Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 15. 7h:15' EZ A 43. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 44. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
kt 238 | elkészíted a 238. tárgyat |
h 238 | használod a 238. tárgyat |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 6 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 214 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 328 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a százfogú testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 60 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 138 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [43,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vízionár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a vízionár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vízionár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 68 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 35 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [41,15] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csodabogár. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [40,14] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Meglengetve a csontszuronyt a másikra támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a púpos burástya bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
f 4 130 103 | kísérletezel a 4. tárggyal a 130. tárggyal a 103. tárggyal |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a sünmedve jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az acéldarázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az acéldarázs bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kt 66 | elkészíted a 66. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
al 66 | áldozol: a 66. tárgyat |
im | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
PÚDERSZIKLA (118. TEREPTÁRGY) A dombvidékeken, ha a szürke sziklák közül egy-egy fehér meredezik elő, akkor majdnem biztos lehetsz, hogy egy púdersziklát találtál. Kőkalapáccsal leütögethetsz belőle egy darabot (KT 119 parancs, 6 pontért). Mire jó egy darab púderkő? Ez a fehér kavics könnyen morzsolható, bőrre kenve akár festékanyagként is használható. Különösen nagy előny, hogy a hatás úgy-ahogy tartósnak nevezhető. Fekete bőrből sötétet, sötétből normált, normálból világost csinálhatsz, ha a H 119 parancsot kiadod, 8 pontért. A bőrszín változtatása különösen előnyös, ha valamilyen tőled független (értsd tintacsiga) módon sötétre változott, illetve ha álcázni akarod magad (értsd túl sokan felismernének azok közül, akiket megloptál). |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
Erő: | 15 (24) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 18 (25) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 17 (24) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 16 (23) | Életpont: | 307/307 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 15 (22) | Varázspont: | 217/73 | Pénz: | 46 arany | Kép. pont: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 | ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 |
40,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 6 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. vadászat: | 2 |
10. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 170, 171, 172, 173. |
Összsúly: 58.03 kg | Megterheltség: 36% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | madártoll (#112) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bot (#4) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | lant (#238) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | pirkit (#153) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | 2 | vízionár szem (#102) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
trollfa (#80) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
sóhajtó dorony (#112) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | manaelementál (#290) |
quwarg felderítő (#299) | ork sámán (#345) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | dűnekukac (#357) |
ryuku gárdista (#360) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | csontkés (#11) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | olvasztókemence (#86) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) |
vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) |
hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | pirkit (#153) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | sullár hólyag (#168) | mínosz-kúp (#178) | orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | lant (#238) | tatu ködmön (#255) | phua-kúp (#372) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Martian tekercse (#569) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) |
tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | varkaudar csont (#1113) | örökkéval.tűzopálja (#1518) | krónika (#1725) |
leviatán hólyag (#2182) | mind. topáza (#2325) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |