Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 2. 15h:01' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2264 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: hh 1546 1100 1133 | használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 2. KP: le 253 711 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat |
* 3. KP: vv 26 227 364 | elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot |
* 4. KP: kf 812 366 0 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal |
* 5. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 6. KP: vv 224 86 88 | elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. KP: v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 176 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 49 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 248 1 | beraksz a bankba a 248. tárgyat (1 darabot) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
h 1167 2 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,98] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 84, gyógyulás: 6, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [89,99] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy xirnox közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a xirnox lila hasát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a láplidérc jobb lábát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megütöd a láplidérc nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg farkát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel iszonyatosan megcsapod az északi aurach fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az északi aurach jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. [aurach fog ládikóba-> (97,107)-> 3 arany, -2 ÉP] 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az óriás csontváz jobb karját. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [91,101] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-6 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [92,102] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a téfea magoflux testét. Kritikus ütés! (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 78 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hegyi rák jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rákpáncélt. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,104] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár hatalmas testét. Kritikus ütés! (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod az élőholt sullár jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 85, gyógyulás: 18, összesen: -67 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 85 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz jobb lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a Thargodan csontváz bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 978 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [95,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
ef 10 540 | energia fejlesztése 10 |
kt 3 4 | elkészíted a 3. tárgyat (4 darabot) |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: mak 1 0 0 | makró 1 |
h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
vv 3 83 78 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot |
v 460 0 0 | elmormolod a 460. varázslatot |
hh 1660 1534 1554 | használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat |
le 812 366 0 | leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat |
kf 253 711 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal |
h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
tf 1 10 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
tf 1 11 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
tf 1 12 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
Erő: | 45 (61) | Szint: | 34 | Merészség: | 9/1 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 31 (56) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 23 (38) | Védekezés: | 74 (80) | Menekülés: | 10 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 24 (37) | Életpont: | 904/849 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (54) | Varázspont: | 1006/237 | Pénz: | 12473 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 92/8 | Pszi pont: | 215/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/61 | ökölvívás: | 29/88 (+4%) | vágófegyverek: | 31/89 (+1%) |
dobófegyverek: | 30/19 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 116,45 |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 135 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 92/86 (+42%) | 2. nyomkövetés: | 52/48 | 3. lopás: | 4/76 |
4. mászás: | 27/45 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 37/46 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/99 |
7. gyógyítás: | 18/45 | 8. titkosírás: | 5/20 | 9. felderítés: | 27/67 |
10. szörnyidomítás: | 12/92 | 11. teológia: | 41/41 (+17%) | 12. taumaturgia: | 35/68 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 2/75 (+10%) | 14. versengés: | 17/32 (+4%) | 15. harcművészetek: | 23/49 |
16. zene: | 32/98 | 17. szörnyismeret: | 49/90 | 18. pszi: | 21/4 (+4%) |
19. zárnyitás: | 4/40 | 20. vadászat: | 5/81 | 21. vitalitás: | 6/47 |
22. bányászat: | 32/63 (+2%) | 23. testépítés: | 20/30 | 24. úszás: | 2/15 |
25. főzés: | 18/19 (+9%) | 26. csapatmunka: | 4/63 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), hűségérmét (#1141) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218) |
mászol max. 56 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753), szutykos remák (#191) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | esszenciavédelem 2 (#188) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155), tűzeső (#61), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mágus (#175) | villámsújtás (#89) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | villámsújtás (#89) | >> | drakolich (#760) | |
tűzeső (#61) | >> | bandita (#758) | tűzeső (#61) | >> | quwarg felderítő (#299) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg harcos (#201) | villámcsapás (#50) | >> | élőholt tigris (#766) | |
tűzgolyó (#155) | >> | élőholt ősmágus (#179) | tűzgolyó (#155) | >> | jégtörő (#656) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégzabáló (#649) | elektromos pajzs (#51) | >> | Tguarkhan (#212) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | elektromos pajzs (#51) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 2) |
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): 3. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 47. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 812 366, kf 253 711, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 141 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 5 nap szükséges, hogy használhassátok. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 700 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 8 | vasérc (#152) | 2 | vashegyű nyíl (#176) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
479 | arany (#50) | 4 | amniosz (#203) | 10 | bomló esszencia (#2367) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | fejsze (#1240) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
27 | isteni könnycsepp (#260) | 27 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | surranó kígyó bőr (#47) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | xirnox szív (#213) |
86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|