295. forduló, 297. forduló, Shenqui összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 17. 9h:06'
EZ A 1065. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
1066. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
SZL E-mail!
KALANDOZÓ: #1276
SZÁMLA : XXXX

SHENQUI KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete hajú, barna szemű troll férfival. Fekete a bőre. Chara-din elsőáldozója. Egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy Lucius szerencsep.ét, egy mind. topázát, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy teriadan karkötőt, egy teriádbőr karkötőt, egy tolvajkesztyűt, egy törpe bakancsot, egy torz fülkarikát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy dübörgő bahrot trófea, egy csataremák trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sötét Motyogó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Az 1. napon találkozol egy hófehér, hosszú hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Egy A Végzet gyűrűjét, egy A Végzet kitűzőjét, egy arany taalru éremet, egy árnyékpáncélt, egy bajvívó kesztyűt, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy bronztornyot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder nyakörvet, egy dzsudzsu medált, egy éjsötét rémcsizmát, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Iniac nyakláncát, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy Lucius szerencsep.ét, egy medvetalp mokasszint, egy mind. tűzopálját, egy moa lábszárvédőt, egy napfény karkötőt, egy nemesi ruhadíszt, egy Obarran köpenyét, egy óelf hatalomjelet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai titanitot, egy opál karkötőt, egy Phaltagore gyűrűjét, egy Pókisten nyakékét, egy purifikátor övet, egy purifikátor páncélt, egy Putakalu karkötőjét, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg moralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkalapot, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy tirik-hun medált, egy tőrvető vállszíjt, egy torz fülkarikát, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy Zarknod fülbevalóját, egy Zekhartax gyűrűjet és egy Zhung gyűrűjét visel. Ruházatát egy gránitúr trófea, egy agyagúr trófea és egy bazaltúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Jégisten kopjáját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Egy haragvó pegazus a hátasa. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ő is gonosz.
Összeismerkedtek. Az ő neve Erynome Killmaster. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked.
Az 1. napon összefutsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű, hosszú szakállas gnóm férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Auráját érzékelve máris tudod, gonosz, mint Te. Összeismerkedtek. Az ő neve Bitang Barnabás. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Bitang Barnabással. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Yoro Okiyi átadott neked a 3. napon 11 TU-t.
A 3. napon találkozol egy rövid ősz hajú, apró szemű troll férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Chara-din tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Krogan, a pusztító trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy varkaudar katona trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mennydörgő. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+256 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy őrült varázsló nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 447.]

* 1. KP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Játszani kezdesz a dudán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+75 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 417.]

* 2. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.]

* 3. KP: vv 12 443 157 elmormolod a 12. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+12 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 409.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 409.]

* 4. KP: vv 72 70 182 elmormolod a 72. varázslatot a 70. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 406.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 406.]

* 5. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 396.]

* 6. KP: ef 2 504 0 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 382.]

* 7. KP: ef 1 0 0 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] Öregedtél 1 évet. [10 pontot használtál fel, van még 372.]

* 8. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy Barnega. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Barnega testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Barnega jobb lábát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megbököd a Barnega jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A Barnega szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Huddens alkarvédője. 1 924 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 332.]

* 9. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 328.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pusztulás sírjait. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 257 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a halálhozó jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 33 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 3 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 131, gyógyulás: 0, összesen: -131 ÉP}


Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg az elkarog szőr a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 4 bot, 1 bunthar bőr, 4 vashegyű nyíl, 11 fekete gyöngy, 4 rókafarok.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Illúziósárkány, 1 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 673 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 31 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel.
- Már csak egy dolgot kell megtenned, hogy tied lehessen az ajándékom - mondja neked a szirén. - Egy oltárt kell építened. - Elkeseredve gondolsz arra, hogy egy oltár felépítése mennyi időbe telik, de amikor megpillantod az összehordott kövekből félig kirakott építményt, megnyugodsz. Innen már könnyű dolgod lesz. Fél óra megfeszített munkával a helyére rakod a hiányzó alkotórészeket, majd elégedetten fogadod a szirén méltató szavait. 673 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 17 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Dornodon hittérítője. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy Amélia nyakláncát, egy arany masszariasztót, egy arany pikkelyvértet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy mithril sisakot, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku futárcsizmát, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy bolyongó lidérc trófea, egy quwarg szellem trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Jégvirág. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 283.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 233.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,31] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal megérinted az őrült varázsló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és egy rókafarok. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona került az utadba. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (11 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona nyakát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél. A 9 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (9 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 25650 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Vlagyimir szobrát. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Van itt egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [183,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 163 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [35 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 153 50 megveszed a 153. tárgyat 50
Vásároltál 50 pirkitet. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[182,30] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 34 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-5 varázspont.] Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadász központ (847. épület.).

(Továbbmész...) [183,29] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Találsz egy csodák kútját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 127 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-5 varázspont.] Egyszercsak megpillantod egy fekete hajú, kék szemű mutáns nő táborát. Bőre színe zöld. Tharr kántora. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy derit láncvértt, egy ezüst végzetmedált, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. kristályát, egy naso-thin medált, egy nemesi vívópalástot, egy q. demoralizátort, egy q. ölő medált, egy quwarg ékkövet, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy tervezői ötödrendet, egy varkaudar ékkövet, egy vascarai csizmát és egy vívónadrágot visel. Ruházatát egy ryuku sorkatona trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy Azúrkék kristálytőrt, bal kezében egy mélybíbor pajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 163.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk az úszás. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 160.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 orgyilkos tőrt. Biztos, hogy neked szánta a kút. [orgyilkos tőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 157.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ahelyett, hogy elfutnál a mutáns pók elől, próbáld meg a förtelmes fejét támadni. Ez biztos beválik!" Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 154.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pár pillanat múlva a csapdaészlelés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 12 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 151.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 16 kaját. Biztos, hogy neked szánta a kút. Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 148.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 39 varázspontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 mozogsz keletre
[184,29] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy templomot. Leah híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 140.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 110.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 80.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[183,28] Továbbra is síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Emella a Bombázó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 46 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal eltalálod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 4 kvazárt. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy csodák kútját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

(Továbbmész...) [182,27] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy éjkornis közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis jobb első lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 213 életpontot sebezve.) {HD:} Méregfoggal kicsit megsebzed az éjkornis bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 7 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi mester száll szembe veled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi mester testét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Te 41 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 27, gyógyulás: 41, összesen: +14 ÉP}

A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bolyongó lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy gyóntatás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 76 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (666. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 0.]

be 666 bemész a 666. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 235 30 0 használod a 235. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: gy 30 0 0 gyógyítás -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a dalos szilmill. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 437 pontot. A következő körben tehát 432 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

BARNEGA (971. ELLENFÉL)
Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté.

KARAKTERLAP

Shenqui, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

Erő: 40 (54) Szint: 25 Merészség: 8/7 Magasság: 149 cm
IQ: 29 (38) Támadás: 54 (56) Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 29 (42) Védekezés: 65 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 33/107 év
Egészség: 29 (38) Életpont: 525/168 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (54) Varázspont: 835/23 Pénz: 484 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 27/23 Pszi pont: 100/8 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 13
Eddig összesen 2091 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18 382 TP-t kaptál. Jelenleg 1 414 828 TP-d van. A következő szinthez még 285 172 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor császár, Napsörény, taalru. A 203. fordulódban 66 arany került a bankszámládra. 138 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/46 ökölvívás: 30/15 (+14%) szúrófegyverek: 23/50 (+2%)
vágófegyverek: 3/73 ütőfegyverek: 5/71 lőfegyverek: 9/27 (+31%)
dobófegyverek: 27/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -); bűvös shuriken (#562) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,27 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 185
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 587 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/53 (+15%) 2. nyomkövetés: 42/39 (+4%) 3. lopás: 2/7
4. mászás: 14/99 (+12%) 5. csapdakészítés: 25/86 (+17%) 6. csapdaészlelés: 7/63 (+13%)
7. gyógyítás: 47/29 (+11%) 8. titkosírás: 11/84 9. felderítés: 21/10
10. szörnyidomítás: 12/93 11. teológia: 28/56 (+2%) 12. taumaturgia: 32/18 (+23%)
13. szerencsejáték: 5/42 (+11%) 14. versengés: 13/11 (+31%) 15. harcművészetek: 33/9
16. zene: 126/62 (+44%) 17. szörnyismeret: 25/91 (+20%) 18. pszi: 10/21 (+11%)
19. zárnyitás: 1/26 20. vadászat: 25/97 (+11%) 21. bányászat: 27/61
22. testépítés: 32/76 (+35%) 23. úszás: 11/83 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), dobóhálót (#221) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 8 darabot ), nagy vaskulcsot (#186) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 8 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219), éjkornist (#228) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 65 TVP-ért
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) harci induló (#443)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
dalos szilmill (#7457) (+4 támadás közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hírvivője a pusztulásnak és kárhozatnak! Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál.
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!
3.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. tolvajcéh (699): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 81.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 109 (limit: 1220), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11830.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 168.47 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
130 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 8 elkarog szőr (#665)
2 gyíkfű (#201) 1 kaktusztüske (#114)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 halálhozó talizmán (#813) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
14 kaja (#2) 4 kvazár (#244) 50 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211) 1 szirén köpenye (#820)
1 szvó-ektoplazma (#151) 13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

181 182 183 184 185 186
26
27
28
29
30
31
32
(182,27) erdei bölcs háza (#666), szent liget (#439), oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), éjkornis (#228), zombi mester (#251), trikornis herceg (#261)
(182,30) fejvadász központ (#847), őrült varázsló (#255)
(183,28) kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223)
(183,29) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), csodák kútja (#1096), őrült varázsló (#255), egy mutáns nő
(183,31) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#615), fegyverbolt (#618)
(184,29) Leah oltár
(184,31) őrjáratozó katona (#274), királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), szopógödör (#177)
(185,31) őrült varázsló (#255), kvazár kohó (#627), fegyvermester háza (#630), Tharr oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Máté! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Üzenet küldése a karakternek