Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 2. 10h:19' EZ A 890. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 891. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bűzkeselyű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bűzkeselyű testét. (10 támadással 1172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a bűzkeselyű jobb oldalát. (9 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). A bűzkeselyű hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 263 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűzkeselyű vaskos nyakát. (11 támadással 1161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Ököllel néhány helyen meghorzsolod a bűzkeselyű jobb lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A bűzkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 keselyűmirigyet. 24 103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2896, sebződés: 632, gyógyulás: 695, összesen: +63 ÉP}
* 1. KP: hh 1133 841 1253 | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 26 28 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 3. KP: vv 165 182 188 | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 90 220 224 | elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 178 53 | elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot az 53. varázslatot |
* 6. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 287 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
* 8. KP: bb 347 0 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat |
in 4157 78 | leírod a 4157. kalandozónak a 78. szörnyet |
vv 363 209 | elmormolod a 363. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
v 82 552 | elmormolod a 82. varázslatot |
m 8 3 2 | mozogsz északra, délkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szörnyszülött-fióka undorító testét. (7 támadással 346 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szörnyszülött-fióka undorító testét. (9 támadással 1042 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a szörnyszülött-fióka jobb oldalát. (9 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). A szörnyszülött-fióka megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörnyszülött-fióka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka beleharap a kezedbe. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-37 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szörnyszülött-fióka bal csápját. (10 támadással 1080 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Ököllel csak érinted a szörnyszülött-fióka testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörnyszülött-fióka mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Előremozdulva, a szörnyszülött-fióka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörnyszülött-fióka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2953, sebződés: 786, gyógyulás: 679, összesen: -107 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 851 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (7 támadással 274 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezeréves lélek testét. (9 támadással 866 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 82 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek kegyetlenül összeszurkál. (4 támadástól 357 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 77 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (4 támadástól 342 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-101 életerő).
{Csatastatisztika; sebzés: 2727, sebződés: 959, gyógyulás: 149, összesen: -810 ÉP}
(Továbbmész...) [270,37] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy moxerati mocsárlakó. {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-17 támadás.). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a moxerati mocsárlakó testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a moxerati mocsárlakó görbe karját. (10 támadással 1184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a moxerati mocsárlakó görbe karját. (9 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). A moxerati mocsárlakó újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a moxerati mocsárlakó testét. (4 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a moxerati mocsárlakó bal lábát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A moxerati mocsárlakó újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2705, sebződés: 555, gyógyulás: 615, összesen: +60 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 869 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: kiszáradás varázslatot lő rád. 420 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trakuun lidérc ködös alakját. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trakuun lidérc jobb karját. (11 támadással 1327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Ököllel többször eltalálod a trakuun lidérc ködös alakját. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Gyilkos csapásokat oszt a trakuun lidérc fegyverével. (2 támadástól 466 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A trakuun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 kyorg rúnakorong (ld. enc.). 36 509 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2842, sebződés: 886, gyógyulás: 448, összesen: -438 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 883 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról kiszáradás varázslatot lő rád a másik. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem testét. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dűneszellem testét. (11 támadással 1344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+269 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a dűneszellem testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 90 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 665 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2932, sebződés: 580, gyógyulás: 426, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [271,37] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bűzkeselyű közeledik. {max. életpontja: 2501-2720.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bűzkeselyű jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Szerencsére nem ettél semmit a közelmúltban, így öklendezni sem tudsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűzkeselyű jobb lábát. (11 támadással 1297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+260 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a bűzkeselyű fejét. (9 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A bűzkeselyű hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűzkeselyű bal oldalát. (9 támadással 957 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+192 életerő). Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a bűzkeselyű vaskos nyakát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Többször beletép húsodba a bűzkeselyű. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 48 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a bűzkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 keselyűmirigyet. 24 103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2878, sebződés: 620, gyógyulás: 689, összesen: +69 ÉP}
Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 857 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében árnylidérc testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében árnylidérc bal lábát. (9 támadással 1339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+268 életerő). Ököllel párszor megpöccinted az ében árnylidérc bal lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Az ében árnylidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 139 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2743, sebződés: 344, gyógyulás: 404, összesen: +60 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi csontvázúr bal lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. A pszi sugarakat képtelen vagy kivédeni: lábaid megroggyannak. (-25000 TP.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősi csontvázúr fejét. (11 támadással 1356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+272 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősi csontvázúr masszív csontját. (9 támadással 824 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Többször beletép húsodba az ősi csontvázúr. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősi csontvázúr jobb karját. (2 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod az ősi csontvázúr fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősi csontvázúr hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2739, sebződés: 784, gyógyulás: 519, összesen: -265 ÉP}
m 7 8 3 | mozogsz északnyugatra, északra, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt pöffeteg gömböctestét. (11 támadással 1315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+264 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (9 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Az élőholt pöffeteg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az élőholt pöffeteg lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt pöffeteg testét. (9 támadással 986 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted az élőholt pöffeteg jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Az élőholt pöffeteg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint az élőholt pöffeteg nyelve! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt pöffeteg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2832, sebződés: 637, gyógyulás: 702, összesen: +65 ÉP}
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 801 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 586 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 167 életpontot vesztettél. Csúf sebeket ejt az ezeréves lélek karodon és lábadon. (4 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezeréves lélek testét. (11 támadással 885 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (9 támadással 296 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 158 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek átdöfi a torkodat fegyverével. (4 támadástól 345 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II!
{Csatastatisztika; sebzés: 2772, sebződés: 1001, gyógyulás: 136, összesen: -865 ÉP}
(Továbbmész...) [270,35] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt pöffeteg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ezüstshuriken. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt pöffeteg rücskös bőrét. (10 támadással 1197 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (9 támadással 458 életpontot sebezve.) Az élőholt pöffeteg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Nyelvével az élőholt pöffeteg fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 307, gyógyulás: 62, összesen: -245 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod az ősi csontvázúr bal lábát. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősi csontvázúr bal lábát. (9 támadással 1076 életpontot sebezve.) Te 134 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel többször eltalálod az ősi csontvázúr testét. (9 támadással 451 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az ősi csontvázúr. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1888, sebződés: 375, gyógyulás: 198, összesen: -177 ÉP}
(Továbbmész...) [271,36] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Felfedeztél egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt pöffeteg. {max. életpontja: 2501-3000.} Itt csata lesz.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ezüstshuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt pöffeteg testét. (9 támadással 1069 életpontot sebezve.) Te 133 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg testét. (9 támadással 452 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint az élőholt pöffeteg nyelve! (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1521, sebződés: 304, gyógyulás: 195, összesen: -109 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az ősi csontvázúr jobb oldalát. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ősi csontvázúr bal lábát. (9 támadással 1087 életpontot sebezve.) Te 135 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az ősi csontvázúr testét. (9 támadással 798 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az ősi csontvázúr. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2243, sebződés: 400, gyógyulás: 203, összesen: -197 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a moxerati mocsárlakó testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a moxerati mocsárlakó nyakát. (11 támadással 1215 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a moxerati mocsárlakó testét. (9 támadással 413 életpontot sebezve.) A moxerati mocsárlakó újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1934, sebződés: 351, gyógyulás: 55, összesen: -296 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 140 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [273,36] Füves síkságra érkeztél. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő bosszúálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {max. életpontja: 2112-2211.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a bosszúálló testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszúálló jobb oldalát. (9 támadással 991 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bosszúálló bal oldalát. (9 támadással 382 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szörnyűség, szerencse és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében árnylidérc testét. (9 támadással 1068 életpontot sebezve.) Te 133 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd az ében árnylidérc testét. (9 támadással 775 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1843, sebződés: 376, gyógyulás: 209, összesen: -167 ÉP}
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (75 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}
(Továbbmész...) [274,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy bosszúálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bosszúálló testét. (9 támadással 998 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a bosszúálló testét. (9 támadással 406 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, szerencse és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-25000 TP.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősi csontvázúr testét. (9 támadással 1061 életpontot sebezve.) Te 132 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Ököllel párszor keményen megütöd az ősi csontvázúr bal karját. (9 támadással 452 életpontot sebezve.) Az ősi csontvázúr hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1513, sebződés: 383, gyógyulás: 198, összesen: -185 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 155 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-20 támadás). Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kísértetvándor jobb oldalát. (11 támadással 1254 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor ködös testét. (9 támadással 750 életpontot sebezve.) A kísértetvándor védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 69 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2004, sebződés: 582, gyógyulás: 61, összesen: -521 ÉP}
szk 552 | keresed az 552. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
hu 258 | hulladék: 258 |
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
kb 258 5 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (5 darabot) |
kb 280 5 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (5 darabot) |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 160 | elmormolod a 160. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 160 | elmormolod a 160. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 160 | elmormolod a 160. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 160 | elmormolod a 160. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 160 | elmormolod a 160. varázslatot |
bb 258 280 522 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (280 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 1 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -1 pontért |
* 4. BP: kb 347 0 0 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat |
ISTENI VÉDELEM (530. TUDATI KÉPESSÉG) Az avatári védelem elsajátításával természetesen nem ért véget a kasztroplanáris sík csodáinak sora. Azt a lehetőséget, hogy elmédet, és lelkedet (egyszóval a személyes esszenciádat) egy szemvillanásnyi idő alatt át tudod lényegíteni a tudati térbe, nem hagyhatod kihasználatlanul! A legtöbb, valamely istentől származó varázslat közvetlenül ezt az esszenciát támadja, ezért ha hátrahagyod a tested, és elmenekíted belőle, ezek a mágiaformák többnyire hatástalanok maradnak. Sajnos halandóságod egyik átka, hogy testedet nem vagy képes átmozgatni más síkokra pusztán az akaratod által (egyelőre), de a részeredmény is eredmény. A tested sérüléseit biztosan meg tudod gyógyítani önerőből is. Az isteni védelem képessége egy egyszerű, jól elreteszelt ajtó formájában jelenik meg a tudatodban. Elegendő csak az általa nyújtott biztonságra gondolnod, és máris elzárhatod mögé esszenciádat néhány szemvillanásnyi időre, és ami a legcsodálatosabb, ezt még harc közben is meg tudod cselekedni! [Mostantól minden támadó papi varázslatok ellen extra rezisztenciát kapsz. A rád lőtt teológiás és ősteológiás varázslatok a tapasztalati szinted egynegyedének megfelelő eséllyel kudarcot vallanak! Ez az esély teológiás varázslatok esetében max. 20%, ősteológiás varázslatok esetében max. 10% lehet, és a kiszámításánál mindig felfelé kerekítünk)] |
KYORG RÚNAKORONG (767. TÁRGY) Egy lapos, vékony, de hihetetlenül kemény korong. Ha megfogod, halvány fénnyel világítani kezd - jelezve, hogy egy mágikusan igencsak aktív tárgyról van szó. A kyorg rúnakorong nem átadható. |
KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY) Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen. |
BOSSZÚÁLLÓ (562. SZÖRNY) A kyorg mágusok még évszázadokkal az Esthar császárság ellen vívott első háborúk előtt bebiztosították földjeik védelmét: méghozzá úgy, hogy démonokkal üzleteltek. A bosszúállók akkor érkeztek az anyagi létsíkra, miután a triklem drakolderek távoztak a lerombolt területekről. Nevükhöz híven a bosszúállás lett volna a feladatuk, de mint kiderült: a bűnösök elpusztítása még nekik is nagy falatnak bizonyult. A megbolydult káoszlények egy része továbbra is a kyorg területeken bolyong, és végzetét keresi, így mindenkit ellenfelének tekint, aki él és mozog. Mivel a démoni létsík e szülöttje képes a teológia szakértelmed permanens csökkentésére, csak FT 562 paranccsal fogod megtámadni. Csak varázsfegyverrel tudod megsebezni, a vámpirizáció pedig nem hat rájuk. |
MUTÁNSFÉREG (554. SZÖRNY) Különös változáson ment keresztül a volt kyorg birodalom területén élő mutánsférgek undorító teste: a tizennyolc, hatalmas sújt hordozó tömzsi láb mellé tizenkét elcsökevényesedett szárnyuk nőtt, melyeket repülésre ugyan képtelenek használni, de a föld alatti közlekedésben nagy segítségükre szolgál. A mutánsférgek ritkán jönnek a felszínre, igazából csak akkor, ha élelemre van szükségük. Húsevők és válogatás nélkül bármilyen lénynek nekirontanak: legyen az ongóliant vagy csupán egy nagyra nőtt quwarg. Ütőfegyverrel a titanitkeménységű bőrpáncéljukon nem sok sebet tudsz ejteni. |
Erő: | 52 (77) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 53 (79) | Támadás: | 84 (89) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 51 (60) | Védekezés: | 89 (99) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/35 év |
Egészség: | 52 (58) | Életpont: | 722/678 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 56 (75) | Varázspont: | 1988/926 | Pénz: | 2985 arany | Kép. pont: | 32 |
Tudatpont: | 90/26 | Pszi pont: | 237/79 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/64 | ökölvívás: | 52/79 (+10%) | szúrófegyverek: | 24/69 |
vágófegyverek: | 8/71 | ütőfegyverek: | 7/33 | lőfegyverek: | 12/47 |
dobófegyverek: | 41/90 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -19.); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (20 -28.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (29 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
273,36 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 412 |
Kedvenc táborhely: 257,97 |
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban. |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 880 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 166/36 (+17%) | 2. nyomkövetés: | 64/5 (+5%) | 3. mászás: | 31/64 |
4. csapdakészítés: | 39/19 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 21/91 | 6. gyógyítás: | 54/10 (+144%) |
7. felderítés: | 31/3 | 8. szörnyidomítás: | 18/80 (+11%) | 9. teológia: | 110/98 (+88%) |
10. taumaturgia: | 115/13 (+28%) | 11. szerencsejáték: | 6/3 | 12. versengés: | 18/45 |
13. harcművészetek: | 55/11 | 14. zene: | 4/32 | 15. szörnyismeret: | 24/48 (+37%) |
16. pszi: | 27/5 (+3%) | 17. zárnyitás: | 22/92 | 18. vadászat: | 11/93 |
19. vitalitás: | 6/83 | 20. bányászat: | 33/43 | 21. testépítés: | 15/72 |
22. úszás: | 1/20 | 23. csapatmunka: | 5/77 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 51 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 600 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), Quwaxotix (#961), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), ében halálhajcsár (#295), Toodrok Din (#503), kronoelementál (#287), bávatag golombár (#165), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), Eruol (#378) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316), dübörgő bahrot (#479), viharóriás (#278) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,25,3) | méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) |
esszenciavédelem 2 (#188) | agyburok (#90) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs I (#12) |
tárgyvédelem (#178) | óriáserő (#53) | Morgan rúnája (#363) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
elektromos pajzs (#51), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | várvédő (#7097) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | agytaposás (#180) | >> | várvédő (#7097) | |
fürgülés (#92) | >> | Dögvész (#7495) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 102, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 12, 13, 15, 26, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 1, 5, 6, 11, 16, 40, 47, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1751 (limit: 1755), a megölt főholtak száma: 9, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 178278. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 112 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 92 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
378 | arany (#50) | 44 | bomló esszencia (#2367) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | deus ex machina (#1) | 2 | életvíz (#1500) | |||
41 | ezüstshuriken (#327) | 13 | gyöngymangó (#135) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
21 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 13 | vas dobónyíl (#189) | 25 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | éjkő (#2369) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
2 | keselyűmirigy (#941) | 1 | kyorg rúnakorong (#767) |
268 | 269 | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | |
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|