300. forduló, 302. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 1. 13h:45'
EZ A 890. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
891. játékheted kezdete: jan. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [257,97] koordinátán.
Pöti Danon, amikor összefutottatok, adott neked 60 vizet. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+9 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+48 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+405 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+95 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: hh 1133 841 1253 használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1253. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 426. Kapsz 4 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 425.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +74 max. életerő, +74 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 419. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: vv 71 26 28 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 413.]

* 3. KP: vv 165 182 188 elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 411.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 407.]

* 4. KP: vv 90 220 224 elmormolod a 90. varázslatot a 220. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 407.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: vv 12 178 53 elmormolod a 12. varázslatot a 178. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 401.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 399.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 7. KP: kf 287 0 0 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

* 8. KP: bb 347 0 0 beraksz a bankba a 347. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

vv 363 109 elmormolod a 363. varázslatot a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 3 VP-t.]
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 383.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 1 VP-t.]

bb 248 522 152 beraksz a bankba a 248. tárgyat (522 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 pszi követ. Beraksz a bank széfjébe 2 tudás gyöngyét. Beraksz a bank széfjébe 7 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

bb 2369 99 beraksz a bankba a 2369. tárgyat (99 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 éjkövet. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 10 évet.) Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 10 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 378.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Tovább barangolsz a fák között. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar hadúr nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 5x 4d6+8.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 21 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr bal lábát. (2 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Ököllel megütöd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 9 arany és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 4 030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 50, gyógyulás: 87, összesen: +37 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy varkaudar falut. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy bíborcserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Észreveszel egy beomlott q. gödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[5 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 1 VP-t.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy lidércóriás! {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.}

Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 460 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a lidércóriás jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércóriás testét. (6 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a lidércóriás testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A lidércóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 130, gyógyulás: 177, összesen: +47 ÉP}

Találsz nála 1 kreiton esszenciát. Morgan hatalma gyengült.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1745 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 9, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177673.
[10 pontot használtál fel, van még 363. Kapsz 2 VP-t.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

v 198 271 37 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
111
112
113
(199,112) varkaudar hadúr (#270), a 245. labirintus bejárata, varkaudar falu (#1109), 29. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve, lidércóriás (#401)

[271,37] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bűzkeselyű. (ld. enc.) {támadása: 68.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bűzkeselyű vaskos nyakát. (9 támadással 1294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+259 életerő). Ököllel néhányszor megcsapod a bűzkeselyű vaskos nyakát. (9 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A bűzkeselyű hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűzkeselyű bal lábát. (10 támadással 1098 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod a bűzkeselyű vaskos nyakát. (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A bűzkeselyű hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. A bűzkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 keselyűmirigyet. 24 103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2983, sebződés: 627, gyógyulás: 648, összesen: +21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar őslich volt a rémület okozója. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 4d20+60.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 353. Kapsz 2 VP-t.]

v 82 552 elmormolod a 82. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyészlelés varázslatot! Elhatározod, hogy a következő szörnyet próbálod meg érzékelni a varázslat segítségével: bűzkeselyű. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[270,37] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy moxerati mocsárlakó lehet. (ld. enc.) {támadása: 76.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a moxerati mocsárlakó jobb karját. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a moxerati mocsárlakó testét. (11 támadással 1272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+247 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (9 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A moxerati mocsárlakó fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 283 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a moxerati mocsárlakó testét. (6 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A moxerati mocsárlakó megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2773, sebződés: 550, gyógyulás: 515, összesen: -35 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy smaragdvámpír. (ld. enc.) {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 200 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [269,37] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy moxerati mocsárlakó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. (-17 támadás.). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a moxerati mocsárlakó görbe karját. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a moxerati mocsárlakó bal karját. (11 támadással 1244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (9 támadással 782 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A moxerati mocsárlakó kegyetlenül összeszurkál. (2 támadástól 268 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a moxerati mocsárlakó testét. (3 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ököllel meghorzsolod a moxerati mocsárlakó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A moxerati mocsárlakó kegyetlenül összeszurkál. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A moxerati mocsárlakó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2725, sebződés: 541, gyógyulás: 477, összesen: -64 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ezeréves lélek volt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 4x 9d11+42.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [269,36] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy moxerati mocsárlakó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 76.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+4 életpont). Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. (-17 támadás.). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 251 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a moxerati mocsárlakó testét. (7 támadással 330 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a moxerati mocsárlakó jobb lábát. (11 támadással 1239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+248 életerő). Ököllel párszor keményen megütöd a moxerati mocsárlakó fejét. (9 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A moxerati mocsárlakó fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a moxerati mocsárlakó jobb oldalát. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A moxerati mocsárlakó megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Távolról természet haragja varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A moxerati mocsárlakó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2722, sebződés: 813, gyógyulás: 605, összesen: -208 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy trakuun lidérc. {támadása: 75.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 3 VP-t.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
(+991 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[270,36] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bűzkeselyű. {egyik sebzési módja: 2x 25d6+60.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűzkeselyű testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bűzkeselyű jobb vállát. (9 támadással 1049 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a bűzkeselyű tollas ülepét. (9 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűzkeselyű vaskos nyakát. (8 támadással 855 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Ököllel néhányszor súrolod a bűzkeselyű testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a bűzkeselyű. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 47 életpontot vesztettél. A bűzkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a ryuku szablyát, szereztél 1 keselyűmirigyet. 24 103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2767, sebződés: 634, gyógyulás: 666, összesen: +32 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy smaragdvámpír volt. {max. életpontja: 2351-2600.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [271,36] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt pöffeteg. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 18d6+80.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 877 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt pöffeteg testét. (11 támadással 1330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+267 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (8 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Az élőholt pöffeteg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az élőholt pöffeteg lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki az élőholt pöffeteg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 555 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2908, sebződés: 330, gyógyulás: 471, összesen: +141 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy ében árnylidérc. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 13d21+60.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [272,36] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy trakuun lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 313. Kapsz 3 VP-t.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[272,35] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy moxerati mocsárlakó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-17 támadás.). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a moxerati mocsárlakó sárfedte ruháját. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a moxerati mocsárlakó testét. (11 támadással 1264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a moxerati mocsárlakó bal lábát. (9 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A moxerati mocsárlakó kegyetlenül összeszurkál. (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a moxerati mocsárlakó jobb lábát. (3 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a moxerati mocsárlakó testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A moxerati mocsárlakó megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) A moxerati mocsárlakó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2754, sebződés: 550, gyógyulás: 456, összesen: -94 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar őslich. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szörnyszülött-fióka. (ld. enc.) {védettsége: 60 szúró, 170 vágó, 60 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szörnyszülött-fióka testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Elszántan a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szörnyszülött-fióka undorító testét. (11 támadással 1249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+250 életerő). Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a szörnyszülött-fióka undorító testét. (9 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A szörnyszülött-fióka mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 52 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-27 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a szörnyszülött-fióka göcsörtös karját. (6 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a szörnyszülött-fióka göcsörtös karját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A szörnyszülött-fióka mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörnyszülött-fióka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörnyszülött-fióka a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 50 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 855 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3067, sebződés: 858, gyógyulás: 656, összesen: -202 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [271,35] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy raskhiir szellem. {max. életpontja: 2601-2800.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [270,35] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy trakuun lidérc. {max. életpontja: 2651-2750.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 298. Kapsz 3 VP-t.]

szk 552 keresed az 552. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bűzkeselyűt. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 83 25 25 elmormolod a 83. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 297.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

ef 60 526 energia fejlesztése 60
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-42 TU.] [294 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 58 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: h 1576 1 0 használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: kb 347 0 0 kiveszel a bankból a 347. tárgyat
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-74 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 30, 16.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 440 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŰZKESELYŰ (552. SZÖRNY)
A melegebb éghajlati övben elterülő mocsarak fülledt, bűzös levegőjében rendre előfordulnak ezek a nagytestű, dögevő madarak. Remekül alkalmazkodtak az itt élő agresszív állatokhoz, és a mindennapos procedúrához, mely az erősebb faj életbenmaradásáért folyó versenyt jelenti. A bűzkeselyűk testét sötét bőrréteg fedi, melyet a végtagjait kivéve mindenhol fekete, érdes tollak takarnak. Nyakukon és lábaik szárán ékszer gyanánt csíkban vörös tollakat viselnek. Bár a bűzkeselyűk érkezését előre jelzi az őket körüllengő dögszag, mégis csökevényes szárnyaikkal olyan gyorsulásra képesek, hogy BA paranccsal hiába is próbálkoznál elbújni előlük: nem sikerülne. Nagy különbség nyugati rokonaikhoz, a dögkeselyűkhöz képest, hogy nem válogatnak: előszeretettel csapnak le az odalent parányi pontként mozgó élő áldozatokra is. Előbb-utóbb rá fogsz jönni: szúrófegyverrel hiába is próbálkozol ellene.

VARKAUDAR ŐSLICH (402. SZÖRNY)
Közismert, hogy a varkaudarok között mindig is élt néhány varázstudó. A varkaudar őslichek a múlt árnyékos évszázadaiban létezett ősi mágia mesterei, akiknek szinte minden a kisujjában volt, amit a varázslatokról tudni lehet. Éppen félelmetes hatalmuk okozta vesztüket, hiszen őrjítő tudásuk sokak szemében volt tüske. Vajon mi lehetett, ami ezeket a mindentudó varázslókat az élőholt kísértetek elkárhozott életébe kényszerítette, és megfosztotta az akár hegyeket elmozdító hatalom birtoklásától? Egy biztos, a varkaudar őslich a legtöbb hús-vér kalandozó számára még most is aggasztóan erős ellenfél lehet. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

MOXERATI MOCSÁRLAKÓ (569. SZÖRNY)
A legtitkosabb értesülések szerint volt egy hely a kyorg birodalomban, ahova nem ért el a pusztítás szele azon a hírhedt napon, a történelem hajnalán. Bár a felnőtt kyorgok hadbavonultak országukat megvédendő, otthon hagyott tudatlan csecsemők élték túl a mészárlást Monxeratban, a mocsár alá épült, varázslattal fenntartott városkomplexumban. A meggyengült mágikus gömb rövid időn belül elpusztult, a túlélő kyorgok viszont dinasztiát alapítottak a mocsár területén, anélkül, hogy bármit is tudtak volna elődeik hihetetlen hatalmáról. A monxerati mocsárlakók mind életmódjukban, mind kinézetükben leginkább vademberekre hasonlítanak, akiket a természet törvényei neveltek fel, és ezek tanították meg őket arra, hogy a területeiket vérrel és izzadsággal ugyan, de meg kell védeni a betolakodóktól. Bár erejük közelébe se ér a múlt ködébe veszett kyorg mágusokénak, mégis... tapasztalni fogod: a vér nem válik vízzé.

SMARAGDVÁMPÍR (605. SZÖRNY)
Mintha egy olvasztókemence belsejéből lépett volna eléd, annyira különös, drágakő csillogású a smaragdvámpírok zöldes bőre. Persze csak ami látszik belőle, hiszen az egyéb misztikus figurákhoz híven hosszú, karimás öltönyt viselnek, mely annyira ébenfekete, mint a legsötétebb sötét. A smaragdvámpírok szökevények, akik az árnytündérek engedetlensége által okozott felfordulást kihasználva az anyagi síkra érkeztek. Amikor Leah rádöbbent árulásukra, mindenkit meglepve a bosszú helyett az engedelmesség újfajta béklyóját bocsátotta e teremtményekre, a smaragdvámpírok pedig azóta is buzgón teljesítik uruk ekkor kiadott parancsát: minél több élőt toborozni a Halál istenének hadseregébe. Mint a legtöbb vámpír, ezek a lények is csak egyféleképpen győzhetőek le: ha valamilyen hegyes tárggyal keresztüldöföd testüket. Valószínűleg nem az ütőfegyvered lesz erre a legmegfelelőbb. Egészségcsökkentő harapása miatt csak FT paranccsal, vagy tulajdonságpajzs védelme alatt fogod megtámadni őt.

EZERÉVES LÉLEK (634. SZÖRNY)
Az ezeréves lélek egy kyorg mágus szelleme, aki az ősi csatákban lelte halálát, nagy valószínűséggel egy triklem drakolder "keze" által. A drakolder csatamezőkön elszabaduló pusztító kín és energiakitörések tökéletesen konzerválták lelkét, ha testét nem is. Azóta félig áttetsző "gúnyában" járja a földeket, még mindig ősi ellenség után kutatva... legyen az az Esthar császárság egy papja, egy bo'adhun sámánúr, vagy egy triklem drakolder, valószínűleg akármelyikükkel harcba bocsátkozna. Persze arról meggyőzni, hogy egyikük leszármazottja sem vagy, valószínűleg nem lehet.

ÉLŐHOLT PÖFFETEG (557. SZÖRNY)
Egy szörny a kyorgok fegyvertárából. A leginkább egy joviális mikroszockóra emlékeztető lény a kyorg nekromanták ténykedéseinek szülöttje. Olyan mágikus erők lakoznak elképesztő gömböctestében, mellyel halandó kalandozó az élete során sosem találkozik. Kivéve persze, ha kyorg ereklyékre ácsingózva a környék mocsarait járja.

ÉBEN ÁRNYLIDÉRC (622. SZÖRNY)
Kénytelen vagy megdörgölni a szemed, hogy rájöjj, tényleg jól láttad-e: valami megmozdult a sötétben. Ha nem lép előrébb, talán észre sem veszed a sötét aurájú lényt, az ében árnylidércet. Ezek az élőholt szörnyek Leah hatalmának jelképei. Ugyanis ők valaha árnytündérek voltak, de az Elmúlás Istenének haragja utolérte őket, és nekik nem sikerült dacolniuk vele. Kevés árnytündér járt így az árnybirodalom területén élők közül, és ők, akiket végül e sors sújtott, továbbra is a barlangok mélyén bolyonganak, csak épp hogy a másik oldalt szolgálják. Leah hadseregébe toboroznak élőket. Hosszú karmaik, melynek sebzése bénító álmot hoz minden ellenségre, különösen alkalmas erre. Csak ezüst, vagy mágikus fegyverrel tudod őket megsebezni.

SZÖRNYSZÜLÖTT-FIÓKA (561. SZÖRNY)
Egy balszerencsés kyorg kísérlet következményeként nagymértékben elszaporodtak a szörnyszülöttek a kyorg területeken. Gyors lépésként olyan rendeleteket hoztak, melyek ezeket a csupa-végtag lényeket törvényen kívül helyezték - vagyis bárki büntetlenül mészárolhatta a valaha még kyorg rabszolgaként tevékenykedő férfiakat. De a nem a hagyományos módszerrel szaporodó szörnyszülöttek teljes kiirtását megakadályozta a küszöbön álló Nemzetek Háborúja. Bár példányaik a mai időkre már a mocsarak mélyére szorultak vissza, ott még ma is élnek és gombamód szaporodnak. Vágófegyverrel sebezhetetlen.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr áldozópapja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 50 (75) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 147 cm
IQ: 53 (79) Támadás: 80 (85) Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 49 (58) Védekezés: 84 (94) Menekülés: 30 % Életkor: 33/35 év
Egészség: 52 (58) Életpont: 718/648 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 60 (76) Varázspont: 1982/1632 Pénz: 3812 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 90/19 Pszi pont: 228/286 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 8
Eddig összesen 5987 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 227 222 TP-t kaptál. Jelenleg 22 793 413 TP-d van. A következő szinthez még 2 206 587 TP szükséges. Trófeáid: trakuun lidérc, bámulatos zombi, triklem drakolder. A 211. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 6004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/64 ökölvívás: 52/67 (+6%) szúrófegyverek: 24/69
vágófegyverek: 8/71 ütőfegyverek: 7/33 lőfegyverek: 12/47
dobófegyverek: 41/85 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -19.); bűvös shuriken (#562) max. 1 db (20 -28.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (29 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
270,35 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 412
Kedvenc táborhely: 257,97
Az idő kódexe: legutóbb 163. fordulóban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia az öklödre van kenve.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 164/49 (+170%) 2. nyomkövetés: 64/0 (+5%) 3. mászás: 31/64
4. csapdakészítés: 38/92 (+15%) 5. csapdaészlelés: 21/91 6. gyógyítás: 52/66
7. felderítés: 31/3 8. szörnyidomítás: 18/53 (+15%) 9. teológia: 109/55 (+48%)
10. taumaturgia: 114/48 (+39%) 11. szerencsejáték: 6/3 12. versengés: 18/45
13. harcművészetek: 55/11 14. zene: 4/32 15. szörnyismeret: 23/89
16. pszi: 26/4 (+2%) 17. zárnyitás: 22/92 18. vadászat: 11/90
19. vitalitás: 6/83 20. bányászat: 33/43 21. testépítés: 15/72
22. úszás: 1/20 23. csapatmunka: 5/77

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 22
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
mászol max. 600 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50)
quwarg nagymester (#214), vadász quwarg (#241), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ősquwarg (#300), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg parafenomén (#248), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), Quwargamanga (#963), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), óriás csontváz (#176), Quwaxotix (#961), káoszbajnok (#293), ében hadúr (#294), ében halálhajcsár (#295), Toodrok Din (#503), kronoelementál (#287), bávatag golombár (#165), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), Eruol (#378)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
kronotapír (#286), kronokukac (#285), bűbájlidérc (#761), káoszszellem (#472), bo'adhun lidérc (#467), lidérckirály (#316), dübörgő bahrot (#479), viharóriás (#278), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,25,3) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse III (#59)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188) agyburok (#90) hatalomvarázs (#220)
erőpajzs I (#12) tárgyvédelem (#178) óriáserő (#53) Morgan rúnája (#363)
vámpirizáció (#1) (9989,0) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
elektromos pajzs (#51), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kisebb quwarg isten (#213) háló (#186) >> molgan (#284)
méregfelhő II (#193) >> várvédő (#7097)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) agytaposás (#180) >> várvédő (#7097)
fürgülés (#92) >> Dögvész (#7495)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjának nincs szüksége páncélra. Áldozd fel oltáromnál Rhatt páncélját!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. barbár barlang (692): többek közt 27. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 55, 66, 68, 70, 71, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 102, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 4, 12, 13, 15, 26, 34, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 1, 5, 6, 11, 16, 40, 47, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1745 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 9, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 177673.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 23 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 55 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 92 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
333 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 20 éjkő (#2369)
2 fiatalság itala (#473) 1 halálkristály (#2372) 5 isteni könnycsepp (#260)
19 kaja (#2) 2 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
1 sallank karom (#128) 2 tudás gyöngye (#522) 7 vasérc (#152)
42 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 keselyűmirigy (#941) 1 kreiton esszencia (#892)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

268 269 270 271 272 273
34
35
36
37
38
(269,36) moxerati mocsárlakó (#569), nekrofun (#173), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(269,37) moxerati mocsárlakó (#569)
(270,36) bűzkeselyű (#552)
(270,37) moxerati mocsárlakó (#569)
(271,35) nekrofun (#173)
(271,36) mocsári penke (#148), élőholt pöffeteg (#557)
(271,37) bűzkeselyűk (#552)
(272,35) moxerati mocsárlakó (#569), szörnyszülött-fióka (#561)

Üzenet küldése a karakternek