó készleted nincs már erre a feladatra.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 366.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklópvansók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy quwarg nagymester. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 285 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Sajnálkozva megrázod a fejed: nem vagy birtokában a szükséges pszi képességnek!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 346.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[167,21] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [167,22] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ryuku csapásvezető. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 26.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 168 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [18 pontot használtál fel, van még 328.]
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyűnek érzed magad. Minden olyan áttetszővé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg előtted, és a következőket mondja:
- Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz... Először azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielőtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E szerint lehetőséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen, vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának?
Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja:
- Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül időben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod.
Mivel ez az első alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót - ő is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun keresztül - persze ha rátalálsz... Agyő, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig, sőt, újabb dolgok is feltűnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerűbb életformák halott lelke. Az élők pedig izzó, fényes lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel. Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak gondolsz egyet, és máris odébb szökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül. Mintha levegőből lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni...

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Továbbra is a zöld, füves síkság felett suhansz árnyként. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié.

(Továbbmész...) Vált a terep: bozótos vidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

(Továbbmész...) Besüvítesz egy dús vegetációjú erdőbe. Látod, hogy a fák törzse különböző színű energiától pezseg: az öregebb fáké sötét, a fiataloké világosbarna. Felfedeztél egy vapár cserjét. Ahogy süvítesz, megpillantasz egy varkaudar bajnokot. Bár nem láthat Téged, látszik rajta az idegesség: valahogy érzékeli a túlvilági jelenlétet. Gyorsan odébbállsz. [30 pontot használtál fel, van még 298.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát.

(Továbbmész...) A terep még mindig füves síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ahogy süvítesz, megpillantasz egy arató csattanatot. Bár nem láthat Téged, látszik rajta az idegesség: valahogy érzékeli a túlvilági jelenlétet. Gyorsan odébbállsz. Megjelenik egy sötét motyogó. Ugyanabban a világban van, mint Te. Rád támad!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sötét motyogó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sötét motyogó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 árnyéksarat. Kiszedsz egy sötét motyogó trófeát. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) A terep még mindig füves síkság. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Összefutsz egy lénnyel, amely az árnyékvilág lakója. Ez egy sötét motyogó. A harc elkerülhetetlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét motyogó jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmaival a sötét motyogó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sötét motyogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 1548. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 5. BP: használod a 336. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 7. BP: keresed az 55. szörnyet a 91. szörnyet a 360. szörnyet
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: visszahúzódsz egy biztonságosnak látszó zimszametikus kratációba, és energiaszintedet a minimumra csökkentve, álomba merülsz... Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 268 pontod maradt, ebből a következő körre 268 pontot vihetsz át. Kapsz még 464 pontot. A következő körben tehát 732 pontot költhetsz el.
(Eleinte könnyen előfordulhat, hogy amíg halott vagy, 30-nál több TVP-d marad meg a kör végére. Az így megmaradt pontokat még élelemszerzésre vagy gyógyításra sem költhetjük el. Ezért ilyenkor tetszőleges mennyiségű TVP-t átvihetsz a következő körre. Egy tipp, hogy mit kezdhetsz a sok TVP-vel: a GYK 28 <TVP> parancs még egy szellemnek is működik...)

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KVAZÁR (244. TÁRGY)
Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája.

ARANY PIKKELYVÉRT (456. TÁRGY)
Az arany pikkelyvért egy nagyhatalmú mágikus tárgy, egy páncél, amelyet sárkánypikkelyből kovácsolnak. Elkészítéséhez egy arx formázó minta, 15 sárkánypikkely, 15 vas, 30 pirkit, 200 arany és egy vaskohó jelenléte szükséges, valamint értened kell a varázstárgyak készítéséhez. Ha mindez megvan, add ki a KT 456 parancsot, 200 TVP-ért. Megéri a fáradozást, mert az arany pikkelyvért, amellett, hogy 20-al növeli a védettségedet, ad +4 -et az energiatámadások elleni mentődobásodhoz is. Arany pikkelyvértet 18.-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem vehet fel, mert a vért azonnal szétégeti (de azért nem halsz bele néhány esetleges szintvesztésbe.)

VÁMPÍRTŐR (364. TÁRGY)
A vámpírtőr egyike a leghasznosabb fegyvereknek. Korántsem azért, mert olyan könnyű lenne segítségével elbánni akármelyik ellenféllel, hanem azért, mert igen jól védi gazdáját. A tőrbe valamikor egy nagyhatalmú mágus vámpirizáció varázslatot zárt be, amely még mindig működik. Ennek köszönhetően ha a tőrrel megsebzel valakit (de ez csak a tőrre érvényes), akkor te a sebzéstől függően gyógyulsz, úgy mint a vámpirizáció varázslatnál. A tőr szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható, a vele okozott sebzés 2D4+3, és képes mágikus lényeket is megsebezni.

KARAKTERLAP

Drowsy Druid Abasc, egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

Erő: 35 Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 123 cm
IQ: 33 Támadás: 18 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 14 Menekülés: 40 % Életkor: 110/110 év
Egészség: 37 Életpont: 287/287 Jellem: semleges Tul. pont: -11
Szerencse: 35 (36) Varázspont: 779/15 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 31/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2241 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2182 TP-t kaptál. Jelenleg 441047 TP-d van. A következő szinthez még 8953 TP szükséges. Trófeád: sötét motyogó. A 315. fordulódban 9999 arany került a bankszámládra. 10398 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/34 ökölvívás: 1/74 (+26%) szúrófegyverek: 17/94
vágófegyverek: 21/8 (+1%) ütőfegyverek: 28/30 (+2%) lőfegyverek: 27/83
dobófegyverek: 18/78

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << mágusölő (#422) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/49 2. nyomkövetés: 82/55 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/29 5. csapdakészítés: 32/63 6. csapdaészlelés: 4/41
7. gyógyítás: 35/87 8. titkosírás: 14/28 9. felderítés: 32/13
10. szörnyidomítás: 13/94 11. teológia: 47/4 (+6%) 12. taumaturgia: 39/36 (+1%)
13. versengés: 4/11 14. zene: 28/41 (+30%) 15. szörnyismeret: 16/49
16. pszi: 3/47 (+11%) 17. zárnyitás: 1/25 (+8%) 18. vadászat: 12/63
19. bányászat: 17/88 20. úszás: 17/87 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 75% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 180 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), bávatag golombár (#165), ember (#1), Leah hívők (#991), elf (#2), mutáns (#9), troll (#5), Kerekkorsó Rendje (#9136), Összhangzat (#9152), Mélysötét Vándorai (#9149), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem (#165) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), természet haragja (#141), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tormikus egér (#218) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
természet haragja (#141) >> Zan Rendje (#9110) természet haragja (#141) >> Mesterek Bandája (#9112)
villámcsapás (#50) >> qwarg rohamosztagos (#242) jégcsóva (#41) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> quwarg nagymester (#214) villámcsapás (#50) >> trikornis herceg (#261)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
életpajzs (#142) >> Leah hívők (#991) varázsvédelem (#34) >> kőkorszaki szaki (#109)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 harcos, 8 királynő, 6 élőholt, 6 vadász, 6 nagymester, 5 parafenomén, 4 rohamosztagos.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 61 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
328 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arany karperec (#194)
1 arany papi karkötő (#309) 3 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 balkezes gyűrű (#1549) 1 bányászcsákány (#434)
3 borkonyó bibe (#312) 20 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126)
1 bronzsisak (#88) 4 bumeráng (#249) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 dentor bőr (#551) 1 dorony duda (#235) 1 dözmöng szív (#122)
16 drótszőr (#37) 1 Eldereth kristály (#511) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 5 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fekete bőrcsizma (#247)
8 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
8 fülemüle agyar (#267) 3 fűszertartó (#210) 1 gromak páncél (#270)
9 gyenge méreg (#26) 1 hosszú íj (#111) 9 isteni könnycsepp (#260)
2 kavadu iszák (#25) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 kőszem (#304) 1 kötél (#92) 1 kulcskarika (#648)
29 madártoll (#112) 10 magszim bél (#103) 1 mágusköpeny (#453)
5 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165) 1 mászókarom (#78)
12 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mithril (#352) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nehéz harci kesztyű (#464) 4 nyu-shuriken (#157) 1 obszidián karkötő (#229)
4 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 32 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 10 pukkanó tűcsapda (#336) 1 pular kristály (#239)
7 quwarg tojás (#360) 1 rákpajzs (#98) 1 raptor karom (#281)
1 raptor szablya (#482) 2 remák szív (#264) 1 réz papi karkötő (#307)
49 rézdarab (#70) 1 rövid kard (#171) 2 sáfránypor (#211)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 sólyomcsőr (#1223) 5 spiritusz (#170)
6 sullár hólyag (#168) 1 szent kehely (#257) 1 szirén köpenye (#820)
1 szöges bunkó (#8) 7 szögletes kő (#17) 1 szuper dobóháló (#273)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 távcső (#42)
144 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278) 12 uzbány csőr (#169)
1 vapár ág (#110) 3 varányszem (#30) 8 varázskő (#305)
1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181)
10 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182) 8 vashegyű nyíl (#176)
1 vassisak (#160) 1 virág szimbólum (#143) 28 víz (#27)
2 vizestömlő (#3) 1 zangrozi csizma (#451) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 aranytermő ládikó (#504) 73 kaja (#2) 1 szeksztáns (#32)
1 vámpírtőr (#364) 1 arany pikkelyvért (#456) 6 kvazár (#244)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 árnyéksár (#61)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(55,-39) quwarg nagymester (#214), kihívás tornya (#502), 47. jellempróba
(55,-38) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 23. jellempróba
(55,-37) ryuku csapásvezető (#778)
(55,-36) márványtorony (#175), Raia oltár
(55,-35) phua-kúp (#372), 23. jellempróba
(55,-34) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(55,-33) gumifa (#38)
(55,-32) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), sötét motyogó (#37)
(55,-31) Thargodan csatamező (#432), 47. jellempróba, Raia oltár, sötét motyogó (#37)

Üzenet küldése a karakternek