Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. okt. 26. 9h:23' EZ A 298. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD 299. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1367 SZÁMLA : XXXX |
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vadászkéssel Bitang Barnabás párszor kilyukasztja a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Szigonnyal Ködbevesző Bambusz nagy lendületekkel át- meg átszúrja a diuretikus kráken testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Radon eltalálja a diuretikus kráken testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) {KCC:} Szigonnyal jól megszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A diuretikus kráken csápjai Bitang Barnabás bal lába köré tekerednek. Ő kikászálódik, de milyen áron! (6 támadástól 36 életpontot vesztett.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják Bitang Barnabás jobb combját. (1 támadástól 5 életpontot vesztett.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
189 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 polip szívókát.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 119, összes sebződés: 41}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 86. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 15 69 5 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 110 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
le 811 1659 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat az 1659. tárgyat |
kf 708 254 | kézbeveszed/felveszed a 708. tárgyat a 254. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 19 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod a sírlidérc fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal súrolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [130,78] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal karját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kilukasztod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,79] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Észreveszel egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 1266 | használod az 1266. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 912 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az opati polip egyik csápját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
kt 313 9 | elkészíted a 313. tárgyat (9 darabot) |
kt 1271 1 | elkészíted az 1271. tárgyat (1 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [133,78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
(Továbbmész...) [133,77] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
kut 20 | kutatsz 6 pontért |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 4. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY) A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán. |
PRÓBAKŐ (1664. TÁRGY) Érdes felületű szürke kő a próbakő. Ha a kezedbe fogod, mentálisan kiteljesedsz, és olyan dolgokra leszel képes, amire korábban nem. A tárgyat automatikusan használni fogod azokban a többszemélyes kalandokban, ahol egy fegyveres vagy egyéb szakértelem próbájára kényszerülsz, és az az addigi tudásoddal nem lehet sikeres. A próbakővel sikerül kiaknázni más jellegű, de ideillő tudásodat, azaz az adott szakértelemre pont annyi pluszt kapsz, amennyi a csapatmunka szakértelmed. A csapatmunka szakértelem próbáknál a próbakő nem segít. A tárgyat abban az esetben nem használod, ha így sem mennél át a próbán. A tárgy nem átadható. |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY) Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia. |
ÜLLŐ (1103. TÁRGY) Súlya a nehezék súlyával vetekedik. Keménysége a vas keménységével (ez persze nem is akkora csoda, mivel az egész üllő tömör vas). Formája a legötletesebb moa találmányok formáival. Nos, igen, a törpe kovácsok legszentebb munkaeszközét tartod a kezedben. Még ha a vasból készült eszközök elkészítésének profizmusát nem is örökölted a tárgy megszerzésével együtt, az üllő segítségével mégis könnyedebbé válik ez a fajta munka: minden olyan tárgy elkészítése feleannyi TVP-be kerül (de legalább 1-be), amihez vaskohó vagy olvasztókemence jelenléte szükségeltetik (ezen tereptárgyak jelenléte természetesen továbbra is, az üllő birtoklása mellett is szükséges). Az üllőt nem kell ehhez KF-elni, ha nálad van, automatikusan előveszed a hátizsákodból, ha szükség van rá. A tárgy nem átadható. [Megjegyzés: Az olyan varázslatoknál, amiknek költsége a tárgy elkészítésének TVP-jével arányos, az eredeti TVP költséget vesszük figyelembe.] |
Erő: | 26 (32) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 35 (54) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 57 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/37 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 342/260 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 32 (42) | Varázspont: | 532/353 | Pénz: | 2587 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 26/23 | Pszi pont: | 110/81 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 (+8%) | ökölvívás: | 26/72 (+2%) | vágófegyverek: | 21/98 (+2%) |
ütőfegyverek: | 2/72 | lőfegyverek: | 25/99 (+2%) | dobófegyverek: | 5/41 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); sallank nyíl (#129) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/70 | 2. nyomkövetés: | 54/53 (+20%) | 3. mászás: | 15/33 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 21/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 13/78 | 6. gyógyítás: | 48/66 |
7. titkosírás: | 5/32 | 8. felderítés: | 24/51 (+11%) | 9. szörnyidomítás: | 11/64 |
10. teológia: | 30/78 (+13%) | 11. taumaturgia: | 29/11 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 4/15 |
13. versengés: | 14/51 | 14. harcművészetek: | 30/20 | 15. zene: | 21/92 |
16. szörnyismeret: | 35/2 (+20%) | 17. pszi: | 14/53 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/72 |
19. vadászat: | 17/82 | 20. bányászat: | 14/31 | 21. úszás: | 15/84 (+15%) |
22. főzés: | 7/65 (+14%) | 23. csapatmunka: | 4/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5098. karakternek |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 8 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 8 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
elfogod érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
Tguarkhan (#212) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
Musashi Akira (#5378), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
méregfelhő (#37) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | földsárkány (#359) | oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | |
tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
varázsvédelem (#34) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | varázsvédelem (#34) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
varázsvédelem (#34) | >> | lajhárlord (#757) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Tguarkhan (#212) | varázsvédelem (#34) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) | varázsvédelem (#34) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | vark. nekromanta (#173) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Morbid (#127) | varázsvédelem (#34) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
tükörpajzs (#101) | >> | lábascet (#647) | varázsvédelem (#34) | >> | smaragdgólem (#417) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | varázsvédelem (#34) | >> | szutykos remák (#191) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | sötét gnóm (#132) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | koboldkirály (#7045) | elektromos pajzs (#51) | >> | máguskobold (#7044) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | udvari mágus (#142) | oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | |
varázsvédelem (#34) | >> | troll ritualista (#365) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mallon (#960) | varázsvédelem (#34) | >> | Jerome (#956) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | védelem tűz ellen (#38) | >> | varkaudar mágus (#128) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 1 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | rókafarok (#124) | |||
3 | spiritusz (#170) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
49 | arany (#50) | 29 | amniosz (#203) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | karbin plazma (#199) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | Sheran cserepe (#1271) | 6 | tüske (#22) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
1 | üllő (#1103) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |