Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 1. 12h:06' EZ A 582. JÁTÉKHETED, 294. FORDULÓD 583. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: v 63 0 0 | elmormolod a 63. varázslatot |
* 5. KP: v 72 0 0 | elmormolod a 72. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 7. KP: v 1 10 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
tno 2 3 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 6 3 | képesség-növelés 6 |
fkt 43 5 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (5 darabot) |
h 1618 | használod az 1618. tárgyat |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ef 16 520 | energia fejlesztése 16 |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 8, gyógyulás: 90, összesen: +82 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal első lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 32, gyógyulás: 38, összesen: +6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dermesztő lidérc bal oldalát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [95,46] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy földsárkány. {max. életpontja: 130-135.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány sziklatestét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a földsárkány kőfejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasalt bunkó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc fejét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával felnyitod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 89, gyógyulás: 16, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [97,46] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 130 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy emberevő. {támadása: 10.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az emberevő jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin jobb csápját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,48] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített ongóliant. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Eldaran karkötője. Elhajítod a vacak zoloboo sámán trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ongóliant trófeát. 2 532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 89, gyógyulás: 48, összesen: -41 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő jobb lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [96,49] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 18 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvagdalod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 89, gyógyulás: 15, összesen: -74 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 91, gyógyulás: 16, összesen: -75 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál! |
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY) Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal: - üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert! |
Erő: | 31 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 39 (41) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 28 (35) | Védekezés: | 31 (35) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 360/234 | Jellem: | gonosz (578) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (41) | Varázspont: | 523/14 | Pénz: | 4765 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 50/31 | Pszi pont: | 165/150 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 23/75 | vágófegyverek: | 29/6 (+6%) |
ütőfegyverek: | 16/80 | lőfegyverek: | 23/81 (+6%) | dobófegyverek: | 9/63 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 20 százalék; |
96,49 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/71 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 76/74 (+34%) | 3. lopás: | 5/95 |
4. mászás: | 15/7 | 5. csapdakészítés: | 25/30 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 27/77 (+300%) |
7. gyógyítás: | 31/20 | 8. titkosírás: | 17/38 | 9. felderítés: | 17/79 |
10. szörnyidomítás: | 9/20 | 11. teológia: | 35/7 (+6%) | 12. taumaturgia: | 22/35 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 11/26 | 15. zene: | 19/20 (+2%) |
16. szörnyismeret: | 43/37 (+24%) | 17. pszi: | 19/0 (+5%) | 18. zárnyitás: | 3/80 |
19. vadászat: | 24/81 (+14%) | 20. bányászat: | 30/30 (+10%) | 21. főzés: | 14/75 (+10%) |
22. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | vámpirizáció (#1) (7,30) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Látogass meg birodalmamban! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 242 (limit: 830), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22880. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 55 TU. |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1430 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 138.55 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 7 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
3 | óndarab (#85) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
79 | arany (#50) | 1 | bomló esszencia (#2367) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | fenőkő (#1618) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vasérc (#152) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|