292. forduló, 294. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 30. 12h:24'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,49] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked 3 kötelet. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+23 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadász tatu nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 538.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 533.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 460 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 526.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 526.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 521.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 517.]

* 7. KP: v 1 10 30 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 8. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 512.]

f 2371 kísérletezel a 2371. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy halálkristályt. (ld. enc.) 432 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 502.]

fkt 2372 1 felt. készítesz a 2372. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

fkt 43 5 1 felt. készítesz a 43. tárgyat (5 darabot)
fkt 43 5 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 494.]

dd 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 3 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

a 2 4455 5 átadod a 2. tárgyat a 4455. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 kaját Parókás Pippin részére. [5 pontot használtál fel, van még 489.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[93,48] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. {védettsége: 11 szúró, 22 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 861 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy dermesztő lidérc száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc jobb vállát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc egyik csápját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy zombi mester. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+35.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [93,47] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy vadász tatu. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+4.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. [nektoraf faggyú ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP] 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,46] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 5001.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 9, gyógyulás: 86, összesen: +77 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 183, gyógyulás: 16, összesen: -167 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy szikla mögé rejtőzöl. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. {max. életpontja: 197-216.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 éjurnát. IQ-d TF-elődött. [73 pontot használtál fel, van még 416.]

m 2 mozogsz keletre
[95,46] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 2d7+2.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az emberevő fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 489 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc. {támadása: 32.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-27 varázspont.) Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc nyakát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 65, gyógyulás: 89, összesen: +24 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus. {támadása: 0.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 105 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 112 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus jobb vállát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 118 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 832 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 230, gyógyulás: 0, összesen: -230 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ramit kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [58 pontot használtál fel, van még 358.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 328.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

h 1271 133 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad a paraméterként megadott tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ef 13 520 energia fejlesztése 13
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 207.]

h 1615 használod az 1615. tárgyat
Lenyeled a keg gombát, s pillanatokon belül megérzed a hatást. (+50 TU.) [5 pontot használtál fel, van még 202.]

ef 11 520 energia fejlesztése 11
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[96,47] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bíbor szulfagor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt sullár. {max. életpontja: 170-179.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt sullár testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 228-247.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 12 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 229 (limit: 825), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21190.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [96,48] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {védettsége: 45 szúró, 45 vágó, 17 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával felnyitod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 93, gyógyulás: 15, összesen: -78 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester. {támadása: 33.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-45 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 145, gyógyulás: 104, összesen: -41 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 angyalok gyűrűjét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 231 (limit: 825), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21450.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy halálbokort. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

(Továbbmész...) [95,49] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. {egyik sebzési módja: 1x 4d6.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár. {támadása: 28.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 154, gyógyulás: 32, összesen: -122 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. A következő ellenfél egy csontváz lord. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a csontváz lord bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 gernim balzsamot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 233 (limit: 825), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21710.
Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [83 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[94,49] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy korongfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+2.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (94,53)-> 12 arany, -2 ÉP] 838 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy élőholt tigris volt a rémület okozója. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [93,48] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Felfedeztél egy móricserjét. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy csontváz lord áll veled szemben. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 25 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb oldalát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz lord bal karját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 70, gyógyulás: 11, összesen: -59 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Második ellenfeled egy zombi mester. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 45 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-52 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi mester fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 720 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 125, gyógyulás: 99, összesen: -26 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 235 (limit: 825), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21970.
Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [93,47] Még mindig bozótos. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt sullár. {támadása: 28.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varkaudar szablyával felnyitod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 142, gyógyulás: 30, összesen: -112 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +27 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 434 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLKRISTÁLY (2372. TÁRGY)
Ha egy halott virágot folyamatosan nagy mennyiségű bomló esszenciával táplálsz, akkor nem alakul át rögtön éjkővé, hanem elkezd nőni, nőni, és egy idő után furcsa, feketén örvénylő kristály jön létre. Ehhez a KT 2372 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, és 50 bomló esszencia szükséges hozzá. Mire is jó egy halálkristály? - teheted fel a jogos kérdést. Nos az halálkristályt széttörve olyan erős nekromantikus impulzust generálhatsz, hogy egyből egy apró, ámde átmeneti rés nyílik a Negatív létsíkra. A nekróenegiák pedig átcsalnak a résen egy erősebb élőholtat. Ha legyőzöd, az több szempontból is hasznos. Egyrészt a negatív energia szint kb. ötször annyival csökken, mint egy normál élőholt esetén. Másrészt jó eséllyel találhatsz nála értékes kincseket. Ha elég bátor vagy ahhoz, hogy szembenézz egy ilyen förmedvénnyel, akkor a H 2372 parancsot kell kiadnod 10 TVP-ért.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 36 (38) Támadás: 27 (29) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 360/137 Jellem: gonosz (575) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (41) Varázspont: 523/28 Pénz: 4686 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 50/39 Pszi pont: 155/134
Eddig összesen 2559 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 165 TP-t kaptál. Jelenleg 1 223 853 TP-d van. A következő szinthez még 176 147 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, zoloboo sámán. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: *28/100 (+6%)
ütőfegyverek: 16/80 lőfegyverek: 23/75 (+11%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
93,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/49 (+55%) 2. nyomkövetés: 76/40 (+49%) 3. lopás: 5/95
4. mászás: 15/7 5. csapdakészítés: 25/25 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/77
7. gyógyítás: 31/20 8. titkosírás: 17/38 9. felderítés: 17/79
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 35/1 (+19%) 12. taumaturgia: 22/34 (+2%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 11/26 (+7%) 15. zene: 19/18 (+3%)
16. szörnyismeret: 43/13 (+20%) 17. pszi: 18/95 (+7%) 18. zárnyitás: 3/80
19. vadászat: 24/67 20. bányászat: 30/20 (+13%) 21. főzés: 14/65 (+10%)
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 236 (limit: 825), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22100.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 71 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1440 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 138.51 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 csuklyavirág (#133) 1 éjkő (#2369)
47 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 3 lapockacsont (#33)
4 madártoll (#112) 4 óndarab (#85) 1 sallank nyíl (#129)
2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 2 angyalok gyűrűje (#529) 9 bomló esszencia (#2367)
12 drótszőr (#37) 1 éjurna (#2368) 5 gernim balzsam (#1894)
20 isteni könnycsepp (#260) 4 rákfatty váladék (#333) 1 ramit kő (#226)
3 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677) 3 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97
45
46
47
48
49
50
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), nektoraf (#355), élőholt sullár (#216)
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 42. jellempróba, Tharr oltár, ragyás burástya (#111), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177), zombi mester (#251)
(94,46) manaelementál (#290), csontváz lord (#177), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(94,49) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), trikornis (#104)
(95,46) emberevő (#119), hegymélyi lidérc (#7084), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Leah oltár, vortexmágus (#418), érclelőhely
(95,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), élőholt sullár (#216), csontváz lord (#177)
(96,47) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358), élőholt sullár (#216), élőholt quwarg (#202)
(96,48) szeppent rákfatty (#186), Thargodan csontváz (#297), zombi mester (#251), Raia oltár, vaskohó (#155), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 30. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek