305. forduló, 307. forduló, Torq összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 25. 9h:05'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2264
SZÁMLA : XXXX

TORQ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,45] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Arany Hettivel. Sheran hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval. topázát, egy q. ölő medált, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy norpadolótika trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Nem vitás, hogy a tudásod messze alkalmi tanítványodé felett áll, így nem nehéz meggyőznöd őt, hogy alapjaiban hibásak a nézetei. Érvelésed idézetekkel, és bölcseletekkel támasztod alá, majd egy-két, a saját életutadból merített példával is megerősíted. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+71 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-1 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.) A lottó 1291. hetének nyerőszámai: 26, 17, 21. 7 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 474.]

* 1. KP: hh 1546 1100 1133 használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 471.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 450.]

* 2. KP: le 253 711 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat a 711. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált.
Leveszed a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: vv 26 227 364 elmormolod a 26. varázslatot a 227. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 446.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]

* 4. KP: kf 812 366 0 kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat a 366. tárggyal
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 444.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

* 5. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 434.]

* 6. KP: vv 224 86 88 elmormolod a 224. varázslatot a 86. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 7. KP: vv 70 71 73 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 433.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 426.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 426.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 426.]

v 15 312 5 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új borkonyó bibe. [-35 varázspont.] Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 401.]

v 15 69 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új szárnyas hernyó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

v 22 164 1 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc, 30 pirkit, 1 bőrpáncél. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

v 22 1068 1 elmormolod a 22. varázslatot
Kudarcot vallottál! Úgy látszik, átkozott tárgyat nem lehet unkreálni. [0 pontot használtál fel, van még 391.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy esszenciakristály. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Muezli aranykeze. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 381.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 361.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[117,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. [elkarog szőr ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [118,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (94,53)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [119,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy epokitféreg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod az epokitféreg jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [36 pontot használtál fel, van még 325.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[120,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A cirkuszi kitűző látványa megteszi hatását. Nem is akadékoskodik tovább.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Kaszabolósáska, 1 Szerencsejáték, 1 Déja vu, 1 Garokk, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 1 278 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 58 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 1 278 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy dermesztő lidérc volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [121,46] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy bávatag golombár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bibircsók-óriás közeledik. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás bal vállát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [122,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy dermesztő lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [52 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[123,47] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy barátság szent tüzét. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült ongóliant lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 26 arany, 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (93,54)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (93,54)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 67, gyógyulás: 13, összesen: -54 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [124,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, 4 gyöngymangó, 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (93,54)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 4 220 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [125,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 237.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[126,49] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregtagadóval kilukasztod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (140,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [127,49] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (140,61)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz Hasszánnal. Tharr kántora. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy két kard szimbólumot, egy nekrofun medált, egy réz papi karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy ongóliant trófea és egy zombi mester trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[24 pontot használtál fel, van még 213.]

be 61 bemész a 61. titkos labirintusba
Amint kiejted a jelszót, zajos dübörgéssel félrecsusszan egy kőlap a padlón. Alatta feltárul a sejtelmes félhomály, a mínosz-kúp mélye. A járatban sötétség van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hosszú, hosszú lépcsősor vezet szűken és meredeken lefelé. Amikor, hosszú idő elteltével, leérsz a lépcső aljára, egy feliratot pillantasz meg: "Életed leghatalmasabb kincse vár e labirintus mélyén - kincs, melyet SEHOL MÁSHOL nem szerezhetsz meg. Jól vigyázz azonban, melyik utat választod, mert a háromból kettő a biztos halálba vezet". [5 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 9 11 7 mozogsz 9 11 7
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.] Hirtelen egy kardfogú fülemülét veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (140,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 002 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy fémbontó szójer van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 952 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérted a keleti folyosó végét! Rossz előérzet kerít hatalmába. [9. PONT.] Hirtelen egy orgorót veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgoró testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az orgoró jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Apró karcolást ejt rajtad az orgoró ollójával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (140,61)-> 5 arany, -2 ÉP] 1 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérted a folyosó végét. Iszonyú büdös van itt! A földön egy halálosztó kain rothadó teteme hever. [11. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 borostyán függő, 1 kis vaspajzs, 42 arany és 1 kis aranykulcs [kis aranykulcs ládikóba-> (140,61)-> 16 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A nyugati járat felderítésnek szerves része a mostani előrenyomulásod. [6. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérted a folyosó végét! No lássuk a medvét. Azaz mégse! Nincs szörny, szerencsére. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 szopókő, 1 bunkó, 1 antilopbőr, 4 kötél és 6 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[42 pontot használtál fel, van még 166.]

vv 88 88 109 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 164.]
Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 162.]
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 160.]

ftv 47 649 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 649. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

hu 7 51 714 hulladék: 7 51 714
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrpáncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

hh 34 367 használod a 34. tárgyat a 367. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [9 pontot használtál fel, van még 151.]
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [13 pontot használtál fel, van még 138.]

ef 10 533 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 89.]

szk 778 368 361 keresed a 778. szörnyet a 368. szörnyet a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: mak 1 0 0 makró 1

h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

vv 3 83 78 elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 78. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 84.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 83.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 81.]

v 460 0 0 elmormolod a 460. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csapda álcázása varázslatot! Felrajzolod a mágikus rúnát a táborodat védő csapda egyik alkatrészére. (-6 csapdaészlelés a tolvajoknak.) [-20 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

hh 1660 1534 1554 használod az 1660. tárgyat az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat
Itt az ideje, a hópelyhes kupa használatának. Feltöltöd isteni könnycseppel, aztán már csak kuksizod, mi történik. Először csak kavargó hópelyhek érkeznek a megnyilt kapun keresztül, majd egyre hidegebbé és zordabbá válnak az időjárási viszonyok. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész ősöreg hósárkány sodort utadba a szerencséd! Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. [21 pontot használtál fel, van még 55.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a quwarg királynő torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg parafenomén!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 14 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 14.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

le 812 366 0 leveszed/lerakod a 812. tárgyat a 366. tárgyat
Leveszed a vortex talizmánt.
Leveszed a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

kf 253 711 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 711. tárggyal
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 14.]

h 1576 20 0 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [14 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 11 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 12 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 330 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 22, 20.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál az északi aurach. 2 kaját habzsol be a szutykos remák. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 447 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

KARAKTERLAP

Torq, egy kopasz, szemüveget viselő, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight misszionáriusa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vadász (150). Ez a 306. fordulód.

Erő: 42 (58) Szint: 33 Merészség: 9/1 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (53) Támadás: 65 (68) Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 22 (37) Védekezés: 57 (63) Menekülés: 10 % Életkor: 33/42 év
Egészség: 23 (31) Életpont: 824/789 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 36 (53) Varázspont: 936/624 Pénz: 10633 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 84/0 Pszi pont: 210/28
Eddig összesen 4174 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 675 TP-t kaptál. Jelenleg 4 789 549 TP-d van. A következő szinthez még 210 451 TP szükséges. Trófeáid: északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 189. fordulódban 10000 arany került a bankszámládra. 10850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 ökölvívás: *28/100 (+2%) vágófegyverek: 31/49 (+2%)
dobófegyverek: 29/36 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
127,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,45
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 56, 63, 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 135 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 145 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 84/66 (+160%) 2. nyomkövetés: 51/8 (+15%) 3. lopás: 4/76
4. mászás: 27/41 5. csapdakészítés: 36/86 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/52 (-570%)
7. gyógyítás: 18/34 8. titkosírás: 5/10 9. felderítés: 27/1
10. szörnyidomítás: 12/92 11. teológia: 37/69 (+24%) 12. taumaturgia: 32/48 (+15%)
13. szerencsejáték: 2/21 (+11%) 14. versengés: 17/5 (+16%) 15. harcművészetek: 23/49
16. zene: 31/23 (+16%) 17. szörnyismeret: 48/32 (+34%) 18. pszi: 20/35 (+17%)
19. zárnyitás: 4/40 20. vadászat: 5/70 (+11%) 21. vitalitás: 6/47
22. bányászat: 32/46 23. testépítés: 18/93 24. úszás: 1/82
25. főzés: 17/42 26. csapatmunka: 4/63

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 100

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
udvarolsz a 8. fajúaknak
ásol max. 66 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod homokvarányt (#16) hurokcsapdával (#217), homokférget (#121) kdoléval (#501), Shandult (#959) kdoléval (#501), érző szívű dromedárt (#753) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
massza (#217), kék rothasztó (#421), ködmedúza (#449), bolyongó lidérc (#388), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), lidércúr (#252), trikornis (#104), ősi szellem (#422), csontváz hadúr (#423), kísértetvarázsló (#424), élőholt ősmágus (#179), élőholt tigris (#766), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
kobudera (#8), Fairlight hívők (#997), Lia (#4838), Sayuri Kozuri (#3104), lidércúr (#252), lidérckirály (#316), szellemdarázs (#481), gothag döglidérc (#429), jégtörő (#656), ro'galhal kísértet (#463), ködmedúza (#449), ismeretlen (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26) villámmágia (#227) tolvajvér (#364) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83) láth. észlelése (#78) csapda álcázása (#460)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), villámsújtás (#89), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mágus (#175) villámsújtás (#89) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámsújtás (#89) >> drakolich (#760)
tűzeső (#61) >> bandita (#758) tűzeső (#61) >> quwarg felderítő (#299)
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201) villámcsapás (#50) >> élőholt tigris (#766)
tűzgolyó (#155) >> élőholt ősmágus (#179) tűzgolyó (#155) >> jégtörő (#656)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégzabáló (#649) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) elektromos pajzs (#51) >> élőholt ősmágus (#179)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +2 támadás;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
szutykos remák (#191) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
északi aurach (#350) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy szutykos remák életét! (számláló: 1)
3.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): kész. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 57, 61, 63, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 47.
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17, 45.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 2107, vv 3 83 78, v 460, hh 1660 1534 1554, le 812 366, kf 253 711, h 1576 20, tf 1 10, tf 1 11, tf 1 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 67 TU. szükséges még: 63 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 12 nap szükséges, hogy használhassátok.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
17 trikornis nyereg (#1536) 15 Durghal pörölye (#1311) 13 Méniach kardja (#1312)
1 lidérckorona (#531) 1 hollókrist. prizma (#1268) 3 univerzum nektárja (#634)
2 szívkereső (#423) 10 mágusölő (#422) 7 pengepajzs (#425)
7 varkaudar che-kard (#1112) 4 mágusköpeny (#453) 1 Ssszissszenő csizma (#954)
2 jégisten amulett (#1087) 1 zafír védőgyűrű (#532) 6 aenouth ködkürt (#1554)
1 törpe védőgyűrű (#1104) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 olló (#335)
1 Thór pörölye (#640) 1 ezüstveretes pajzs (#1669) 4 hópelyhes kupa (#1660)
17 Aurgir lándzsája (#1314) 4 hósárkánybőr csizma (#1088) 6 teriád kard (#1284)
6 teriád lándzsa (#1282) 4 méregfog (#1553) 4 féregnyereg (#1532)
6 Krough fejdísze (#1570) 1 ryuku mellvért (#689) 3 tűzúr csizmája (#533)
3 saválló fülbevaló (#1552) 1 Urgod fétise (#561) 4 che-vállszalag (#1114)
6 teriád pöröly (#1283) 5 draklen csizma (#1301) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
6 quwarg katalizátor (#1535) 2 varkaudar szimbólum (#1528) 5 Numerinor karkötője (#1712)
257 fiatalság itala (#473) 5 légiós hátizsák (#1560) 10 tükörpáncél (#519)
230 szárnyas hernyó (#69) 10 Dendeitren gyűrűje (#1713) 15 Eldereth szilánk (#512)
6 avenir (#1706) 5 teriád íj (#1288) 11 energiapajzs (#290)
6 tűztagadó (#1979) 1 feneketlen bugyor (#570) 2 destabilizátor (#1275)
2 Mallon botja (#1526) 8 szürke briliáns (#908)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
700 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bűvös shuriken (#562) 1 ezüstdarab (#326) 5 isteni könnycsepp (#260)
3 smirglilevél (#29) 4 tinta (#101) 1 varányszem (#30)
1 vasvért (#164) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
534 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 aranytű (#272)
5 borkonyó bibe (#312) 1 borostyán függő (#162) 1 bőrpáncél (#51)
1 bunkó (#5) 6 drótszőr (#37) 1 ezüstshuriken (#327)
3 gyenge méreg (#26) 4 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2)
1 kis vaspajzs (#159) 4 kötél (#92) 1 móri gyümölcs (#116)
30 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83) 3 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 5 ugh méreg (#166) 22 vasérc (#152)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
44
45
46
47
48
49
50
(118,45) törpemammut (#115), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), csodabazár (#1404)
(119,45) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, szent tölgyfa (#393), epokitféreg (#147)
(120,46) oltár, bávatag golombár (#165)
(121,46) szent liget (#439), Fairlight oltár, 29. jellempróba, bávatag golombár (#165), bibircsók-óriás (#120)
(122,46) Sheran oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), bávatag golombár (#165)
(123,47) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 31. jellempróba, Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, ongóliant (#159)
(124,48) ongóliant (#159), 21. jellempróba
(125,49) phua-kúp (#372), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba
(126,49) sóhajtó dornyok (#112), 28. jellempróba, Dornodon oltár, karmos tankány (#137)
(127,49) a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), oltár, Hasszán (3379. kalandozó), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), orgoró (#170), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek