301. forduló, 303. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 1. 17h:11'
EZ A 890. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
891. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [270,35] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 keg gombát.
Pöti Danon, amikor összefutottatok, adott neked 42 vizet és 28 isteni könnycseppet. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+9 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+37 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+242 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bűzkeselyű nyomára vezet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 442. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: hh 1133 841 1253 használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 421. Kapsz 4 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 420.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +75 max. életerő, +75 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 71 26 28 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 412.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 410.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 408.]

* 3. KP: vv 165 182 188 elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 406.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 402.]

* 4. KP: vv 90 220 224 elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 402.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 400.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

* 5. KP: vv 12 178 53 elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 398.]
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 396.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 394.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 7. KP: kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 8. KP: bb 347 0 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

vv 363 209 elmormolod a 363. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 3 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 376.]

h 892 használod a 892. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+10 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 376.]

v 82 552 elmormolod a 82. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: bűzkeselyű. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 1 VP-t.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 356. Kapsz 3 VP-t.]
[271,35] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Ráismersz a lényre. Egy szörnyszülött-fióka. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 60 szúró, 170 vágó, 60 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szörnyszülött-fióka bal lábát. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szörnyszülött-fióka undorító testét. (11 támadással 1279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). Ököllel többször eltalálod a szörnyszülött-fióka undorító testét. (9 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A szörnyszülött-fióka lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 54 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-26 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szörnyszülött-fióka testét. (9 támadással 995 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a szörnyszülött-fióka bal lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A szörnyszülött-fióka megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörnyszülött-fióka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka beleharap a kezedbe. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 55 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörnyszülött-fióka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3105, sebződés: 847, gyógyulás: 711, összesen: -136 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy raskhiir szellem volt a rémület okozója. {védettsége: 95 szúró, 95 vágó, 95 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

(Továbbmész...) [272,35] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy moxerati mocsárlakó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 76.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi eredménye! Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-17 támadás.). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a moxerati mocsárlakó nyakát. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a moxerati mocsárlakó testét. (11 támadással 1256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a moxerati mocsárlakó testét. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). A moxerati mocsárlakó megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 279 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a moxerati mocsárlakó bal vállát. (4 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a moxerati mocsárlakó bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A moxerati mocsárlakó újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) A moxerati mocsárlakó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2826, sebződés: 559, gyógyulás: 626, összesen: +67 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy ősi csontvázúr. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 13d21+40.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [272,36] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt pöffeteg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 60.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 857 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt pöffeteg testét. (11 támadással 1341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+269 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg rücskös bőrét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az élőholt pöffeteg lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az élőholt pöffeteg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 25 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2561, sebződés: 323, gyógyulás: 419, összesen: +96 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ében árnylidérc. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 341. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 7 4 mozogsz délre, északnyugatra, délre
[272,37] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy vérszomjas karvaly nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 20d8+135.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérszomjas karvaly testét. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly szürke hátát. (11 támadással 1300 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 452 életpontot sebezve.) Hosszú csőrével a vérszomjas karvaly akkora sebet ejt a karodon, mintha karddal vágták volna végig. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a vérszomjas karvaly jobb szárnyát. (6 támadással 638 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a vérszomjas karvaly fejét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Kegyetlenül belecsíp a vérszomjas karvaly az orrodba. (1 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 3 madártollat. 23 515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2801, sebződés: 481, gyógyulás: 96, összesen: -385 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy smaragdvámpír. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 200 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

(Továbbmész...) [271,36] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt pöffeteg. {egyik sebzési módja: 1x 18d6+140.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 847 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt pöffeteg testét. (9 támadással 1348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+270 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg testét. (7 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint az élőholt pöffeteg nyelve! (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2552, sebződés: 328, gyógyulás: 420, összesen: +92 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sötét kaszás. (ld. enc.) {max. életpontja: 2401-2600.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [271,37] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bűzkeselyű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 10d16+60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ez mellément. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűzkeselyű testét. (11 támadással 1287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+258 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a bűzkeselyű vaskos nyakát. (9 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Többször beletép húsodba a bűzkeselyű. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a bűzkeselyű testét. (6 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bűzkeselyű jobb lábát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Többször beletép húsodba a bűzkeselyű. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 keselyűmirigyet. 24 103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2915, sebződés: 639, gyógyulás: 681, összesen: +42 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ében árnylidérc. {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 3 VP-t.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
(+791 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 7 4 7 mozogsz északnyugatra, délre, északnyugatra
[270,36] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szörnyszülött-fióka. {egyik sebzési módja: 1x 6d18+75.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szörnyszülött-fióka undorító testét. (7 támadással 339 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szörnyszülött-fióka undorító testét. (11 támadással 1255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a szörnyszülött-fióka testét. (9 támadással 770 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A szörnyszülött-fióka mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka beleharap a kezedbe. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször eltalálod a szörnyszülött-fióka bal lábát. (5 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a szörnyszülött-fióka testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A szörnyszülött-fióka megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Előremozdulva, a szörnyszülött-fióka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A szörnyszülött-fióka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 3121, sebződés: 757, gyógyulás: 663, összesen: -94 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar őslich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [270,37] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy moxerati mocsárlakó. {támadása: 76.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a moxerati mocsárlakó fejét. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a moxerati mocsárlakó jobb lábát. (11 támadással 1267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+254 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a moxerati mocsárlakó jobb vállát. (9 támadással 784 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+157 életerő). A moxerati mocsárlakó újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a moxerati mocsárlakó görbe karját. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ököllel gyengén megütöd a moxerati mocsárlakó bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A moxerati mocsárlakó megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A moxerati mocsárlakó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2656, sebződés: 553, gyógyulás: 590, összesen: +37 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy ében árnylidérc. {egyik sebzési módja: 2x 13d21+60.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [269,36] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Észreveszel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szörnyszülött-fióka. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szörnyszülött-fióka undorító testét. (7 támadással 335 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szörnyszülött-fióka jobb lábát. (9 támadással 1295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+260 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a szörnyszülött-fióka bal karját. (9 támadással 771 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). A szörnyszülött-fióka behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörnyszülött-fióka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Ököllel párszor keményen megütöd a szörnyszülött-fióka jobb csápját. (6 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a szörnyszülött-fióka göcsörtös karját. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörnyszülött-fióka megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Végighúz rajtad a szörnyszülött-fióka a csápjával. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3130, sebződés: 800, gyógyulás: 712, összesen: -88 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy ében árnylidérc. {egyik sebzési módja: 2x 13d21+60.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 304. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[269,37] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy szörnyszülött-fióka közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 2889-2988.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szörnyszülött-fióka undorító testét. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szörnyszülött-fióka jobb nyakát. (11 támadással 1263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Ököllel többször eltalálod a szörnyszülött-fióka jobb lábát. (9 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Egy tockost nyomat Neked a szörnyszülött-fióka! (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Végighúz rajtad a szörnyszülött-fióka a csápjával. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Előremozdulva, a szörnyszülött-fióka kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 51 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szörnyszülött-fióka undorító testét. (9 támadással 981 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a szörnyszülött-fióka göcsörtös karját. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörnyszülött-fióka mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka beleharap a kezedbe. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-31 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörnyszülött-fióka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3116, sebződés: 842, gyógyulás: 721, összesen: -121 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy dűneszellem. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 1 VP-t.]

szk 552 keresed az 552. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy bűzkeselyűt. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

vv 83 25 25 elmormolod a 83. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 298.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 1 VP-t.]

ef 23 526 energia fejlesztése 23
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-23 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [161 pontot használtál fel, van még 132. Kapsz 32 VP-t.]

ef 50 533 energia fejlesztése 50
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-18 TU.] [126 pontot használtál fel, van még 6. Kapsz 25 VP-t.]

in 3140 248 369 leírod a 3140. kalandozónak a 248. szörnyet a 369. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg parafenomén. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3140 252 482 leírod a 3140. kalandozónak a 252. szörnyet a 482. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy lidércúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3140 255 501 leírod a 3140. kalandozónak a 255. szörnyet az 501. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrült varázsló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 5.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 4.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: kb 347 0 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-75 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 28, 8.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 441 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI CSONTVÁZÚR (623. SZÖRNY)
Leah sok-sok évezreddel ezelőtt, amikor Ghalla istenei között még sokkal élesebb, közvetlenebb harc dúlt, felállított egy jól képzett hadsereget. A hadsereg élén ezek az élet minden szikrájától mentes hadurak álltak, és igen tehetségesnek bizonyultak. Már csatakiáltásaik is olyan pusztító erejűek voltak, hogy ezernyi áldozat fetrengett tőlük az ősi csatamezőkön. Ezek az idők azonban elmúltak, és bár Ghalla és az itt élő hívők sokat változtak, az ősi csontvázurak semmit sem. Vajon még mindig méltók a félelmetes hatalommal bíró hadvezérségre? Csak ezüst, vagy mágikus fegyverrel tudod őket megsebezni.

RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY)
A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható.

VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY)
A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak.

SÖTÉT KASZÁS (591. LÉNY)
Amikor az árnytündérek megtagadták a Halált, mint a létezés végét jelentő eseményt, Leah isteni rontást bocsátott rájuk. Hogy mi volt az átok eredeti célja, azt sajnos nem tudjuk, mindenesetre az árnytündérek részben eltávoztak az anyagi létsíkról, hogy félig Leah sötét világába átcsúszva két helyen is létezzenek. A Halál istenének ez nem volt elég: küldötteit az árnytündérek földjére irányította, hogy az ott lakó tündérekben pislákoló életet teljes egészében megszüntesse. Az éjfekete köntösben járó, csuklyát viselő, arctalan lények meg is próbálkoztak ezzel, de hamar rá kellett ébredniük: az árnytündérek hatalma túl nagy, és már nem az ő erejükhöz fogható. Mivel küldetésük teljesítése nélkül a sötét kaszások nem térhettek vissza a túlvilágra urukhoz, egyhangú életüket további, az utukba sodródó lelkek likvidálásával mulatják. Mivel az élet jelenlétét már messziről megérzik, nem bújhatsz el előle BA paranccsal. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni. A vámpirizációra immúnis.

DŰNESZELLEM (603. SZÖRNY)
A Leah hatalmát megkérdőjelező kaotikus harc folytán a szellemvilág több teremtménye új hazát választott magának, mégpedig Ghalla anyagi létsíkján, az élők között. A sivatagok iszonyatos kísértete is az ekkor ide települt lények közé tartozik. A démoni hatalommal bíró dűneszellem homokbőrben öltött testet, és alakja leginkább egy nagyra nőtt Thargodanéra emlékeztet. A sötétben is fehéren izzó pillantása akár kővéváltoztatásra is képes, de ha ez nem jönne össze, a szörny még ekkor is tartogat kellemetlen meglepetéseket ellenfeleinek. Például homokból formált mancsának ütése, melyet tenyerének végén meredő csóvaszerű karmok tesznek különösen veszélyessé. A dűneszellemre vágófegyverrel támadni merő esztelenség.

VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.]

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 50 (75) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 147 cm
IQ: 53 (79) Támadás: 80 (85) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 49 (58) Védekezés: 84 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 33/35 év
Egészség: 52 (58) Életpont: 720/687 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 60 (76) Varázspont: 1982/804 Pénz: 3363 arany Kép. pont: 32
Tudatpont: 90/9 Pszi pont: 237/0 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 8
Eddig összesen 5997 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 252 702 TP-t kaptál. Jelenleg 23 046 115 TP-d van. A következő szinthez még 1 953 885 TP szükséges. Trófeáid: trakuun lidérc, bámulatos zombi, triklem drakolder. A 211. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 6004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/64 ökölvívás: 52/69 (+2%) szúrófegyverek: 24/69
vágófegyverek: 8/71 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 12/47
dobófegyverek: 41/88 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -19.); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (20 -28.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (29 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
269,37 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 412
Kedvenc táborhely: 257,97
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia az öklödre van kenve.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 166/19 (+170%) 2. nyomkövetés: 64/0 3. mászás: 31/64
4. csapdakészítés: 39/7 (+15%) 5. csapdaészlelés: 21/91 6. gyógyítás: 52/66
7. felderítés: 31/3 8. szörnyidomítás: 18/69 (+16%) 9. teológia: 110/10 (+55%)
10. taumaturgia: 114/85 (+37%) 11. szerencsejáték: 6/3 12. versengés: 18/45
13. harcművészetek: 55/11 14. zene: 4/32 15. szörnyismeret: 24/11 (+22%)
16. pszi: 27/2 (+98%) 17. zárnyitás: 22/92 18. vadászat: 11/93 (+3%)
19. vitalitás: 6/83 20. bányászat: 33/43 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 5/77

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 42
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 600 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), Quwaxotix (#961), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), ében halálhajcsár (#295), Toodrok Din (#503), kronoelementál (#287), bávatag golombár (#165), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316), dübörgő bahrot (#479), viharóriás (#278), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,25,3) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (9980,0)
hadiszerencse III (#59) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188) agyburok (#90)
hatalomvarázs (#220) erőpajzs I (#12) tárgyvédelem (#178) óriáserő (#53)
Morgan rúnája (#363) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> várvédő (#7097)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) agytaposás (#180) >> várvédő (#7097)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 102, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 12, 13, 15, 26, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 1, 5, 6, 11, 16, 40, 47, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1745 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 9, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177673.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 112 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 92 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
449 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135)
5 isteni könnycsepp (#260) 11 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kreiton esszencia (#892) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 1 vas dobónyíl (#189) 37 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 keselyűmirigy (#941) 3 madártoll (#112) 1 raskhiir bozaka (#768)
7 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

268 269 270 271 272 273
34
35
36
37
38
(269,36) nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szörnyszülött-fióka (#561)
(269,37) szörnyszülött-fióka (#561)
(270,36) szörnyszülött-fióka (#561)
(270,37) moxerati mocsárlakó (#569)
(271,35) szörnyszülött-fióka (#561), nekrofun (#173)
(271,36) élőholt pöffeteg (#557), mocsári penke (#148)
(271,37) bűzkeselyűk (#552)
(272,35) moxerati mocsárlakó (#569)
(272,36) élőholt pöffeteg (#557)
(272,37) vérszomjas karvaly (#555), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Sheran oltár, 47. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek