312. forduló, 314. forduló, Vörös Gondró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. dec. 1. 9h:07'
EZ A 697. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
698. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3906
SZÁMLA : XXXX

VÖRÖS GONDRÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [139,42] koordinátán.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+27 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 544.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 509 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 537.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 6. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 7. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 8. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 492.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+32 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 462.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 7 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

a 85 5001 5 átadod a 85. tárgyat az 5001. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 óndarabot Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 457.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[138,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku ostromteknős közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [138,44] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 38, gyógyulás: 7, összesen: -31 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [138,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 7.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku futárbérenc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 430.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[137,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar felderítő. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Bea Melindre lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 421.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 416.]

lm 8 4 3 mozogsz 8 4 3
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [4. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy purifikátor az. {támadása: 23.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a purifikátor testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst kulcs, 2 lajhár csont és 2 ovimon-bogyó [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [42 pontot használtál fel, van még 374.]

lm 12 15 17 mozogsz 12 15 17
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [5. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! {max. életpontja: 90-99.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 13 életpontot vesztettél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [12. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 16 drótszőr és 2 fémrúd. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi rotható húsát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy tetemembert veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+3.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bal vállát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szintszívó az. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy szintszívót pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy autentikus vámpír az. {max. életpontja: 81-96.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kis aranykulcsot, 1 tatu ködmönt és 1 koponya szimbólumot. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Hamarosan egy purifikátort pillantasz meg. {támadása: 23.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a purifikátor testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Hirtelen egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyíkfüvet. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű, 2 mérg. vas dobónyíl, 6 ragasztó [*], 1 kazmár gyökér, 1 púderkő [*], 35 arany és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [90 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Egy széles, magas terembe érsz. [18. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [36 pontot használtál fel, van még 248.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[136,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Scipio. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy rát-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 45 ütő ellen.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a halálhozó jobb vállát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a halálhozó fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 17 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Mallon botjával párszor keményen megütöd a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a halálhozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 280, gyógyulás: 36, összesen: -244 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Influenza, 1 Tisztítótűz, 1 Orbitális mackósajt, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Influenza, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Kaszabolósáska. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Aranyeső, 1 Illúziópalota, 1 Illúziósárkány. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Piromenyét, 1 Illúziópalota, 1 Kaszabolósáska, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Sötét halál, 2 Garokk, 1 Déja vu. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Sötét halál, 2 Garokk. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Illúziósárkány, 4 Garokk. Ez póker! Vesztettél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 728 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 73 darab aranyérmét.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [135,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy Shandul nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 4d8+7.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Shandul ízelt testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Shandul testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Shandul fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Shandul száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nano Pallanthoff egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [134,45] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Wassermann Bobó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol David Hasselhofffal. Tharr tanítványa. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy miksziszi húsgólem trófea, egy Földrengető trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. {max. varázspontja: 517; max. pszije: 83.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[129 pontot használtál fel, van még 119.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar jobb első lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bunthar farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tormikus egér közeledik. {max. életpontja: 59-64.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a tormikus egér testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tormikus egér testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tormikus egér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Daleron Kawer lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,45] Füves síkságra érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 92.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 396 22 99 keresed a 396. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 97 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 17.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [17 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 235 10 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 4 kaját töm magába a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 454 pontot. A következő körben tehát 452 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHANDUL (959. SZÖRNY)
A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas őseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsőségre vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben elrejtőző homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási ősféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor vagy, hogy szembenézz az ősi idők megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tűntek el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között!

KARAKTERLAP

Vörös Gondró, egy vörös, rövid hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.

Erő: 34 (39) Szint: 26 Merészség: 6/4 Magasság: 118 cm
IQ: 32 (36) Támadás: 30 (32) Agresszió: 6 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 70/70 év
Egészség: 30 (33) Életpont: 354/354 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 663/647 Pénz: 2957 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 50/6 Pszi pont: 171/278
Eddig összesen 2458 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 932 TP-t kaptál. Jelenleg 1 949 178 TP-d van. A következő szinthez még 50 822 TP szükséges. Trófeáid: quwarg tűzköpő, quwarg őrparancsnok, quwarg szellem. A 292. fordulódban 5700 arany került a bankszámládra. 6013 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 18/82 vágófegyverek: 26/3
ütőfegyverek: 31/11 (+6%) lőfegyverek: 24/19 (+1%) dobófegyverek: 20/79 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 60, 58, 64, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 607 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/19 2. nyomkövetés: 55/34 (+47%) 3. lopás: 4/81
4. mászás: 17/24 (+1%) 5. csapdakészítés: 20/78 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/68 (+27%)
7. gyógyítás: 46/51 8. titkosírás: 20/22 9. felderítés: 26/72
10. szörnyidomítás: 8/16 11. teológia: 32/14 (+10%) 12. taumaturgia: 35/70 (+2%)
13. szerencsejáték: 7/9 (+11%) 14. versengés: 10/86 (+15%) 15. zene: 21/20 (+18%)
16. szörnyismeret: 40/99 (+20%) 17. pszi: 22/49 (+3%) 18. zárnyitás: 4/74 (+22%)
19. vadászat: 14/92 20. bányászat: 41/12 21. főzés: 13/55 (+10%)
22. csapatmunka: 1/92

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171), varkaudar hadúr (#270), varkaudar varázsló (#271), tigroszlán (#43) (csak egyszer), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámsújtás (#89) >> quwarg tűzköpő (#678) izomernyesztés (#33) >> quwarg őrparancsnok (#677)
villámsújtás (#89) >> quwarg szellem (#676)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> quwarg őrparancsnok (#677) varázsvédelem (#34) >> quwarg szellem (#676)
varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 26, 27, 33, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 58, 60, 64, 66, 121, 124, 130, 134, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14.
Kész: 1, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 173 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
145 varányszem (#30) 112 vashegyű nyíl (#176) $18 szürke bőrkesztyű ($271)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
310 kaja (#2) 648 mákrózsa virág (#56) 3 moa harci nadrág (#1862)
1027 vasérc (#152) 1084 quwarg tojás (#360) 307 madártoll (#112)
531 drótszőr (#37) 259 pirkit (#153) 80 rézdarab (#70)
1 vámpírkesztyű (#1613) 139 sallank karom (#128) 305 csuklyavirág (#133)
114 bogyógránát (#430) 87 szuperkötél (#209) 118 jégpasztilla (#1566)
6 bunthar bőr (#733) 3 pásztorbot (#513) 559 vas dobónyíl (#189)
61 xirnox szív (#213) 602 nyílvessző (#108) 2 tarantulakarom (#887)
430 isteni könnycsepp (#260) 64 ramit kő (#226) 13 megsemmisítő (#1540)
$61 karbin plazma ($199) 54 tolmokov-koktél (#351) 100 sötét ital (#284)
$307 rókafarok ($124) 425 gyöngymangó (#135) 239 csontkulcs (#74)
2 fejsze (#1240) 40 jégszilánk (#1128)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
58 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135)
5 óndarab (#85) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 1 bordacsont (#16)
3 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733) 16 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 2 fémrúd (#104)
1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310) 2 gyíkfű (#201)
1 halálhozó talizmán (#813) 3 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kis aranykulcs (#240) 1 koponya szimbólum (#139) 2 lajhár csont (#236)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nyílvessző (#108) 2 purifikátor háj (#269)
3 sáfránypor (#211) 5 spiritusz (#170) 5 szárnyas hernyó (#69)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tatu ködmön (#255) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140
41
42
43
44
45
46
47
(131,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nekrofun (#173), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent liget (#439), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218)
(134,45) művészi porolit (#720), David Hasselhoff (2384. kalandozó)
(135,45) Shandul (#959), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587)
(136,45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 46. jellempróba, halálhozó (#419), quwarg harcos (#201)
(137,46) varkaudar felderítő (#7133), az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 32. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), csontváz (#48), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158), zombi (#49), tetemember (#123), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
(138,43) oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknős (#362)
(138,44) áeratikus hasnyák (#243), oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(138,45) garokkok (#73), 21. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, ryuku futárbérenc (#765)

Üzenet küldése a karakternek