313. forduló, 315. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 2. 12h:09'
EZ A 697. JÁTÉKHETED, 314. FORDULÓD
698. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,45] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+16 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+73 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 445.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 509 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 423.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 7 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

hu 269 hulladék: 269
Hulladékgyűjtés törölve: purifikátor háj. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

v 147 elmormolod a 147. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a mágikus ütés varázslatot! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

a 104 5001 1 átadod a 104. tárgyat az 5001. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 418.]

aa 16 átadod a 16. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 bordacsontot Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 413.]

kb 135 4 kiveszel a bankból a 135. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

kb 70 6 kiveszel a bankból a 70. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 363.]

fvh 20 felt. varázslat haszn. 20
Harci varázslataidat használni fogod minden 20. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

tv 34 33 61 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot a 33. varázslatot a 61. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

tv 89 31 32 támadó/véd. varázslat a 89. varázslatot a 31. varázslatot a 32. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: villámsújtás. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

v 7 104 2 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 360.]

v 84 99 elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy piromenyétet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 350.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[130,46] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ekharion bébi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az ekharion bébi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Elfeledett kalandor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus. {max. életpontja: 453.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 170 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vortexmágus testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vortexmágus bal karját. (6 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 161 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 776 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 331, gyógyulás: 0, összesen: -331 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Garokk, 2 Orzag bilincse, 1 Kaszabolósáska. Ez két pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 2 Garokk, 3 Orzag bilincse. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Orbitális mackósajt, 4 Garokk. Ez póker! Vesztettél. 728 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 42 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy grok-képződmény van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 308.]

v 84 99 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 pirkit). [0 pontot használtál fel, van még 308.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

lm 2 10 14 mozogsz 2 10 14
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [2. PONT.] Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. {max. életpontja: 81-90.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Hamarosan egy sírlidércet pillantasz meg. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. {támadása: 2.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi foszladozó testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [8. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [7. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [6. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! {támadása: 23.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra farkát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nómenklatúra az. {max. életpontja: 90-99.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra farkát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}

Hamarosan egy nómenklatúrát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 3d6+3.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a nómenklatúra bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. [102 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 17 18 36 mozogsz 17 18 36
Egy kis szobába érkezel. [15. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vark. nekromanta testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [18. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. {támadása: 19.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [36. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [48 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 33 24 29 mozogsz 33 24 29
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst papi karkötő, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 gyöngyberakásos öv, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [21. PONT.] Mész tovább, előre. [22. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. {támadása: 19.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 32 39 39 mozogsz 32 39 39
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Zinthurg az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany, egy ezüst karkötő és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [26. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [25. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [36 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[131,45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy piromenyét. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Találsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.
(Feltételes támadás:) Egy homokféreg! Ezt kerested. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a homokféreg ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Ráismersz a lényre. Egy bunthar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+7.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bunthar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vörös rakolits nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 16.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 30.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[134,45] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Wassermann Bobó. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy dehidrátor. {egyik sebzési módja: 4x 1d8+2.} Itt csata lesz.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a dehidrátor egyik csápját. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a dehidrátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol David Hasselhofffal. Tharr tanítványa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy miksziszi húsgólem trófea, egy Földrengető trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. {legmagasabb egyéb szakértelme: testépítés (28).}
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [135,46] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. {támadása: 21.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [136,46] Továbbra is síkságon vagy. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 396 22 99 keresed a 396. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 18, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 4 kaját töm magába a törpemammut. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 455 pontot. A következő körben tehát 453 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be.

SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 314. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 26 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 349/349 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 663/420 Pénz: 2968 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 50/11 Pszi pont: 171/336 EFejl: 5
Eddig összesen 2479 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 200 TP-t kaptál. Jelenleg 1 969 378 TP-d van. A következő szinthez még 30 622 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6013 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 31/13 (+2%) lőfegyverek: 24/20 (+1%) dobófegyverek: 20/85 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
136,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 55/64 (+30%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/24 5. csapdakészítés: 20/84 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/10 (+42%)
7. gyógyítás: 46/51 8. titkosírás: 20/22 9. felderítés: 26/99 (+27%)
10. szörnyidomítás: 8/16 11. teológia: 32/39 (+25%) 12. taumaturgia: 35/73 (+3%)
13. szerencsejáték: 7/20 (+11%) 14. versengés: 11/2 (+16%) 15. zene: 21/23 (+3%)
16. szörnyismeret: 41/32 (+33%) 17. pszi: 22/49 18. zárnyitás: 4/95 (+21%)
19. vadászat: 14/92 20. bányászat: 41/16 (+4%) 21. főzés: 13/65 (+10%)
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó (#96), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
a lélek védelme (#57) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 160 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 112 vashegyű nyíl (#176) $18 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
20 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
1027 vasérc (#152) 1084 quwarg tojás (#360) 307 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 259 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 vámpírkesztyű (#1613) 139 sallank karom (#128) 304 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 87 szuperkötél (#209) 118 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 559 vas dobónyíl (#189)
61 xirnox szív (#213) 602 nyílvessző (#108) 2 tarantulakarom (#887)
430 isteni könnycsepp (#260) 64 ramit kő (#226) 13 megsemmisítő (#1540)
$61 karbin plazma ($199) 54 tolmokov-koktél (#351) 120 sötét ital (#284)
$307 rókafarok ($124) 425 gyöngymangó (#135) 239 csontkulcs (#74)
2 fejsze (#1240) 40 jégszilánk (#1128)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 3 fémrúd (#104) 4 kaja (#2)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 purifikátor háj (#269)
1 smirglilevél (#29) 4 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 bunkósbot (#9)
1 bunthar bőr (#733) 1 csontpálca (#329) 5 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 ezüstshuriken (#327) 6 grifftojás (#179) 1 gyöngyberakásos öv (#732)
2 gyöngymangó (#135) 1 nagy aranykulcs (#246) 3 óndarab (#85)
1 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669) 6 rézdarab (#70)
2 sáfránypor (#211) 1 sáska amulett (#668) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134 135 136 137
43
44
45
46
47
(130,46) ekharion bébi (#768), a 66. labirintus bejárata, oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), 35. jellempróba, vortexmágus (#418), érclelőhely, sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)
(131,45) drótszőrű pincsi (#22), piromenyét (#99), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, kérődző etra (#368)
(132,44) homokféreg (#121), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(134,45) művészi porolit (#720), dehidrátor (#151), David Hasselhoff (2384. kalandozó)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201)
(136,46) 37. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek